Vysoká kouřivost i po výměně DPF filtru

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mates118 15. 10. 2020 14:02

Zdravím pánové,dneska mně opět vyhodili z emisí.Měl jsem velkou kouřivost.první 1,95 druhý 165 třetí test 1.45 a čtvrtý 1.25 takže nic...mám nový DPF filtr značkový...řikal že to má kouřivost jako by tam žádný filtr nebyl...já když to zkouším tak to trochu zakouří když zmáčknu plyn ale když je to pod 4500otačkami tak mně to nepřijde....nevíte někdo co stím?
Naposledy upravil mates118 dne 15. 10. 2020 14:44, celkově upraveno 1
mates118
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 970ka 15. 10. 2020 14:19

Nech zkontrolovat vstřiky. Značkový/PDF :-)/ DPF nic neznamená,u některých aut musí být origo,jinak to nefunguje..
Carrera S, Tesla 3 Highland LR, AR Stelvio 2,0T, Audi Q3 Tsi, MB SL320, Honda Monkey 2023, Pana GZ 2000,Advance Acoustic A7
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 15. 10. 2020 14:42

Tak DPF normalne nemuze propustit viditelne saze, bud to byly zbytky z vyfuku nebo je filtr nejak deravy.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mates118 15. 10. 2020 14:47

to mě taky napadlo ,jestli to ještě není zanesený výfuk od DPF a tím jak to zkouší na technické pod 5000otačkami že to vyháže ten tlak....neexistuje nějaký čistič výfuků ?
mates118
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 15. 10. 2020 14:52

Podlaha na dálnici pár desítek km :D
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mates118 15. 10. 2020 14:54

ten technik říkal ,že u motorů s filtrem pevných částic to nemá moc vliv...tak já nevím...Myslíte že ty saze jsou zanesený tedy ve výfuku?Je taky zajímavé,že někde píšou trysky ,turbu EGR ventil ,ale ten filtr jak píšete by ty saze pustit neměl-ne?
mates118
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 15. 10. 2020 15:07

A o jakej se jedná povoz? Kdo ti filtr měnil? Jako nějaký čističe DPF exitujou, myslím, že to i místní člen mflip používá/používal, ale jestli to funguje nevím, já s tím zkušenost nemám.
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mates118 15. 10. 2020 15:11

je to Škoda Octavia 2.0 TD PD rok 2006 103kw měněno v servisu normálka....vše ok není důvod čistit DPF ten je uplně nový...spíš jsem myslel jak vyčistit ty saze ve výfuku....
mates118
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 15. 10. 2020 15:16

Nejdřív bych to vzal a jel to pořádně projet. Žádný podtáčení, ale dal tomu kotel, nejlevnější varianta. Pak bych elaboroval, co dál.

Člověk by i čekal, že si v servisu po montáži novýho DPF ověří, jestli to splňuje podmínky dýmivosti a nebude na STK problém... :hm
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 15. 10. 2020 15:20

Dymi.
Malo vzduchu alebo vela nafty.
Malo vzduchu - turbo.
Vela nafty - vstreky.

Nakonci mas DPF, ktore by to malo zachytit, ale zjavne aj to ma svoje limity pokial motor nespaluje dobre.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 15. 10. 2020 15:24

Zase je divný, že během 4 tesů slezla kouřivost z 1,95 na 1,25. To vypadá fakt, jak kdyby byl někde přebytek bordelu. Kdyby to měl v *****, tak by se ta kouřivost pohybovala pořád +- kolem stejný hodnoty, ne? :hm
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 15. 10. 2020 15:26

Nebo už to ten měřič nebavilo
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 15. 10. 2020 15:30

Máš tam ještě původní "podvodný" SW?
puk123
Veterán

Odeslat příspěvekod metyn 15. 10. 2020 15:32

Nissan350Z píše:Zase je divný, že během 4 tesů slezla kouřivost z 1,95 na 1,25. To vypadá fakt, jak kdyby byl někde přebytek bordelu. Kdyby to měl v *****, tak by se ta kouřivost pohybovala pořád +- kolem stejný hodnoty, ne? :hm

zkusit ještě jednou 4 testy a má to za 0,5, dědek
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod mates118 15. 10. 2020 15:39

myslím ,že musím docílit 0,25.jsem myslel že právě ty saze se uvolnují z výfuku při přidání plynu...Co třeba napustit do výfuku vodu?aby se to z těch stěn smylo...já fakt jinak nevím...
mates118
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků