Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
freedom-fries píše:Brát Rapid jako nějaký etalon pohodlí a prostornosti je hodně svérázné... Při šířce cca 170cm je to užovka, která by už pomalu nepatřila ani do segmentu B (ikdyž se to auto Škoda snažila nutit lidem jako segment C, což je opravdu tragikomedie). I malinká Ibiza je nyní mnohem šiřší, dá se říct o 2 třídy.
aikoN píše:freedom-fries píše:Brát Rapid jako nějaký etalon pohodlí a prostornosti je hodně svérázné... Při šířce cca 170cm je to užovka, která by už pomalu nepatřila ani do segmentu B (ikdyž se to auto Škoda snažila nutit lidem jako segment C, což je opravdu tragikomedie). I malinká Ibiza je nyní mnohem šiřší, dá se říct o 2 třídy.
Pokud není člověk špekoun, tak ho šířka Rapidu nijak neomezuje. Naopak ocení, že se bez potíží vejde do úzkých mezer, lépe se vyhne s protijedoucím autem na úzké silnici a že má více místa na vystupování nebo nastupování, když třeba na vedlejším parkovacím místě stojí neúzké SUV, které se pomalu ani nevejde mezi čáry.
Dá se na to dívat vícero pohledy
hal_sk píše:Ahoj,
Prosím poradte mi s výberom auta. Podmienky:
- Spoľahlivé "málo kazivé" auto (Japonec, prípadne VW, Škoda?).
- Komfortné pre vysokého šoféra (195 cm), ideálne s vyšším sedením, tak aby som nesedel ako v motokáre a veci mi vypadávali z káps.
- Nové, alebo málo jazdené do 40 000 km.
- Cena do 390 000 CZK (15 000 EUR).
- Prevažne na kratšie trasy.
freedom-fries píše:S nějakým lehkým navýšením rozpočtu bych se mrknul i na VW T-Roc - opět 1.0TSI, se základní výbavou a slevou od dealera umí být člověk jen lehce nad 400 a má už auto na podvozku Golfa (MQB ). Arona, T-Cross a i třeba předražený Kamiq je na MQB A0 a je to poznat - ta auto jsou proti Golfu, Leonu nebo i tomu T-Rocu prostě nižší třída.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků