Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
PatV píše:Manuál FWD
burty s krenem píše:Než to budeš řešit tak bude auto pryč, ne?
Jinak ZF bude držák, pokud se bude měnit olej normálně.
Ale dsg už je taky docela slušný se spolehlivosti.
Repasovat se dá ZF dobře (ne v autorizaku) za asi větší prachy než dsg. Ale odhadl bych, ze se to tak bude dit později. Takže šul nul.
ajif píše:hele odborníci, je servisně průserovější a dražší DSG, nebo ZF? A co podvozek, haldex 4x4 nebo 4x4 permanentní s torsenem?
T.E.CH píše:U té DSG DQ500 je to drahý "hodně", cca 20-25 tkč... Ale (nemám to ověřené) je tam servisní interval 120 tkm..... ???
ajif píše:hele odborníci, je servisně průserovější a dražší DSG, nebo ZF? A co podvozek, haldex 4x4 nebo 4x4 permanentní s torsenem?
Arnie J píše:v DQ250 v kodiaku 1.4 se taky mění olej po 60 tkm? a dělají to automaticky v autorizáku nebo tvrdí, že náplň je doživotní a já si to musím pořešit bokem?
Arnie J píše:v DQ250 v kodiaku 1.4 se taky mění olej po 60 tkm? a dělají to automaticky v autorizáku nebo tvrdí, že náplň je doživotní a já si to musím pořešit bokem?
ajif píše:Arnie J píše:v DQ250 v kodiaku 1.4 se taky mění olej po 60 tkm? a dělají to automaticky v autorizáku nebo tvrdí, že náplň je doživotní a já si to musím pořešit bokem?
musíš si to udělat sám
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků