jj, přesně, jsou tam uvedené hodnoty v určitých otáčkách, strom 4400, crf 4250. nácci to prej měří tak, že vytáhne hlukoměr, přiloží k výfuku a poprosí tě, ať otočíš heft na 4 litry plus minus. Jak to dělají u motorky, co nemá otáčkoměr, netuším
Ale co je zajímavý, tak takto na fotkách a v tom článku se mi to líbí, při tom v reálu na tom vystavišti ve srovnání s ostatníma motorkama NE.
Zajímavý.
Psal sem to už tehdy asi, že mi přijde zastaralá, což asi vynikne jen v přímém srovnání. Ale takto samostatně, dobře nafocená, hezky popsaná...to vypadá tak, že bych pro to byl ochotný i jít...
tož stroje pěkný, ale s takovým strojem bych se dneska neodvážil nikam pořádně vyrazit, bo je tady strašák v podobě závady na elektronice. Dneska se neřeší kvalita mechaniky a jízdní komfort, ale kokotinky ala carplay, konektivita, náklonový kdesicosi . .
Vyražením myslím kolem světa, do afriky na černošky, apod. . .
jenze tak to mas se vsim dneska no... puritanske veci nikdo bezne nechce, resp. realnych zakazniku by bylo tak malo, ze se to nevyplati vyvijet no. to je proste jako maxi skutry... si vem ze za pul roku skonci Burgman... no