Postřehy a zkušenosti ze servisů v ČR - pište sem!

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 8. 4. 2020 16:44

A přitom rozvody jsou zrovna to skoro nejjednodužší. To se učíš na učilišti za auto mechanika hned v prvním ročníku.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod addiction 8. 4. 2020 16:48

Ano
Not great, not terrible... but not great
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 8. 4. 2020 16:49

Já u toho byl 2x, když mi je mechanik dělal a už to umim. Možná bych musel semtam mrknout do dílenský příručky (člověk přece jen zapomíná), ale jinak cajk.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 8. 4. 2020 16:52

přípravky máš? :kuk:

Já bych si na rozvody asi netroufnul.
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 8. 4. 2020 16:58

Tak jasně, protože nedosahuješ mojeho skillu.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 8. 4. 2020 17:04

Já teď dolíval olej do skútru, když už ho teda nejsem schopen vyměnit. Žena mi říká "nedělej to na té dlažbě, pokapeš to, budou tam fleky." "Ježiš neboj." No co myslíte. Absolutně koncentrovaný na výkon, abych to nerozlil, jsem vzal do ruky flašku a jak jsem to zmáčknul, tak na dlažbě 10 cm kolečko :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 8. 4. 2020 17:06

:D :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 8. 4. 2020 17:10

Arnie J píše:Já teď dolíval olej do skútru, když už ho teda nejsem schopen vyměnit. Žena mi říká "nedělej to na té dlažbě, pokapeš to, budou tam fleky." "Ježiš neboj." No co myslíte. Absolutně koncentrovaný na výkon, abych to nerozlil, jsem vzal do ruky flašku a jak jsem to zmáčknul, tak na dlažbě 10 cm kolečko :D

Tyhle problémy jistí žula 8-)
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 8. 4. 2020 17:18

Arnie J píše:Já teď dolíval olej do skútru, když už ho teda nejsem schopen vyměnit. Žena mi říká "nedělej to na té dlažbě, pokapeš to, budou tam fleky." "Ježiš neboj." No co myslíte. Absolutně koncentrovaný na výkon, abych to nerozlil, jsem vzal do ruky flašku a jak jsem to zmáčknul, tak na dlažbě 10 cm kolečko :D

Uplne ta vidim :D
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 8. 4. 2020 17:40

eLzyx píše:
GeneHawkins píše:Například nové dvoulitrové motory Transitů mají předepsanou lhůtu výměny 60.000 km, to může být u některých i doživotní náplň...

obzvlášť když ti jej zapomenou vyměnit, jako se to stalo u mého bývalého zaměstnavatele. Jo pane, všechno máte vyměněný, olej, olejový filtr, kabinový filtr, vzduchový filtr, brzdy zkontrolovaný, tady jen podškrábněte fakturu na 15000Kč a vypadněte.
No moment, ten vzduchový filtr vypadá jako kdyby nebyl měněný. Je, pardon, kolega asi zapomněl. A jste si jistý, že nezapomněl i vyměnit olej, když je černý jak bota? Ne to určitě ne :hm
Cože měnit brzdovku? Ta se nemění, ta je nafurt.
Homolka Ústí. Naštěstí to už spadá pod někoho jiného, ale lidi pořád ti samí. Takže nedůvěřuj, ale prověřuj.

-- 7. 4. 2020 14:13 --

btw - jsem po 10 letech vlastnictví svěřil své volvo servisu. Neautorizovanému, ale na doporučení známého. Neměl jsem čas, auto mělo problémy a před technickou, tak chca nechca, musel jsem mu to svěřit. Pro jistotu jsem mu i vytiskl servisní postupy z oficiální Volvo dokumentace. Jak to má být složené, jaké utahovací momenty atp.

Výsledek? Špatně poskládané přední tlumiče. Šrouby držící poloosy namazané vazelínou místo zajišťovací barvy. Takže jsem je poztrácel a došlo i k poškození poloosy. Špatně usazené zadní pružiny. Tyčky stabilizátoru nedokázal namontovat napoprvý, vzal to asi přes závit, tak ten závit uřízl a na zbytek tedy natočil tu matku znovu. Co naplat, že matice drží tak za 3/4 závitu. Poškozené manžety na nových dílech už byla jen taková třešínka na dortíku překvapení.

A to tenhle týpek dělá na HPP v autorizáku Peugeotu. Chudáci Peugeoťáci.
Já se nezmohl na nic jiného, než spolknout hořkou slinu, protože začít to s ním řešit, tak bych byl tak důrazný, až bych to měl tak na rok-dva v chládku.

Klasika servis no.
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod Lukas063 8. 4. 2020 17:45

MELLO píše:Tak jasně, protože nedosahuješ mojeho skillu.

to víš že jo :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 8. 4. 2020 17:52

Aspoň, že to uznáváš.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 8. 4. 2020 18:31

Michal220 píše:Vagi olej splachuje bordel z motoru takže z vodičky 0w20 po 30tkm je trochu ridsi vazelina.Při 2výměně ještě horší a tak to pokračuje dál.Servis nikdy nevypustí vše.Ten kdo to dělá sám klidně nechá vypust hodinu otevřenou.Rozdíl může být půl litru.

I kdybys to měl otevřený rok, nevyteče ti z toho ani decka navíc, která na zahřátém motoru nevytekla do tří minut. A to to mechanik nechává samozřejmě otevřené déle...
GeneHawkins
Insomniak roku 2013-17
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 8. 4. 2020 19:08

to bych se hádal, nechávám vykapávat hodinu i víc a je to ***** znát. Možná nevyteče o půl litra víc, ale decka, dvě jo
pak naleju novej a ten do 1000-1500 km je čisťounkej.

Když to srovnám s olejem po výměně v servisu, není co řešit
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 8. 4. 2020 19:43

MELLO píše:Aspoň, že to uznáváš.

a u tebe klidně i joooo :D ale myslím si o tom stále svoje :D

A k věci vykapávání... taky nechávám vykapat dýl (klidně i hodinu, nikam nespěchám)...
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků