goes píše:a co stalo kolik?
Nevím. Ještě sem si to nevyzvedl. To mám po telefonu. Prý měnili nějakou napínací kladku řemene, že byla načlá. Jinak to co posledně asi. Ale taky mi to nesedí, protože posledně sem platil přes 7000 a to v tom byly nové gumy a technická... A to dělali krom té kladky totožné věci... Jo... vlastně navíc měnili brzdovku, chladicí kapalinu..., to před tím nedělali. Ale i tak je to darda jak krava... Sám sem zvedavý co bude na účtu.
Každopádně... tohle ej fakt důvod prostě nekoupit italskou motorku no. To bych fakt platil za servis 15000...
Arnie... tak já to zkusil ještě, ale už ne. Když vidím jak ty Italské skútry tam najezdí bez problémů 50 tis. km jako prd, jezdí 20 a víc let a myslím, že se tam s tím nikdo nesere..., tak to nebudu už nějak hrotit. Ale jak sem psal, hodně sem teď jezdil, i naplno, tak sem prostě nabyl dojmu, že si to zaslouží. Ale aniž bych teda byl socka, tak tohle mi prostě přijde fakt MOC.
Zase... píšu to spíš jako zajímavost (nestěžuju si). Jen mi to prostě přijde líto. Prostě myslím, že to že se italským značkám tady nedaří není kvalitou těch produktů, ale tou divnou politikou těch prodejců a servisů a jejich přístupem. Prostě servis v ceně jedné čtvrtiny aktuální ceny motorky... to nevymyslíš. Troufnu si říct, že u Hondy by to bylo maximálně do 5 tis.
-- 22. 7. 2019 11:36 --Díval sem se na scootlandu, tak ten napínák originál Piaggio je za nějakých 650 Kč. Tak to není zásadní položka. Tak sem sám zvědavý.