Emisní Unterwassermanni

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Petrs77 20. 11. 2020 08:28

Aby nakonec ta Anglie a 2030 nebyla výhra ...
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
Petrs77
Štamgast

Odeslat příspěvekod Arnie J 20. 11. 2020 08:50

Pičo defenestrace jako fakt už!
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 20. 11. 2020 09:44

To je fakt ultra mimoňství.
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 20. 11. 2020 13:48

to jsou *****.ale vzhledem k tomu ze kupuju minimalne deset let stary auta a jezdim jen na vychod kde zadny emistni zony neexistujou tak to mam jeste minimalne 15 let jezdeni hezky na benzin :D
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 20. 11. 2020 13:58

Rychle koupit minimalne E5 v aute ktery se dalo jeste ridit a opecovavat ho
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod salam01 20. 11. 2020 13:59

Nebude myslím velký problém auta se staršími emisními normami pořádně zdanit, a to ne jen při převodu.
salam01
Obecní blb
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 20. 11. 2020 14:00

To bude celkem jiste, jestli jeste bude EU existovat.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tycoon1 20. 11. 2020 16:32

Petrs77 píše:Aby nakonec ta Anglie a 2030 nebyla výhra ...
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv

To je jen evropská automobilová lobby, nic jiného. Proč by 30 g/km NOx v roce 2025 mělo znamenat konec světa?
Stačí přeplout Atlantský oceán a najednou to jde. Nemálo evropských aut je tam certifikováno dle Tier 3 Bin 30 (případně dle kalifornského LEV3 SULEV30), čímž se výrobce zavazuje, že auto po celou dobu životnosti (240 tisíc km) vypustí méně NOx a organických látek než v součtu 18 g/km.
https://www.fueleconomy.gov/feg/EPAGree ... pha_20.pdf
Když to například Audi TT Coupé, BMW 530i xDrive, Land Rover Defender 110 a VW Golf 1.4 TSI dnes zvládnou v USA, proč by to za 5 let nezvládly v Evropě, kór s mnohem snadnějším limitem?
Leon FR 1.4 TSI 92 kW, Yeti 1.2 TSI 81 kW
Ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
Tycoon1
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 2. 12. 2020 08:45

Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 2. 12. 2020 09:04

Ze by uz Nemcum zacala dochazet realita?
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 2. 12. 2020 13:27

no jako VW se řítí do dobrých sraček
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 2. 12. 2020 14:23

tož asi se teda poohlídnu po pixli gumoasfaltu a spravím ten kvetoucí blatník na filcce. Za deset let to budu půjčovat za těžký prachy jako zážitkové jízdy
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 2. 12. 2020 16:00

Zakonzervovat a uložit :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tycoon1 2. 12. 2020 16:15

JardaB píše:Ze by uz Nemcum zacala dochazet realita?

Tak oni jednu věc říkají, ale jinou dělají. Mají plnou hubu ekologie a obnovitelných zdrojů. Reailta? V roce 2015 byla dokonečna přímo na předměstí Hamburku obovská uhelná elektrárna o výkonu 1,7 GW. A zemní plyn od Gazpromu jim nejen *****í, ale celou dobu razantně podporují stavbu druhého plynovodu v Severním moři. No a podobně je to s auty. Jak dojde na lámání chleba, lobují za své automobilky.
Leon FR 1.4 TSI 92 kW, Yeti 1.2 TSI 81 kW
Ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
Tycoon1
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 2. 12. 2020 16:17

To jejich kompletní odstavení jádra a spolehnutí na větry je pěkná ekopičovina.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků