goes píše:Tak zrovna super tenere mne v nicem neuchcatila. Ani pohodlim. Dynamikou. Predvidavosti apod. Ale na druhou stranu sem na ni nikdy nejel.
A tak teorie dobrá, díky za ni
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
goes píše:Tak zrovna super tenere mne v nicem neuchcatila. Ani pohodlim. Dynamikou. Predvidavosti apod. Ale na druhou stranu sem na ni nikdy nejel.
Špacírek píše:Jel někdo projet něco do Pemmu?
Maj tam dnes nějakej open day.
Včera sem jel na SuperTenere a pohodlný jak *****, na tom musí být radost jet Chorvatsko, tempíček
evlo píše:1. Jestli to dobre chapu, tak ty motorky radary neberou, protoze ma znacku jen vzadu, je to tak?
2. Ducati 848 ojeta je OK na predjizdeni? Uz par let zvazuji motorku, protoze autem se moc jezdit na to se jet projet neda kvuliva provozu vsude. Navic tedka kdyz jezdim LHD, tak fakt nejde vubec videt pred to auto predemnou kvuli predjeti.
gewehr píše:Špacírek píše:Jel někdo projet něco do Pemmu?
Maj tam dnes nějakej open day.
Včera sem jel na SuperTenere a pohodlný jak *****, na tom musí být radost jet Chorvatsko, tempíček
Kamarat co spolu obcas jazdime ju ma. Fajn cestovna motorka. Ale je tazka, ziadna hravost, to mi na tej motorke chybalo. Podobne ako GS1200 aj STenere je vhodna tak do Moskvy a spat do Berlina. Uz si len k tomu pustit https://youtu.be/xhczRK2kbB0
K86 píše:Svezl jsem se na tomhle. Já jako nesilničář jsem si to chtěl vyzkoušet co to je zač.
210koní, cca 240 něco kilo, vmax dost přes 300.
-- 23. 5. 2020 20:49 --evlo píše:1. Jestli to dobre chapu, tak ty motorky radary neberou, protoze ma znacku jen vzadu, je to tak?
2. Ducati 848 ojeta je OK na predjizdeni? Uz par let zvazuji motorku, protoze autem se moc jezdit na to se jet projet neda kvuliva provozu vsude. Navic tedka kdyz jezdim LHD, tak fakt nejde vubec videt pred to auto predemnou kvuli predjeti.
sice jsem curak, ale odpovim.
1. berou, ne vsechny, ale dneska je uz docela vleke cislo radaru, ktere meri zezadu. Treba jizne od Brna skoro vsechny. Jsou pod rizenim MU Zidlochovice. O tom vim sve. Treba na strakonicke se taky meri zezadu.
2. pruzny zrychleni bude mit nejlepsi dvouvalec do V s vykonem nad 100 koni
Moc jsem to necetl, ale 1500km interval ventilu ducna fakt nema. A desmo rozvody zase tak jednoduchy na serizeni nejsou.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků