Na Hornetu, tuším 74 kW, motor zajímavej nahoře, točilo to nadherně, na blbnutí kolem komína super. Na delší jízdy o ničem, ve vyšších rychlostech v táhlých zatáčkách pro mne pocitově "nestabilní" motorka.
Mno jinak jsi to špatně pochopil..... řešíme tady "cesťáky", ne nějaký silničky. Když je motor naladěný v módu "výkonově" postupně, třeba viz nové BMW GS 1250, tak se nemusíš bát ani těch 100kW a krouťáku jak "prase" a svezeš se na pohodu. Samozřejmě tomu pomáhají i ti asistenti, ale to je v poslední době samozřejmé.
Ne nebyl by jsi lepším pilotem, to taky netvrdím, jen tvrdím že lze začít, pokud to má v hlavě člověk v pořadku v pohodě na litrové ( klidně i 1200) mašině v rámci motorek cestovních...v tomto segmentu jsou zlobivé dvě, Multina a Kačena, ty bych uplně nedopručil a nejen kvůli motoru. Vše je samozřejmě inidividuální, to bezesporu. Vem si třeba Yamahu Teneré, pohodová "dvanácka", zatačí funguje, cajk motorka. To samé Versys v litru. Africa je taky kultivováná motorka, úplně beze strachu sedneš a jedeš a v tomto segmentu cesťáku to je tak (snad jsem něco neopoměl) tak kromě Multistrád jak malé, tak velké a KTM verze nad litrem, je vše tak nějak v pohodě. Je to jen o tom co kdo chce a preferuje.
-- 20. 10. 2019 14:10 --
https://www.motorkari.cz/profil/?uid=10 ... y&cid=1823