Seat Leon 2013

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod OTA21 6. 10. 2019 17:20

OK, přiznám se, dneska jsem měl velice kacířskou myšlenku, že bych si do auta dal látkové koberce. :)

Jel jsem od kámoše, kde jsme kopali studnu, byl jsem jak jetel od toho jílu, kterej nám dal pěkně zabrat a samozřejmě jsem si zapoměl náhradní boty, takže jsem musel jet asi 80 km jen v ponožkách. Když pominu, že se bez bot řídí dost jakože na *****, tak hlavní problém byl, že mě drážky gumových koberců furt tlacily do noh.

Ale pohoda, už mě to přešlo a nechám si gumové. 8-)
96kW
OTA21
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 6. 10. 2019 17:37

Vsak prichazi zima, kacirska myslenka je na miste az v breznu. Pak to uz jen zrealizovat a nekupit nejake hnusne.
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OTA21 6. 10. 2019 17:49

No, já je dostal k autu, jako že originál, ale určitě se dělají hezčí. Do jara bude tohle trauma zapomenuto a bude zase dobře. :)
96kW
OTA21
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 6. 10. 2019 20:14

za to, ze sis nevzal holiny jako druhy boty, koberce nemuzou :-))
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod Nekenieh 6. 10. 2019 20:50

Já bych obě varianty pro sichr prokombinoval. Dal bych do auta látkové koberce a pak bych tam vlezl v holinách od bahna.
Nekenieh
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Lukas063 6. 10. 2019 21:35

pěkně na prasáka..
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koubes 7. 10. 2019 08:54

OTA21 píše:OK, přiznám se, dneska jsem měl velice kacířskou myšlenku, že bych si do auta dal látkové koberce. :)

Jel jsem od kámoše, kde jsme kopali studnu, byl jsem jak jetel od toho jílu, kterej nám dal pěkně zabrat a samozřejmě jsem si zapoměl náhradní boty, takže jsem musel jet asi 80 km jen v ponožkách. Když pominu, že se bez bot řídí dost jakože na *****, tak hlavní problém byl, že mě drážky gumových koberců furt tlacily do noh.

Ale pohoda, už mě to přešlo a nechám si gumové. 8-)


Na boso se mi řídí úplně nejlíp. Škoda, že v zimě se tohle nedá moc praktikovat...
Seat Leon ST 1,8TSI FR
Seat Leon 1,4TSI FR
Koubes
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OTA21 25. 10. 2019 09:50

Jak jezdím furt jen LEONem, tak si na ten plyn tak nějk zvykám, dneska jsem ale jel do práce GOLFem a už jsem zase *****. Takovej kurwa rozdíl je mezi těma motorama. Ach jo, zlatá 1,4.
96kW
OTA21
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 25. 10. 2019 09:51

To musi große parade. Bo ani ta 1.4 neni zrovna řidičský orgasmus. Ale jde to.
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 10. 2019 09:52

v čem je rozdíl? Mně mezi 1.2 TSI v golfu, 1.4 TSI v superbu a 2.0 TSI v poloautě pocitově přišlo, že ten plyn je pořád stejně citlivý :hm
anonymni

Odeslat příspěvekod OTA21 25. 10. 2019 09:53

Jasna věc, oba jsou trochu mimo, ale 1,5 je mimo úplně.
96kW
OTA21
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koubes 25. 10. 2019 10:35

Měl jsem na den půjčený předváděci 1,5TSI, když byla moje 1,8 v servise a rozdíl je to šílenej co do citlivost pedálu a reaktivity motoru.
Moje 1,8 je uživatelsky někde jinde, než manželčina o rok mladší 1,4. Když šlápnu u sebe na plyn, tak auto ve sport režimu reaguje okamžitě. Jednačtyřka má určitou prodlevu. Je to pocit jakobych natáhl auto a na gumu a ta potom ještě přidala ke zrychlení.
Ta jednapětka je úplně tragická. Tupé i na sport režim, motor popravdě o dost hlučnější a těch 150 koní bych tomu nehádal ani náhodou.
Seat Leon ST 1,8TSI FR
Seat Leon 1,4TSI FR
Koubes
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OTA21 25. 10. 2019 10:49

S tou hlučností to vidím jinak, ta je podle mě nižší, než byla u 1,8. Mám ale jen 130 k
96kW
OTA21
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koubes 25. 10. 2019 11:06

Jsem to napsal asi blbě, ale ten motor je prostě víc slyšet a hlavně neměl moc příjemnej zvuk.
Vím, žes měl čiplou 1,8...
Seat Leon ST 1,8TSI FR
Seat Leon 1,4TSI FR
Koubes
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OTA21 25. 10. 2019 11:16

No právě proto to porovnávám. Na volnoběh vede jednoznačně 1,5, do 2500 otaček taky ještě 1,5, a pak už je to tak nějak nastejno nebo byla lepší 1,8.

No co, tak to zese chipnu. :)
96kW
OTA21
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků