Fiat Barchetta?

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MV_cz 25. 5. 2020 10:33

No starších... on má fiat i nějaké nové modely? :D
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 25. 5. 2020 10:40

:D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 25. 5. 2020 10:52

MV_cz píše:Nárazník (95527417) třeba už ani fiat nelistuje :( https://www.vernostsevyplaci.cz/cnd/


Tohle není jistý.

Opravdu bych šel přes autorizovaný servis (zvlášť pokud to před tím nebylo bourané), jsou různé přístupy. Nevěřím, že by se na to už ten nárazník nedělal. Jen už to bude třeba zařazené v jiné kategorii (tím myslím mimo současná auta, např. v programu Heritage).

Není to tak dlouho, co si jeden majitel servisu opravoval Ghibli...a bylo na to všechno... a to je poměrně starší a vzácnější vůz než Barchetta.

Fakt bych nepanikařil... a rozhodně bych to nelepil z nějakých laciných polských dílů, jen aby pojišťovna ušetřila (notabene ne tvoje).

A to, že to stojí... stojí, ale jde to z pojistky... Jo byla doba, kdy dementi těmto cenám nevěřili, ale prostě to tak je. Z pojistky se to neřeší a Fiat u takových modelů prostě levný není (není to Punto a ani Panda, tam to levně jde).

-- 25. 5. 2020 11:53 --

MV_cz píše:No starších... on má fiat i nějaké nové modely? :D

:-(

Jako se sebezapřením bych si ještě vybral, ale je to čím dál těžší... 8-S
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 5. 2020 11:01

znacky jako Porsche, Ferrari, Mase apod. delaji dily pro starsi modely a maji na to specialni programy, to proto, ze ta auta jsou drazsi aj e to jednim z ukazatelu te prestiznosti znacky. Takze ze na Mase je dil, nebo na 50 roku stare porche ci ferrari je neco jineho, nez na low cost kabriolet Fiatu.

Fiat tyto dily na 101% uz nevyrabi. Muze je mit nekde ve skladu apod. ale uzrcite nikde nejsou lisy, kopyta apod. pripravena na vyrobu tech dilu. To uz spise nejaky aftermarket.
anonymni

Odeslat příspěvekod garážmistr 25. 5. 2020 11:40

Nechal bych tu bouračku opravit v autorizáku, pak to bude nebouraný.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 5. 2020 11:41

takze pak to vlakno zanikne
anonymni

Odeslat příspěvekod garážmistr 25. 5. 2020 11:43

Nikoli, bouračka co se nestala je až na straně 3.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 25. 5. 2020 11:43

Lukas063 píše:jak to jde přes pojišťovnu,v první řadě bych sel po novych originalnich dílech...

Jen zkusmo bych si zavolal do jakéhokoliv autorizaku Fiat a podle VIN poptal tech par dilu,jake jsou cenovky.


Fiat ty díly bude mít buď ve standardním programu a nebo v tomto (Barchetta tam už může být, je tam například i Panda I, což je samozřejmě taky italský lowend, postupně rozjíždí na zajimavé auta staré raznice):

https://www.fcaheritage.com

Je prostě potřeba kontaktovat autorizovaný servis a poptat se. Oni tam přístup mají.

Pokud by tam ty díly nebyly, pak zvolit již nastíněnou cestu a to jsou vrakáče. V tomto případě rozhodně lepší varianta než Aftermarket (bohužel u nás převážně levné nekvalitní POLSKÉ díly),který bych volil jako poslední možnost. Originál je originál...

Nakonec naše auto to není, tak se majitel musí rozhodnout sám, kterou cestu zvolit. Já bych na cenu nekoukal.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 5. 2020 11:48

Fiat vyrabi znacnou cast plechariny v Polsku dlouhe roky. I pro soucasne a minule modely. Jen tezko bude hledat karosarinu co tam nebyla vyrobena.
anonymni

Odeslat příspěvekod JardaB 25. 5. 2020 11:51

Na cenu bude asi koukat hlavne pojistovna, jsem celkem zvedavej, jak to naceni aby to nebyla totalka.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 25. 5. 2020 12:00

Polská plechařina pro prvovýrobu vůbec nemusí být špatná, od jisté doby se taky kompletně zinkovalo, ale druhovýroba je úplně jiná písnička a je docela fuk, jestli je to Polsko, Maďarsko, Itálie nebo Turecko.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 5. 2020 12:01

To mas pravdu
anonymni

Odeslat příspěvekod maincoonsback 25. 5. 2020 12:22

JardaB píše:Na cenu bude asi koukat hlavne pojistovna, jsem celkem zvedavej, jak to naceni aby to nebyla totalka.


To máš pravdu, ale nikde ve smluvních podmínkách není psáno, že musí být oprava z levných aftermarketových dílů třeba z Polska. A nevíš odkud to berou...

Ve výsledku mu to může být jedno, jak mu to ohodnotí. Ty peníze na opravu dostane tak jako tak, pokud to nepřešpekuluje...

Říkal, že to má ve smluvním servisu. Ti se to samozřejmě budou snažit opravit co nejlevněji, ale vždy by tam, pokud je ta možnost, měla být primárně nabídka originálních dílů. Kdo by dneska chtěl mít auto orpavené metodou Starline... ;-)

I z těchto důvodů bych nechal odtáhnout auto vždy do značkového servisu (obvykle taky bývají smluvní, ale samozřejmě to není podmínka). Ale je pravda, že já sem na tyto věci poměrně dost akorátní, myslím, že většině lidí je jedno z jakých dílů se to udělá, spíš koukají na domluvu, aby jim z toho něco ještě káplo a auto pak prodají. Ale podobný postup by byl u Barchetty škoda a hlavně u tohoto typu auta je každá ne úplně dobře provedená oprava celkem snadno rozpoznatelná.

Ale jo, tohle je jen můj názor, každý to má jinak.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 5. 2020 12:26

V servisech i autorizovanych se bezne pouzivaji repasovsne dily typicky treba poloosy apod
anonymni

Odeslat příspěvekod maincoonsback 25. 5. 2020 12:31

A taky se tam používají třeba technické prostředky Wurth.
A pneumatiky Dunlop.
Ložiska SKF.
A kafe Dallmayr... To sem tam viděl taky. Za to teď hodně ušetřili.
maincoonsback
Veterán

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků