Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
PatV píše:Vollgas do kopce k Hřebečskýmu tunelu, to prostě není na svižnou jízdu.
Zážehová šestnáctistovka s nejvyšším výkonem 80 kW (110 koní, při 5 750 ot.) a maximálním točivým momentem 147 Nm (při 4 000 ot.) sice neslibuje žádnou úchvatnou dynamiku, ale měla by mít konečně dostatek výkonu, aby si bez zadýchání poradila s téměř 1 300 kg těžkým vozem i v plném obsazení. Přesně to také umí a ačkoli se vzhledem ke svému noblesnímu průběhu výkonu, sazejícím hlavně na příjemnost svého lineárního růstu, nezdá být nijak dravá, s vozem dokáže slušně zahýbat. Nejvyšší zrychlení i pružnost jsou na velmi dobré úrovni a zejména s ohledem na druhou přednost byl motor zřejmě naladěn.
aikoN píše:Ale dnes to nepojede stejně jako v roce 2005, ne?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků