Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
budman píše:Zkušenost s tím nemám, ale vzhledem k okolnostem bych čekal, že budou zjišťovat jestli nejsi debil, kterej nechápe, že těch pár desítek/stovek tun hmoty má nějakou setrvačnost a adheze kov na kov má jistá omezení Ohledně elektriky bych čekal spíše bezpečnostní věci, jinak tam můžou z obecných znalostí dát tak maximálně Ohmův zákon nebo výpočet výkonu
perdus píše:Kodovaná trať je vlakový zabezpečovač. Tlačítko mačkáš jen když jedeš třeba na výstrahu
hopa26 píše:uz se to blizi, zatim lehce beham a jezdim na kole. Tohle mi pise apka.
bracha nad tim kroutil hlavou a rikal mi: " tyhle aplikace pisou podobny chcipaci, jako ses ty sam!"
je to nehodny chlapec!
Vladimir90 píše:Co je kodovaná trať?
-- 8. 5. 2020 17:50 --budman píše:Zkušenost s tím nemám, ale vzhledem k okolnostem bych čekal, že budou zjišťovat jestli nejsi debil, kterej nechápe, že těch pár desítek/stovek tun hmoty má nějakou setrvačnost a adheze kov na kov má jistá omezení Ohledně elektriky bych čekal spíše bezpečnostní věci, jinak tam můžou z obecných znalostí dát tak maximálně Ohmův zákon nebo výpočet výkonu
Tak P=U•I a U=R•I
P= Watty
R= Ohmy
U=Volty
I=Ampéry
Setrvačnost... tak nepočítám že budou po mě chtít abych ručně přepočítal jak dlouho předmístem určení mám začít brzdit když znám rychlost a hmotnost vlaku a zároveň zbývající vzdálenost.
K čemu by mi byla adherze???
A bezpečnostní věci... to jako záležitosti okolo §50? Jak říkám, tady jde o to, že v mejlu plácnou "základy SŠ fyziky a elektrotechniky" ale to je dost širokej pojem.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků