Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
kurtoid píše:Jako brát Mazdu G120 čtyři roky starou za nějakých 300 litrů a víc mi přijde jako nerozum.
Všichni mluví o tom, jak je to auto "řidičské". Když jsem v tom jel s manželkou, tak to bylo líné jak mrcha a když jsem to točil, abych byl výkonem alespoň na úrovni průměrného turbomotoru, tak se mě manželka ptala co dělám, že s tím jedu jak pitchus... To auto má dobrý podvozek, ale naprosto podprůměrný motor a největší slabinou je převodovka, která to totálně zabíjí.
Pokud bych se měl rozmýšlet nad takovým vyhypovaným autem za 300-350, které za další 3-4 roky nikdo v bazáči nebude chtít ani za 200, a novým autem s podobnou výbavou a výkonem, které mě vyjde na 400 s tím, že mám 5 let záruku a do 150000km si zaplatím max. tak filtry, olej, brzdové destičky a přední kotouče, tak mám osobně jasno.
Jako jasné, nemusí se kupovat nové auto. Může koupit za 150 tisíc slušnou ojetinu, páďo nechat jako rezervu a vesele jezdit.
Nebo si může koupit opravdu řidičské auto na hraní - třeba E46 v třílitru. Při dnešním provozu, kdy je problém protáhnout litr v turbu, to v jednadvaceti jistě ocení a třeba ani nikoho nezabije.
garážmistr píše:Sám jsi tuhle psal, že málokdo upraví. A pak převodovka.
goes píše:garážmistr píše:Sám jsi tuhle psal, že málokdo upraví. A pak převodovka.
Je jedno co pisu v tomto smeru. Ty rikas ze jsou ty motory jine tak jen na to reaguji. Ze maji jiny vykon ok ale jinak jsou prece stejne ne?
goes píše:Tak s ohledem na presnost brzdy je treba ten vysledek brat s nadhledem. Pokud je takovy jak rika vyrobce cajk. Nevim proc by mel alzdy davat 20 koni navic
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků