maincoonsback píše:Hele napíšu ti k tomu svoje.
Ve firmě sme kdysi měli SX4 1,6 4x4. Já chtěl tehdy Sedíci, ale majitel firmy koupil červenou SX4. Novou, v podstatě v plné výbavě.
Já tady párkrát o SX4 psal jako o nejhorším autě na světě, nechal sem v tom jet i ženu, ve firmě s tím nikdo nechtěl jezdit.
Ne že by se na tom autě v zásadě kdy něco Polamalo, to ne, ale v zásadě na tom nefungovalo nic, jak byl člověk zvyklý z jiných aut. Drncelo to, volant šel těžce a nepřesně, řazení slo těžko, no prostě to.pusobilo jako nějaké ruské auto z 80. Let.
Nicméně bylo to ve firmě, občas s tím někdo musel jet, neřešilo se to, až to jedna kočka z firmy /možná i vinou toho řízení/ rozstrelila. Tak sme byli rádi, že se toho zbavíme, nicméně tehdy majitel se rozhodl, že to mecha opravit, taká e tak i stalo.
Výsledek? V podstatě na podvozku vyměnili všechno, ale ono to bylo ještě horší, řízení furt bylo divné a k tomuto přestalo brzdit.
Po té opravě to byla taková katastrofa, že sme si já a tehdy ještě jeden kolega co ho bavily auta sme si vymínili jízdu v jiné SX4.
A musím říct...., Že ta jiná SX4 byla dvojkolky, ale to auto fungovali úplně normálně.
A stejně s tím v Suzuki nic dělat nechtěli, že je to O.K.
Jo CANOCAR..., Kterej byl schopen auto během servisu zničit /bylo těch zážitku víc/ mne tehdy přesvědčili, že sebelepší auto je zgarb s českým zastoupením. Prostě nic horšího neznám a co horší, prostě tam ti byli normální...
Proč to píšu?
Protože si myslím, že se Maďarům prostě sem tam podaří udělat zgarb, ale.mistni servisní zázemí je tak nesvéprávné, že i když jim to budeš na stokrát vracet... Do kopy to nedají.
Každopádně sem svědkem toho, že když se v Suzuki zadari, vyleze od nich kráp, kterému není rovno, takže já tvé příhodě věřím.
Máš prostě smůlu.
To si mě nepotěšil
už chápu, proč je v bazaru hodně Vitar, co mají málo najeto a mají přikoupenou prodlouženou záruku
Někdo si myslel, že bude 5 let v klidu a pak prozřel, když se setkal se servisem suzuki
Jinak na 17 to bylo strašný. Prostřidal jsem na nich několik pneu a na 16 je to o poznání lepší, ale u auta za půl mega nedostačující. Řazení má vitara hlučné a dvojku tam musíš dát trochu razantněji
je slyšet, jak to tam jezdí v kulise, když řadíš a je slyšet nějaké kovové cvaknutí, když zmáckneš spojku
Jinak jízdní vlastnosti je perfektní, ale to je tak všechno, co bych na tom autě prohlasil jako povedené. S dveřma musíš víc mlátit, protože se jinak nezavřou. Drnči zadní plato a na kostkách vibruje vše co jen může
Je hlučnější brzdovej pedál, když ho pustíš. Tohle všechno jsem tomu autu odpustil, ale vibrace do volantu nikdy, protože jsem ze stejných důvodů prodával i30 3 gen, když to autorizak nebyl schopný vyřešit. Neměl jsem jí ani rok. Proto dneska nemohu jít do bazaru a tu vitaru tam hned zítra prodat, protože bych si vyslechl od celé rodiny dost keců. Protože mi na tu vitaru trochu přidali peníze. Protože jsem tu i30 pustil extrémně pod cenou a něco málo mi chybělo no.
-- 10. 11. 2019 20:14 --Jinak mi tchan řikal, že maďaři poserou co můžou, ale že motor je z japonska a že toho se pry bát nemusím.
-- 10. 11. 2019 20:18 --goes píše:Scross urcite japonsko bo mi rikal ze to tu jde dva mesice
-- 10. 11. 2019 19:05 --
Aha. Tak as ne. Nevim. Je to as jedno. Lepsi jak ital
Ital je kvalitka
Do práce nám dodaval dobla na cng a hodně znich šlo hned na garančni opravu, cca do týdne
Občas za jizdy vychcal chladič
kolega jedno díky tomu zadřel