Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
PatV píše:Máme 2013 Rapida 63 kW a řetěz zdatně chrastí.
PatV píše:Bych se toho nebál, po koupi se vymění rozvody a je klid. Jinak jsou to spolehlivý motory a nic moc se tam nesere.
Nissan350Z píše:Aha, takže největší jistota bude se na to radši vykašlat a 1,2 TSI se vyhnout obloukem
PatV píše:Bych se toho nebál, po koupi se vymění rozvody a je klid. Jinak jsou to spolehlivý motory a nic moc se tam nesere.
Nissan350Z píše:Kuci, mám dotaz. Máte někdo přehled v 1,2 TSI? Který kódy stály za ***** a kterejch se už nebát? Vím, že později (rok 11-12?) ten řetěz vylepšili a už to takovej průšvih nebyl, ale raději bych si to ověřil u někoho, kdo o tom ví víc
Arnie J píše:kura, tak proto je to 3.0 TDI killlerrr
"Důvodem jsou vadné vstřikovací ventily, kvůli nimž může vlivem netěsnosti vnikat do spalovací komory větší množství paliva."
viz https://www.autorevue.cz/trivalec-10-ts ... h-skodovek
...pro zadaný VIN kód žádná svolávací ani servisní akce ŠKODA aktuálně neprobíhá.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků