od pech. 26. 9. 2020 19:58
Moderní byla například podvozková koncepce, kterou ostatní začali používat až o skoro 10 let později a která se používá dodnes. na poměrně malém půdorysu byl schopen skutečně přepravit 4 lidi a s nimi poměrně dost zavazadel. Poměrně slušně se choval co se týče podvozku, který měl dobrou stabilitu... Je to štorcka která byla vyrobena už koncem 50 let. Mini vzniklo ve stejné době, mělo sice lepší motor, ale prostorově silně zaostávalo a koncepce byla nedodělaná a obsahovala zbytečné komplikace... Neměcké ***** á-la Goggomobil, lloyd 300, nebo Janus, ty mu nesahaly po kotníky a Fiat 500/600 a následník 126 byly horší. Trabantu se vyrovnal až F850, ten byla ale silně dražší a koncepčně zastaralý... Maluch je proti tomu ohavně zastaralý a úplně blbě vyřešený, línější a přesto dražší krám... Výfuk do kabiny nešel, to co je vzpomínáno je následek poruchy výměníku topení... Až koncem 60 let začali italové dělat štorcky ve velkém... Autobianchci, Fiat 128/127, to už byla revoluce, která to otočila tam, kde je to dnes...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem