Limity CO2 2021

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod powerball 24. 1. 2020 23:37

no bodejt kdyz to neni cvt.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 24. 1. 2020 23:44

Tak co to je, když to při plným furt řve ve stejných otáčkách?
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod powerball 24. 1. 2020 23:48

no na ofiko strankach toyoty cz pisou ze je to e-cvt.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 24. 1. 2020 23:49

aikoN píše:No jo, jenže to mají veskrze líné a i u těch silnějších je s tím dynamická jízda kvůli CVT bída a utrpení.

A teda nevím, kde jsi přišel na to, že je to díky převodovce pomalý
tslany
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod powerball 24. 1. 2020 23:52

no tohle je preci jen jiny auto nez treba rav 4 nebo prius.a zni to divne jak to cvt huci furt stejne.kdyz uz cvt tak s virtualnima stupnema.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 24. 1. 2020 23:57

Mám na mysli spíše lidovější vozidla, jako třeba Auris.

aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 24. 1. 2020 23:58

uz tam radsi ani nedavaj otackomer.radsi jen nakej ***** eko power ukazatel.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 25. 1. 2020 00:00

powerball píše:no tohle je preci jen jiny auto nez treba rav 4 nebo prius.a zni to divne jak to cvt huci furt stejne.kdyz uz cvt tak s virtualnima stupnema.


No právě. I když je to něco silnějšího, co i jede, tak stejně zůstává ten divný zvukový projev. Nezní mi to přirozeně, jakoby se ten motor trápil. Navíc to furt řve.
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 25. 1. 2020 00:01

Jj. Cvt je sračka ve všem. Tam neni sporu.
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 25. 1. 2020 00:02

tslany píše:
aikoN píše:No jo, jenže to mají veskrze líné a i u těch silnějších je s tím dynamická jízda kvůli CVT bída a utrpení.

A teda nevím, kde jsi přišel na to, že je to díky převodovce pomalý


Jede to tak nejaj normalne vuci tomu vykonu
JardaB 25. 3. 2020 22:55
Se klidne omluvim kdyz to bude za pul roku vsechno cajk.

Arnie J 7. 5. 2020 21:21
Nejsilnejsi RWD co sem ridil bylo AWD s preferenci zadku

od _maty_ 30. 5. 2020 11:30
40tisic za 2 mobily jsem dal naposled a to si zaarchivujte..
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 25. 1. 2020 00:03

powerball píše:no tohle je preci jen jiny auto nez treba rav 4 nebo prius.a zni to divne jak to cvt huci furt stejne.kdyz uz cvt tak s virtualnima stupnema.

Není to CVT, je to HSD a je to úplně stejná technologie, co je v Yarisu nebo Rav4. A ono to nepotřebuje virtuální stupně, ono to má fyzicky planetovou převodovku v sobě a u těch sportovnějších modelů to jde ovládat napřímo, kdežto u těch "normálních" to drží na jednom, dvou stupních a o zbytek se stará jen elektro.
tslany
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod powerball 25. 1. 2020 00:04

dobre no.tak v toyote rikaj cvt prevodovce hsd prevodovka.jinak se to chova stejne.

Like a CVT, an HSD transmission continuously adjusts the effective gear ratio between the engine and the wheels to maintain the engine speed while the wheels increase their rotational speed during acceleration. This is why Toyota describes HSD-equipped vehicles as having an e-CVT (electronic continuously variable transmission)
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 25. 1. 2020 00:05

Tak nejak
JardaB 25. 3. 2020 22:55
Se klidne omluvim kdyz to bude za pul roku vsechno cajk.

Arnie J 7. 5. 2020 21:21
Nejsilnejsi RWD co sem ridil bylo AWD s preferenci zadku

od _maty_ 30. 5. 2020 11:30
40tisic za 2 mobily jsem dal naposled a to si zaarchivujte..
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 25. 1. 2020 00:09

Není to převodovka, je to celej systém. Je tam obyč motor, k tomu je připlácnutej motorgenerátor, planetová převodovka a na výstupu další motorgenerátor. Zatímco CVT má jen vstup a výstup a mezi tím je taková ta gumová věc a nedělá to nic jinýho, než že to mění poměry mezi tím, HSD je primárně elektrický pohon, kde spalovák může sloužit buď pro generování šťávy pro baterku nebo pro druhej elektromotor, nebo je spalovák přímo spojenej s kolama a k tomu mu pomáhají dva elektromotory z baterky. Ale jo, máš pravdu, je to ta stejná věc a jsem kokot, no.
tslany
Pozorovatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků