RenaultSport koutek

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 4. 10. 2019 11:01

Opet nesmysl. Nemel jsi nic nastavene. Jen sem ti smazal jeden prispevek z tohtoto vlakna. Tak to zkus jeste jednou a bez lhani
anonymni

Odeslat příspěvekod Allien driver 4. 10. 2019 11:54

tak ešte poslednýkrát pre tvoju info, aby som to tu nezasieral: prihlásiť išlo ale s nejakou hláškou o obmedzení práv - bolo to včera hneď po výmaze príspevku. Ďalšie prihlásenie som skúsil ešte dnes, či si si to náhodou nerozmyslel a trefa. Ináč pracujem s počítačmi, mal by som tomu zrejme aspoň trochu rozumieť, inak by som si asi nezarobil ani na slanú vodu goes
Naposledy upravil Allien driver dne 4. 10. 2019 11:57, celkově upraveno 2
Allien driver
Nováček

Odeslat příspěvekod anonymni 4. 10. 2019 11:56

Nic sem ti nenastavoval. A divam se do logu tak ani nikdo jiny
anonymni

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 14. 10. 2019 20:22


:|
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 10. 2019 20:24

No nevim. O 20 koni silnejsi ovsem s vyrazne vetsimi ztratami golf ma 270
anonymni

Odeslat příspěvekod glider 14. 10. 2019 20:24

Z videa mi to pride nejake unavene.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 14. 10. 2019 20:29

Taky záleží jaký v tom feeling a jaký to má řízení a brzdy. Renaulti bývají o dost méně kompromistní než výrobky od VAGu, který mají sice výkon, ale úplně sportovní feeling v tom nikdy moc není. Spíš takové GT s kterýma můžeš jezdit do práce. Renault Motorsport si myslím že by tě při denním ježdění asi dost otravoval. Příslo mi to podobný s WRC STI, jako jezdit s tím můžeš, ale jízda v tom bolí a na dovolenou s tím prostě jet nebudeš chtít. Takže Renault RS na dálnici si úplně nemyslím že byl úplně cílově odladěnej, narozdíl od VAGu.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 14. 10. 2019 20:29

Tech 228kW by se tomu asi hodilo.
Ono ani nejde o motor, ale ono je to prekvapive tezky :(

To co popisujes presne ten MIV neni. Je to vic GT, nez muj megane III GT. Tiche komfortni, netaha to za volant, nedrnca to. Pokud se teda bavime o "obyc" verzi, ne trophy. Je to asi vic golf uz, no.
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 14. 10. 2019 20:32

jo, tohle není Trophy, tak to nic no. sorry
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 10. 2019 20:36

Asi jedine auto co bych nechtel jako dejly kar bylo clio v6. To bylo fakt odporne na zivot. Zbytek pak uz byl vzdy ok :)
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 14. 10. 2019 23:32

moje alfa by byla taky dost otravná
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 15. 10. 2019 08:51

maXX_CZ píše:To co popisujes presne ten MIV neni. Je to vic GT, nez muj megane III GT. Tiche komfortni, netaha to za volant, nedrnca to. Pokud se teda bavime o "obyc" verzi, ne trophy. Je to asi vic golf uz, no.

jj, je to pohodinda, ještě by to chtělo nějakej režim, ať to vypne dva válce a sebere polovinu koní, ať mě v tom žena může vozit z hospody
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 6. 11. 2019 07:41

Hmm tak i megoš r.s. docela podražil. Základ 280 EDC skoro o 110 tisíc oproti jaru.

https://www.renault.cz/content/dam/Rena ... -price.pdf

Když jsem si nadixoval svoje auto tak teď podle ceníku 943 500 Kč a předtím 833 400 Kč nehledě na slevu.

Tak to asi jen trošičku pojezdím a pak se ziskem prodám 8-D
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 6. 11. 2019 07:50

Nebo to pojezdíš normálně a prodáš s malou ztrátou.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 6. 11. 2019 08:06

A nebo se to zesere
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků