2x autosedačka + 1 dospělý vzadu = neMPV

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod goes 18. 7. 2019 07:53

Coz je porad suma na normalni funkcni auta.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jurajec 18. 7. 2019 09:35

problem je ze S-Max za 400tis muze vyjit jeste na dost penez v servisu... zatimco u Logana nebo Versa tam se nema moc co podelat.
jurajec
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod goes 18. 7. 2019 09:48

To muselo dat prace toto vymyslet. Ano. Treba smax za 400 muze vybouchnout a zabit velou materskou skolku. Toyota ne.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jurajec 18. 7. 2019 09:48

ani ne, podival jsem se na inzerci, najezdy tech aut, rocnik a to stacilo. Je jasny ze S-max je hroznej drzak ten udela jeste radosti na svete.
Naposledy upravil jurajec dne 18. 7. 2019 09:49, celkově upraveno 1
jurajec
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod goes 18. 7. 2019 09:49

A tos analyzoval opet od stolu a z fotek. Tak jako vysledky narazovychh testu Volva?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jurajec 18. 7. 2019 09:50

zatimco ty jsi se prave vratil k pocitaci od rozborky motoru a zitra mas prednasku o spolehlivosti fordu v liberci na TUL ?
jurajec
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod goes 18. 7. 2019 09:52

Ne. Ja tady nedelam odborne zavery tveho typu.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jurajec 18. 7. 2019 10:07

Odborne jiste nejsou, ale rovnez si to necucam z prstu.

TUV report spolehlivosti 2019 vozy stare 4-5 let : S-Max 98. misto, Verso 30. misto, C4 93. misto.

Z roku 2016 vozy 1-3 roky ukazuje ze S-Max je na 121. miste ve spolehlivosti, Toyota Verso na 14. miste u vozu v kategorii 1 az 3 roky.

Pro hruby odhad ty TUV reporty staci. Vyhodou mene spolehlivych aut je samozrejme vetsi propad cen, takze to urcite hraje do karet kupujicim kdyz jim to nevadi.
jurajec
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod goes 18. 7. 2019 10:12

Vsiml sis ze verso ma o 50 % mensi najezd v danem veku nez smax. Kdyz se podivas kolik poruch mel smax pri najezdu versa dojdes k tomu ze smax mel pri tech km versa asi o 20% mene poruch.

Takze abo Verso ma mene poruch protoze ma pri danem veku vyrazne mensi najezd. Pokud se podivame na ta auta dle km tak je na tom verso hure.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jurajec 18. 7. 2019 10:23

To by meli mit prepoctene jinak to nedava smysl. Metodiku toho zebricku neznam.
jurajec
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod goes 18. 7. 2019 10:30

Zadna neni. Je to pocet zavad zjistenych ma stanicich stk. Neresi se zda vazne nebo ne. Zaroven k tomu daji info o prumernem najezdu aby to bylo ferovejsi.

Lepsi stats dava adac. Pocet vyjezdu k nepojizdnym vozum. Adac pokryva vetsinu znacek v de a to jsou vady co te nechaji stat. Ne blbosti apod.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 18. 7. 2019 10:37

Arnie J píše:
maincoonsback píše:Třeba u škodovek je to úplně na houno, tam už se. Ani v Kodiaqu (měl.sem taky to.stesti) nesedne ani gymnastka.

Zajímavé, žena si tam sedne, a to bych úplně neřek, že je gymnastka :D Ale jako na delší cestu to není.


zena si do superbu doprostred taky sedne, jak pises neni to na delsi cestu
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod goes 18. 7. 2019 10:41

Jedou takhle večer Tomas B a Arniem J Superbem, přičemž spolujezdec spí. Řidič si říká:
"No co mám dělat? On si klidně spí a já za chvilku asi také usnu! Tak co, vemu nějakého stopaře."
Jede, jede a najednou u silnice stojí pěkná dívčina v kraťoučké sukýnce (neni to zena Tomase B ani nahodou). Tomas B má velikou radost a zastaví jí. Ona nastoupí, sedne si pěkně doprostřed a roztáhne nohy. Řidič najednou začne zběsile budit Arnieho J a říká mu:
"Vole! Vole! Podívej se do zpětnýho zrcátka!!!"
On se celý tak rozespalý probere, podívá se do toho zpětného zrcátka a říká:
"Hele vole - nemáš hřeben?! Já vypadám jak *****!!!"
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 18. 7. 2019 10:43

S.tuv.mas.pravdu s adac ne. Ale to sme se hádali už několikrát. Mimoto 90% výjezdu /nechytat za slovo/ je kvůli.baterce. coz uznávám, že je nepříjemné, ale.porad.to nemusí být závada, ale prostě jen nedbalost uživatelů. Nikde tam statistický není zohledněno to jestli.jedou kvůli rozsypaný mu.motoru a nebo vybité baterie třeba díky podelanymu imobilizérů. Stejně tak neřeší případy, že se auto poděla a ještě dojede do servisu a musíš měnit.cely motor.

A na druhou stranu... V tuv budou vždy zvýhodněný krumply, co musí jezdit do servisu co nejvíc neplanovane, páč se dá předpokládat, že kdyz už v Německu vymění celý motor a převodovku na tom skopcackym krumplu, že si pohlídali už funkčnost žárovek, stejně tak u menene převodovky bude.mensi pravděpodobnost úniku oleje, než u převodovky původní.

Tolik ty statistiky...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod goes 18. 7. 2019 10:45

Zadna ta stats neni dokonala. Zaroven nerikam ze Ford je etalon spolehlivosti. Jen je dobre k tomu A rici i B. Takze kdyz velebim v te statistice jedno auto je dobre se podivat i na ty km. Zda to je stejne. Protoze je logicke ze kdyz mi stoji auto v garazi ze asi mageneruje mene zavad jak to co jezdi
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků