Mondeo MK4 kombi, 1,6 Ecoboost 2012

Sekce určená k prodeji automobilů, motocyklů, autopříslušenství atd.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Hustoles 5. 8. 2020 15:03

Hujere :D
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod XB_1 5. 8. 2020 16:35

Benzin by se z oleje odparil. Nebo ne? Po delsi trase by podle me v oleji byt nemel.
XB_1
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Hustoles 8. 8. 2020 13:16

Po delší trase ne, pokud se to cestou nepřidře.. :-)
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 9. 8. 2020 09:50

Jak nad tím víc a víc přemýšlím, tak nevím co po Mondeu.
V únoru nás bude o jednoho víc, né že by mondeo nestačilo, ale bude jezdit do školky necelý 1km.
Mondeo chci prodat protože za mnou se nevejde ani vajíčko a sedačka 15-36kg s dítětem sice jo, ale skoro bez místa na nohy. Navíc kdo ví jak dlouho vydrží ten motor 1+1km denně....

Můj plán je nákup Smaxe 1. generace po FL s 2.0TDCi Euro 5, kdy by si regenerace FAPu s tímhle měla poradit. I tak auto občas jede 200km, takže regenerace by neměla být problém.

Jsou ještě nějaký alternativy k smaxu s více místem na zadních sedadlech než má mondeo?
Alhambra/sharan? 1,4TSI 110kw nebo 2,0 TDI 103kw? :hm
cenově tak kolem 200
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 9. 8. 2020 13:06

Jako, na 1+1km pořizovat TDI, vlastně i přímovstřik benzín TSI...chudáci motory :-)
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod XB_1 9. 8. 2020 13:25

Ten diesel to da, pokud se jedou i delsi trasy. Jeste by se dalo 2.0i, ale smax je na tu uz moc tezka krabice a po 1.6eb to bude s dynamikou utrpeni

-- 9. 8. 2020 14:26 --

Hustoles píše:Po delší trase ne, pokud se to cestou nepřidře.. :-)


Nestras :-D po 10 tis.km mam olej na max. Motor zatim nic nenaznacuje, ze by neco bylo spatne
XB_1
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod MELLO 9. 8. 2020 13:35

Obrázek
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 9. 8. 2020 13:37

K86 píše:Jak nad tím víc a víc přemýšlím, tak nevím co po Mondeu.
V únoru nás bude o jednoho víc, né že by mondeo nestačilo, ale bude jezdit do školky necelý 1km.
Mondeo chci prodat protože za mnou se nevejde ani vajíčko a sedačka 15-36kg s dítětem sice jo, ale skoro bez místa na nohy. Navíc kdo ví jak dlouho vydrží ten motor 1+1km denně....

Můj plán je nákup Smaxe 1. generace po FL s 2.0TDCi Euro 5, kdy by si regenerace FAPu s tímhle měla poradit. I tak auto občas jede 200km, takže regenerace by neměla být problém.

Jsou ještě nějaký alternativy k smaxu s více místem na zadních sedadlech než má mondeo?
Alhambra/sharan? 1,4TSI 110kw nebo 2,0 TDI 103kw? :hm
cenově tak kolem 200

Asi radsej tie nafty...
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod XB_1 9. 8. 2020 13:38

Akorat smax po fl za 200 bude asi uz pěkně olitanej. Taky na ne obcas koukam, spis je to tak za 280.
XB_1
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod K86 9. 8. 2020 13:41

Tak koukni do Německa
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod XB_1 9. 8. 2020 13:44

No vzhledem k tamnimu honu na diesely by to mozna dávalo smysl.

-- 9. 8. 2020 14:45 --

Tak nejak se ubiram podobným smerem, akorat bych potreboval 7-mistneho. A Mondeo by asi zůstalo v rodině.
XB_1
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod garážmistr 9. 8. 2020 13:56

Ona ani ta delší jízda nemusí být jistota, pokud nevyhovuje profil trasy a jízdní režim. Filtru a regeneraci nejvíc vyhovuje konstantní jízda s malým zatížením motoru a lehkým plynem.

Moje pravidelný trasy nebyly s dpf příliš kompatibilní. První typ kolem komína, jedna cesta 10-25km, několik vesnic na trase. Obvykle nesplněný podmínky teploty motoru a minimální rychlosti. Bylo schopný to něco uregenerovat, ale důsledně se snažil a dokončil regeneraci až když se přiblížil limit km od poslední regenerace. V zimě samozřejmě horší.
Druhý typ pomalá první a druhá třída, provoz, zatáčky, vesnice, pořád na brzdách nebo na plyny. Regenerace vcelku ok, ale akcelerace zasypává filtr sazema. S čistým filtrem se mi nepovedlo vrátit nikdy.

Pokud se jede 200km po dálnici nebo obecně klidně, aby se člověk vrátil s čistým filtrem, pak je to provozovatelný.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod XB_1 9. 8. 2020 14:15

Kolik km dalnice staci na tu regeneraci? 200km asi neni nutnych?
XB_1
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod garážmistr 9. 8. 2020 14:20

Nevím kolik km potřebuje 2.0tdci na regeneraci. Point byl jinde.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 9. 8. 2020 15:42

2,0TDCi
E4 regeneruje co 400 - 500km
E5 regeneruje co 700 - 800km

Zalezi ale na stavu DPF, EGR, trasy,.......
Takhle jednoduse to rict nejde

-- 9. 8. 2020 16:46 --

Vagi píše:Jako, na 1+1km pořizovat TDI, vlastně i přímovstřik benzín TSI...chudáci motory :-)


proto to řeším co bude nejmenší zlo.
TDI / TDCi se ti vysere vstrik / turbo / egr / fap - vsechno sezenes ve druhovyrobe nebo lehce repasovany
EB - ten se vysere bez varovani za 60 - 70000kc
1,4 TSI 110kw je na tom jak? rok 2010 - 2011 - 2012 to je ten s rozvodama? Jak to jezdi v velke, tezke alhambre?
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků