jo bylo...
-- 8. 4. 2020 10:01 --Lukas063 píše:položky jako čistič brzd a podobne srandy (ty pochybné spreje) jsou bezne skryté pod DJM, tedy drobný jednicovy materiál - to se nekonzultuje,to se vyučtuje každému zákazníkovi
Konzultuji se zalezitosti, jak jsi psal, brzdy, výfuk, díly podvozku, Elektro...proste díly co se nemění bezne.
Co maty dával tu fakturu, tam má jak DJM tak čistič brzd
Navíc mi moc nejde do hlavy, na co při běžném servisu spotrebovali cely sprej...
Já bych se o to víc zajímal, za co a kolik platím...
No takže potvrzuješ to co sem psal, jen ses k tomu musel dostat svoji cestou, no. NA to sem upozorňoval, že se prostě čím dal častěji s takovým tím nešvarem celý sprej na čištění brzd setkávám taky (prostě čištění brzd mne u té první servisky stálo 1500 což bylo min, 50% ceny celé servisní prohlídky a nikdo mne o tom neinformoval na autě s najetými 3000 km)... Ale to samozřejmě není jediná položka co se takto objevuje, těch typů je víc. Plus kouzla s cenama... Na té Matyho faktuře to prostě prokazatelně vidíš a já to mohu odjinud potvrdit a jak sem psal napříč značkama. Že v TOYOTĚ ( a milion jiných značek) to nedělají.... je věc jiná. Já tomu nevěřím, protože i tam dělají čeští vychcánci, takže postupy budou dost podobné.
A ta tvá poslední věta je přesně ten bod (z těch 4) o kterém sem psal... Neudělají to vysíračům... 95% lidí se prostě kvůli 500 s něma hádat nebude, tak to prostě dělají. A hádat se nebude proto, že když tam příště půjdou tak nechtějí být zapsaní jako ti "problémový"...
Prostě to tak je...
-- 8. 4. 2020 10:07 --Arnie J píše:maincoonsback píše:Takže se mnou souhlasíš?
jestli to bylo na mne, tak ano, občas tam tu snahu vybrat si z každého "to své" vidím
Ad svůj olej...
Taky sem to udělal jen jednou a po tom co sem zjistil, že sem stejně platil ve finále stejně a ještě se na mne dívali ošklivě, sem to už neudělal...
Stále se bavíme o autorizáku.... Garažoví opravci fungují trošičku jinak.
-- 8. 4. 2020 10:11 --Já prostě návštěvu servisu s každým svým strojem beru jako nutné zlo, mám vždy připravených cca 7000 a co na tý faktuře je už prostě neřeším. Když něco zbyde, sem rád.
Ale že bych vnitřně nebyl n...y to ne. Prostě sem.
A rozlišuju na větší a nebo menší obšťastňovače, ale to že se mne snaží ojet v tomto téměř každý, beru jako smutný fakt. A jen se modlím, aby něco nedodrbali... Protože zrovna u Fiatu sem měl vždycky nejvíc problému na autě po návštěvě servisu. A u Peugeotu už ten pocit začínám mít taky. Tam taky spojka vypověděla službu asi 3 týdny po návštěvě servisu.