Limity CO2 2021

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod burty s krenem 23. 1. 2020 07:57

Zakázat suv? Jsem pro! :D :D :D
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 1. 2020 08:40

polda píše:Tak ona žádná sranda netrvá věčně. Můj děda měl akorát Jawu a druhej chodil pěšky. Fotr už má svoje asi šestý auto a na sídlišti jsem hrál na parkovišti fotbal nebo jezdil na kárách z kopce. Dnes plech vedle plechu i na trávníku. Pokrok nezastavíš.
Ale v jednom má 88 pravdu , hrozně si všichni protiřečí ,chce se aby se lidi chovali ekologicky apod a zároveň vymyslej a cpou z továren SUV . Nedavno jsme opět zde objevili video YT klasika cesta Praha-Budejky pod hodinu . Tam snad nebylo jediné takové auto, po tech pár letech je obraz na silnicích dnes úplně jiný. By dávno auta měla spotrebu průměr pod 4litry a byl by klid i s CO2.


Jakoze kvuli toho ze je suv tak hatchback ma spotrebu 7-8? Jo to dava smysl

-- 23. 1. 2020 08:42 --

Suv problem neni. Ten litr spotreby navic oroti beznemu autu nic metrsi. Navic mpv je ten samy problem ve spotrebe. Problem je nadspotreba. Kazdy tu jezdi zbytecne. Kazdy kupuje vykon aby mel apod. Nevidim tu nikoho kdo by sel cestou snizovani konzumu.
Resenim neni vytvareni jineho typu zateze. Misto benalu elektro. Reseni je snizeni spotreby veci. A to nedela nikdo. A ani nechce.
anonymni

Odeslat příspěvekod jurajec 23. 1. 2020 09:02

No a prave proto je jedinym nastrojem zdaneni a zvyseni cen (pokud tu teda neni diktatura kde se to proste zakaze zakonem) tak aby byli omezeni vsichni v tom jak vyuzivaji energii - at uz na prepravu, topeni, ceny zbozi napr. potravin. Pak dojde k omezeni spotreby a ano chudi na to doplati nejvice.

A drahy auta jsou slaby odvar proti tomu az bude na uhli CO2 dan dejme tomu do 5ti let. Co budou delat lidi na vesnicich kteri nemaji na to zrekonstruovat dum na nizkoenergeticky standart, z duchodu to pak neutahnou.
Naposledy upravil jurajec dne 23. 1. 2020 09:06, celkově upraveno 1
jurajec
Štamgast

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 1. 2020 09:05

Vyssi ceny a zdaneni dopada na lidi nerovnomerne. Ale samo je to nejjednodussi a nejoblibenejsi. Navic to nic neresi v globaknim meritku
anonymni

Odeslat příspěvekod Olsztyn 23. 1. 2020 09:05

Ano
Polda: jestli on takovej obyč Renault 4 (měl strejda) neměl lepší terénní a městské vlastnosti lepší, než současná SUV
https://youtu.be/knoHhTzKdfY
Olsztyn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 23. 1. 2020 09:12

SUV je stejně jenom hatchback na větších kolech. Co vůbec mají napsáno v techničáku?
puk123
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 1. 2020 09:15

Olsztyn píše:Ano
Polda: jestli on takovej obyč Renault 4 (měl strejda) neměl lepší terénní a městské vlastnosti lepší, než současná SUV
https://youtu.be/knoHhTzKdfY


To vis ze jo. Proc by měla mit suv nejake extra terenni vlastnosti kdyz k tomu nejaou určena nechapu ale ok.
anonymni

Odeslat příspěvekod Olsztyn 23. 1. 2020 09:30

Sice nejsou, ale dost často tím kupující obhajují koupi suv (na hory, máme k chalupě blbou cestu), zároveň jsou u suv častěji v nabídkách čtyřkolky oproti stejně velkým nízkým autům např u Korejců a toho renaultu. Reálné důvody jsou vyhled, nastupování a móda no
Olsztyn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 23. 1. 2020 09:30

puk123 píše:SUV je stejně jenom hatchback na větších kolech. Co vůbec mají napsáno v techničáku?

Co by tam měly mít?
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 1. 2020 09:32

Ten zdroj "dOst casto"? Ja tedy terenni schopnoati pri nakupu suv v mem okoli nezaznamenal. Vyssi posez. Lepai vyhled. Lepai nastupovani. Sem tam ma nekdo blby přijít zd na chatu tak to oceni apod.

Mas nejaky vnitrni problem ze ai to lidi kupuji? Kdyz si kupovali mpv ktere ma stejna negativa tos taky tak resil? Resis to stejne u kidi co si koupi do provozu auto co ma 200 a vice koni?

Zkus se nad sebou zamyslet
anonymni

Odeslat příspěvekod polda 23. 1. 2020 09:35

puk123 píše:SUV je stejně jenom hatchback na větších kolech. Co vůbec mají napsáno v techničáku?


Tyto malé jebky za SUV neoznačuji. Ideální velikost okolo SantaFe.
polda
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jurajec 23. 1. 2020 09:36

Olsztyn píše:Sice nejsou, ale dost často tím kupující obhajují koupi suv (na hory, máme k chalupě blbou cestu), zároveň jsou u suv častěji v nabídkách čtyřkolky oproti stejně velkým nízkým autům např u Korejců a toho renaultu. Reálné důvody jsou vyhled, nastupování a móda no


A proč pořád zminujete tu kategorii SUV - hmotnosti zas tak nelisi napr. od premiovych kombiku. Proste 5m dlouhe auto 2t tezke je fajn(at kombi nebo SUV) ale neni optimalni z hlediska 'spotreby energie' protoze cloveka na cilove misto doveze i mensi vozidlo. Nevim proc to kazdeho provokuje, ve francii se za tohle proste bude priplacet a lidi budou nakonec motivovani jezdit MHD a nebo nejakym miniautem typu CityGo.

Navic elektromobily budou konstrukcne mit vyssi posez kvuli baterii v podlaze takze nakonec budou vsichni mít lehce vyšší posez = nebude takový rozdíl mezi kombi a crossoverem nebo SUV.
jurajec
Štamgast

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 1. 2020 09:40

Ano. Elektro auto s vykonem 700 koni a vahou 2,5 tuny je idelni eko alternativa
anonymni

Odeslat příspěvekod jurajec 23. 1. 2020 09:42

Vsak pisu ze neni, za to by se melo taky priplacet. Jenze za hmotnost se zatim neplati na to prijdou az v dalsi petiletce (pokud teda nebude mega zdaneni u registrace noveho vozidla).
jurajec
Štamgast

Odeslat příspěvekod tslany 23. 1. 2020 09:46

Jde o krabicoidní aerodynamiku. Když si dám závod s krabicí, co má o takovrjch 30kW víc, kolem 200 ji začnu ujíždět.
burty s krenem píše:Zakázat suv? Jsem pro! :D :D :D

+1
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků