Skútr koutek

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod maincoonsback 23. 7. 2019 13:05

Noclaf píše:
Tak celý problém je v tom, že to je servis v km, které jste na PCX většina ani nenajela.

Cejtim nejakej butthurt? :D

Ne. To je realita. Psal sem většina.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Moucha 23. 7. 2019 15:10

Tak mi tam letos spadlo najetych 1000km (jen), mam tam 2x 120km za Sprintem jinak je to vse mesto, celkova real spotreba 2,6 za tech 1000km
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 7. 2019 15:14

tak ja letos taky prd
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 7. 2019 15:16

zejména na skútru
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 7. 2019 15:17

uplna nula to neni, dvakrat sem s nim vyjel pred garaz a zpet, takze v souctu pocitam okolo 10-15 metru
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 7. 2019 15:18

a to se počítá :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 7. 2019 15:20

je to slabsi ja vim
anonymni

Odeslat příspěvekod brasci 23. 7. 2019 15:46

Ty mas aj skuter?
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 23. 7. 2019 16:00

TAk XADV dle mého názoru není v zásadě po technické stránce nic jiného než NC750X, akorát s jinou karoserií. A vzhledem k tomu, že ta je o 70 tis. levnější, tak taky nějak netuším, proč nevzít zrovna ji...

Ale podle vkusu každého soudruha... JAko třeba pro holku bude XADV asi vhodnější, ale pro chlapa bude podle mne NC750X, třebas i s automatem lepší volbou... I co sem četl testy, tak si to holky libovaly...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 7. 2019 16:23

brasci píše:Ty mas aj skuter?


Uz ne :)

-- 23. 7. 2019 17:23 --

Xadv nedava smysl tacionalni. Jen emocni
anonymni

Odeslat příspěvekod Moucha 23. 7. 2019 20:01

NOVINKA 2019: Italjet Dragster 125 ccm a 200 ccm......
Slabší z nich má zdvihový objem 125 ccm a na zadní kolo posílá výkon 14,9 koní (11 kW) při 10 000 1/min a točivý moment 12,5 Nm při 7750 1/min. Jeho hmotnost je 108 kilogramů. Silnější skútr o objemu 200 ccm má výkon 19,8 koní (14,6 kW) při 8250 1/min a točivý moment 17 Nm při 6250 1/min. Váží o čtyři kilogramy více, tedy 112 kg.



Obrázek

Obrázek

Obrázek
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 7. 2019 20:04

Drsný
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 7. 2019 20:11

20 koni z 200... solidni a ta vaha. Dobra hracka. By mohl arnild vybrat
anonymni

Odeslat příspěvekod Moucha 23. 7. 2019 20:16

tohle by mě po městě asi bavilo hodně
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 7. 2019 20:18

Co to stoji?
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků