Každý neoriginální díl musí mít homologaci jinak je problém
bohužel většina dílů tyhle homologace nemá a pak jsou s tím jen patálie (někde tě na STK za úplateček pustí, někde ne, některý policajt bude dělat, že to nevidí a jiný bude buzerovat). Nedávno jsem takhle s MG absolvoval STK kam mě páni policisti dovedli a to kvůli tomu, že se jim zdálo, že mám na autě neoriginální nehomologovaní díly (samozřejmě to byli jen trotlové co si hráli na chytrý, protože 18" kola, 325mm brzdy, dvojtý výfuk, snížený podvozek, spojlery atd mám jen a pouze originál z fabriky jak to auto vyjelo, ale tohle auto v životě neviděli
).
Závěr je takový, že pokud ten daný díl homologaci nemá, tak máš smůlu, respektive můžeš zažádat o přezkoušení a schválení na Dekra, ale to vychází řádově na desetitisíce