pech. píše:No... Asi bude lepší oprava než přestavba... Následky tu taky jsou... Propálený píst a zkurvený motor na základě nesmylsných požadavků na spotřebu a zmatených postupů tunera...
Ty mně neštvi, žádný propálený píst tam nebyl, netěsnily ventily, asi sací, protože v sání byly saze, pístu ale nic nebylo a ani kroužkům nic nebylo.
Že
ten vstřik nebyl dobře nastavenej, to moc dobře vím a že kvůli tomu to pak způsobovalo potíže, že se mi výfuk někdy nažhavil do ruda a nevěděl jsem proč, že to střílelo do sání a za tepla to zlobilo, to taky, ale v té době jsem to sám nedokázal dostat do optimálních hodnot, ani najít někoho, kdo by mi s tím pomohl se k optimálním hodnotám dopracovat. Vzal jsem si tehdy velké sousto, trochu jsem podcenil fakt, že je tam příliš mnoho parametrů, které se navzájem ovlivňují a pokud to máte vyladit bez zkušebny, je to fakt ale hodně obtížné. Musel by mi s tím pomoct někdo, kdo se zabývá laděním programovatelných řídících jednotek závodních aut pro závody a motosport a ten by to už dokázal naprogramovat tak, aby to dobře fungovalo. Bohužel sám to nedám a nikoho takového neznám, a člověk na kterého jsem sázel se na mně *****, takže asi tak.
-- 2. 1. 2021 18:42 --yndezit píše:Jako máš asi pravdu. Stalo se to po zimě asi druhou jízdu, přestalo to chytat na původní benzín. Rozebral jsem karburátor, což je pro mě černá skříňka, vyčistil všechny možný díry v něm, poskládal nazpátek, protékal. Rozebral ho podruhý, protékat přestal, stejně to nechytá, blafne to jednou za minutu točení startérem.
Neumím bohužel karburátory debugovat, nevím když na ten vnitřek koukám, jestli je to ok nebo ne, tak jsem to prostě zbaběle vzdal.
Taky se ti mohla v nádrži zkondenzovat voda, je těžší jak benzín, takže sedá dole, a jak se dostane do plovákové komory, opět problém! Trysky sají benzín zespodu, jak trysky nasají vodu, směs se nezapálí a motor nechytá a kucká, doporučuji vypustit ten starý benzín z nádrže, vypustit plovákovou komoru karburátoru a do nového benzínu přidat velfobin, přísada na vyvázání vody z paliva. Potom bys to už měl dokázat zprovoznit, aby chytla a nezlobila a potom už normálně jezdit, ale ty první nádrže raději ještě obohatit velfobinem, aby to vytáhlo všechnu vodu ze palivového systému.
Nenávidím nesmyslná omezení, debilní zákony, buzeraci a hlupáky! Ramcově souhlasím s panem Jandou!