maincoonsback píše:Tak pech pro.autistu tam u těch velkých skútru jsou výhody asi tyto:
- nemusíš řadit
- líp dosáhneš na zem
- lepší ochrana než u naháču
- a co je hlavní, není tam ten oser s údržbou motorky, tedy čištění a mazání řetězu, dotahování řetězu a podobně
- a b neposlední řadě úložný prostor, neb do skútru s kufrem se ti toho pořád vleze víc než do motorky s kufrem.
Tak oser s údržbou... Olej 1x za rok -to musíš stejně. Pneumatiky, destičky, chlazení - to je tam taky...
Já nechápu proč se ten řetěz tak prožívá jak má šíleně náročnou údržbu, když se jednou za 1000km (by se mělo, ale když si zrovna vzpomeneš 2x za sezonu nahrká třikrát tolik) postříká sprejem, což trvá 5 minut a dotahovat ho mi vychází tak po 10-15kkm a když si nekoupíš sračku, vydrží tam pade... To ten řemen dýl nevydrží...
Ochrana OK, bez řazení už dneska není nutnost skůtru... úložný prostor - ty schránky pod řídítkama jsou dobrý. Prostor pod sedlem nahradí topcase a motorku lze okufrovat brutálně... To ale pak ztrácí ty rozměry...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem