Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
-pb- píše:a pak skončí obec a spousta řidičů tam tu šestku nechá a plynule na ni zrychluje
GeneHawkins píše:Jo, to občas dělám.
metyn píše:no to sem četl ale furt jaksi nevím jak mám předcházet karbonizaci v motoru zátěží v nízkých otáčkách, co to vlastně znamená zaížit motor v nízkých otáčkách? dědek
Vagi píše:metyn píše:co to vlastně znamená zatížit motor v nízkých otáčkách? dědek
Šolicháš si to po rovince v obci, na šestku cca 50...potřebuješ zrychlit, dáš plnej, bez podřazení...aneb chudák motor.
Arnie J píše:to je lepší 2 plnej 3 plnej 4 plnej 6x za sebou (mezitím vždy zpomalit na rychlost, kterou dvojka pobere )
XB_1 píše:To jsem rad, ze tohle nemusim resit. Jestli jsem dost motoru nalozil, aby mi pisty nevyletely ven... si myslim, ze pokud clovek tankuje kvalitní palivo a meni olej po max. 15 tis.km a nejezdi moc pod 2k, tak by i ty primovstriky mely drzet.
tslany píše:Ruman001 píše:Slawall píše:Ne, i na 6.
tak v mém případě na 6 ku při 150 toho karbonu moc nespálím...myslím, že používat příměr v otáčkách je lepší..
já bych navrhoval zařadit sekci "Garážotáčky-antikarbon" na hodnotu 4500 a více..
Znovu, není to primárně o otáčkách, ale o zatížení. Jasně, že je lepší zatěžovat ve vysokejch, ale stejně tak to ve vysokejch může lenošit.
Arnie J píše:takovým dobrým indikátorem zátěže by mohla být okamžitá spotřeba
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků