Vyber motorky - jakou

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod T.E.CH 20. 10. 2019 12:59

Na Hornetu, tuším 74 kW, motor zajímavej nahoře, točilo to nadherně, na blbnutí kolem komína super. Na delší jízdy o ničem, ve vyšších rychlostech v táhlých zatáčkách pro mne pocitově "nestabilní" motorka.

Mno jinak jsi to špatně pochopil..... řešíme tady "cesťáky", ne nějaký silničky. Když je motor naladěný v módu "výkonově" postupně, třeba viz nové BMW GS 1250, tak se nemusíš bát ani těch 100kW a krouťáku jak "prase" a svezeš se na pohodu. Samozřejmě tomu pomáhají i ti asistenti, ale to je v poslední době samozřejmé.

Ne nebyl by jsi lepším pilotem, to taky netvrdím, jen tvrdím že lze začít, pokud to má v hlavě člověk v pořadku v pohodě na litrové ( klidně i 1200) mašině v rámci motorek cestovních...v tomto segmentu jsou zlobivé dvě, Multina a Kačena, ty bych uplně nedopručil a nejen kvůli motoru. Vše je samozřejmě inidividuální, to bezesporu. Vem si třeba Yamahu Teneré, pohodová "dvanácka", zatačí funguje, cajk motorka. To samé Versys v litru. Africa je taky kultivováná motorka, úplně beze strachu sedneš a jedeš a v tomto segmentu cesťáku to je tak (snad jsem něco neopoměl) tak kromě Multistrád jak malé, tak velké a KTM verze nad litrem, je vše tak nějak v pohodě. Je to jen o tom co kdo chce a preferuje.

-- 20. 10. 2019 14:10 --

https://www.motorkari.cz/profil/?uid=10 ... y&cid=1823
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 20. 10. 2019 14:11

Je to takové věčné téma co je vhodné do začátku, ale taky jsi začal na nízké, lehké motorce v menším objemu ve čtyřválci :-)

Jinak tyhle cestovní motorky jsou v malém objemu takové divné, když vidím jak funguje ten můj motor, tak v poklidnějším malém stromku si to neumím moc představit. No ale velkýho bych se zas bál, já bych to určitě někde svalil při otáčení :D Ne ne, já potřebuji postupovat pomalu, aby mne to bavilo.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 20. 10. 2019 14:13

Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 20. 10. 2019 14:29

Ten to tak vychválil, že to chci :D Taky jezdíš takhle šotolinu?
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 20. 10. 2019 14:30

Kdepák, já sem *****-ej....to víš chtěl bych. :-) Na silnici ale je to cajk, tam mě to jakž takž de. :D
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 20. 10. 2019 16:17

Dneska tobylo fajn, po dlouhy dobe mimo silnici :love:
Přílohy
IMG_20191020_132003.jpg
IMG_20191020_132003.jpg (146.15 ) Zobrazeno 928 krát
IMG_20191020_132129.jpg
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 20. 10. 2019 18:28

taky sem to dneska vyvětral. Ale daleko líp se jezdilo v týdnu, kdy nikdo venku nebyl

crf1.jpg
Plyn na lanku je boží!
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 20. 10. 2019 18:31

Vysočina? Beskydy?
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 20. 10. 2019 20:24

Hezky kluci.

Jinak k těm motorkám. V podstatě si potvrdil to co já a na. Tom se shodneme. One se ptal nebo mi to tak přišlo, že řeší výkon... A tam prostě není problém.
Ve hmotnosti a velikostí už problém je... O tom žádná. Proto třeba já sem.nsmoho.mit ten Versys a nechtěl sem ani tu Africu. Ale v motoru prostě problém není... Kdyz budou dvě identický motorky se slabším a vykonejsim motorem, tak prostě doporučuju ten vykonejsi.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod pech. 20. 10. 2019 22:36

one-z píše:
goes píše:To neni o rychlosti. Nejezdil sem extra rychleji. Proste nemel sem ten pocit pohody. Preci jen je to velke a tezke. A proste fakt v pohode sem se necitil. Chvilemi jo ale celkove proste ne.

-- 18. 10. 2019 21:46 --

A wolfa sem chte vyhecovat :)


Arnie J píše:já tomu rozumím... taky jsem se na mašině cítil nejistý ... ale říkal jsem si, že by se to časem poddalo


Měl jsem to podobně a docela dlouho a myslím, že na větší či silnější motorce bych to měl podstatně delší dobu, možná do teď. Těžko se to odhaduje, když čas vrátit nejde. Nicméně myslím si, že bych udělal lépe, kdybych začal na nahatý pětistovce. Abych se na tom co nejdříve cítil uvolněný a v pohodě. Teď už pokukuji po silnější, ale mám z toho velký respekt, takže asi spíš 600 o větším výkonu, krouťákem a brzdným momentem motoru to bude podobné, jen ten strop nebude 11k, ale 16k. Možná 750. Jít rovnou na litra by bylo pro mne nejspíš over a nerad bych se zas vracel na začátek :-)

btw kdyby někdo toužil po SVS 650 po dvou garážníkách :D , ať napíše SZ

-- 19. 10. 2019 23:54 --

pech. píše:Tak největší srdcař jsem tu stejně já. Právě ksem dokončil opravu pižďucha, tak vyvezu Cébo někde po šumavě, než tam napadne sníh :)

To asi jo. Jak sis sjel? Bych jel na Šumavu hned, ale je to pro mne už daleko, víc jak 200 km za den si neumím představit :D


No pojezdil jsem si, asi 160km s pár zasatávkami na místech kam jsem se dloucho chtěl podívat a zatím nepodíval i na místa známá.

Ohledně větší / silnější motorky - já jsem zjistil, že mi těch 60k stačí a nemám oumysle shánět něco silnějšího. Na druhou stranu už nikdy nechci nic slabšího... Je to takové hezky ovladatelné, protože je to Cébo a ne Géesa, tak je to normálně velké a výkonnější.

Nicméně pokoušela se o mne nějaká slečna na ER6. Jel jsem po městě, byla za mnou, pak bylo stoupání tam jsem popředjížděl krabice, ustálil se na 120km/h a pokračoval, byla za mnou. Následně z kopce mně natřela. Tak jsem to trochu popohnal, teprve když jsem překročil 160 tak se přestala vzdalovat, dojel jí a protože v zatáčkách jí to moc nešlo tak jsem jí tam předjel a protože ty zatáčky už byly tak nějak furt, tak už jsem ji neviděl.... ;-)

K výměně - chceš klasickou cestovku? Na prasopsa bych tě netipoval...
CBF600 /CBF1000?
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sell: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 21. 10. 2019 00:43

T.E.CH píše:Kdepák, já sem *****-ej....to víš chtěl bych. :-) Na silnici ale je to cajk, tam mě to jakž takž de. :D

ttj, to sme dva, před dvaceti lety jsem jezdil trošku podobně, jen ta motorka byl fichtl, rychlost asi ukrutných 10 km/h a místo šotoliny to byla podmáčená louka :D SVS jsem vzal na louku asi dvakrát, hodit pár driftů ať mne to na silnici když tak tolik nepřekvapí, no výsledek nic moc, spíš nic, jedinej úspěch byl, že jsem to nezahodil...


pech: tak to je pěkný, 160 km po Šumavě. Tam jsou vesměs asi pěkné cesty, že?
Ta výměna je zatím spíš hypotetická, abych měl dvě motorky to asi ne a prodávat SVS za cenu olítané z IT, kdy mne navíc každý podezřívá, že jsem stočil, to se mi taky nechce. Teď se o ní začal zajímat kámoš, tak kdo ví. Rozhodnut prodat nejsem, takže byl bych radši, kdyby šla k někomu, kdo ocení historii. Teď má 13 tkm. Nástupce by byl nejspíš SS, jen nevím co za objem. Líbí se mi 600, akorát krouťák, který má SV v 5000 naroste snad až v 9000, 10000, takže aby mi to nakonec nepřišlo pro 70 % času jízdy jako o hodně slabší motorka, zas když tahám a chci koně, točím i teď... Nevím, musím si zkusit tu gsxr 750, to by mohlo napovědět. Měla by mít převody velmi podobné 600. To je totiž věc, co mne mimo jiné zas trochu odrazuje od 1000, věc co jede na dvojku 200 na zakroucené okresky II. a III. třídy, no nevím. Mne to řazení baví a toto už *****í tím, že pojedu na jeden kvalt, bo to bude mít výkonu dost i dole??
Nakonec mi zůstane to SV a bude to, u něj když chci jet, tak neslezu od "omezovače", kvalty honím nahoru, dolu, jak je to nakrátko zpřevodované a doluju z ní každého koně a děsně mne to baví. Mne by určitě bavila i pětistovka.

Nj zatáčky, u mne je taky co zlepšovat, na pravou stranu se mi ne vždy daří dobře rozložit hmotnost. Ale zatím jsem na rychlejšího nenatrefil, ono taky když jezdím v časech kdy na to všichni serou, navíc po silnicích nízkých tříd, to asi ani nikdy nenatrefím :D Výhoda je jak mne baví ty dvojky, trojky, že zatáčky jedu skoro pořád, takže dobrá škola :-) Včetně toho dávat pozor na kde co.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 21. 10. 2019 07:46

šikula.
Jinak je fakt, že v takovém režimu by ses asi na litru tak často k omezovači nepodíval... Ale řadit můžeš dle libosti... no. Na dvojku by to bylo už trochu ocukané...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod K86 21. 10. 2019 13:42

Koukám, že dřív jsem byl mimo silnici častěji :hm
Přílohy
547901_10151532622914709_1167969860_n.jpg
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 21. 10. 2019 13:43

Zaujimave parkovanie :D
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 21. 10. 2019 13:54

Tak vis jak, most nikde a na druhou stranu musis
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků