A co to bylo za citroen? Nejaka xantia activa beztak, ne?
-- 2. 6. 2020 03:00 --
Sem se podival na video toho jak to teda oktavka dala a uplne vpohode
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
goes píše:V nejakem specifickem testu jehoz smysl je tezko rici jaky nejake stare auto vyhralo a to ma byt dukaz ceho? Niceho. Ale tak na rvoje troleni je to voda na mlyn
tslany píše:Kdyby to byla tak super věc, asi to nepřestanou vyrábět.
aikoN píše:goes píše:V nejakem specifickem testu jehoz smysl je tezko rici jaky nejake stare auto vyhralo a to ma byt dukaz ceho? Niceho. Ale tak na rvoje troleni je to voda na mlyn
Je to test, který simuluje prudký vyhýbací manévr před překážkou, tedy něco, co se v krizové situaci poměrně často stává a není to tudíž jen nějaký syntetický test. To, že je většina dnešní produkce horší, dokazuje minimálně to, že ta auta mají v tomto aspektu níže položené limity a mají tedy horší aktivní bezpečnost
Ingos píše:Dneska se to v práci mocně diskutovalo
Takže jsem se dozvěděl, že tenhle test mají vývojáři podvozků ve Škodovce uplně v pič. protože to o ničem nevypovídá.
Nikdo totiž neměří podstatnou věc a to je výjezdová rychlost. Některé automobilky ladí systémy ESP tak, že se auto při prvním prudkém vyhnutí v podstatě zastaví, tím jak auto zabrzdí, kdežto jiní se soustředí na jistou "sportovnost" a hravost, tak aby auto drasticky neztrácelo rychlost a průjezd byl plynulý a bez větších zásahů.
Auto s podvozkem relativně na *****, ale agresivním ESP pak může tenhle test absolvovat v mnohem vyšší rychlosti, jelikož kritická je zejména druhá změna směru, kdy toto auto už jede třeba o 10 km/h pomaleji než auto s benevolentnějším ESP systémem.
Jak píše Goes je směšné, když tenhle test dá rychleji citroen než ferrari.
goes píše:Ne, je to ryzí syntetický test s danými podmínkami. Kdyby tu trasu udělali o metri šírší nebo užší, třeba by nová auta válcovala stará rozdílem třídy a náhodou se někam trefili. Navíc jde vidět, že moderní auta jsou obecně v tomto výrazně lepší, než stará, to, že něčemu vládne v jednom kuse starý model nehraje roli. Ostatně takový Bečkový rally speciál ještě stále drží pár rekordů na okruzích i před formuli, divné co...
Tím, žes napsal, že mají dnešní auta horší aktivní bezpečnost, sis v tom, aby se dalo brát co píšeš vážně totálně podřezal větev.
aikoN píše:tslany píše:Kdyby to byla tak super věc, asi to nepřestanou vyrábět.
Asi prachy, lidi kupují i bez toho, tak se ušetří. Krom toho, dneska je obvykle zajímají důležitější věci, jako je třeba ambientní osvětlení, než nějaké jízdní vlastnosti.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků