Velké kombi střední třída (výběr), max 1mio Kč (vč. dph)

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 15. 7. 2019 18:31

Zajimal by me crash test volva ve dvoustovce, jestli budou mit taky tak dobre vysledky oproti ostatnim.
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 15. 7. 2019 18:42

myslis potom, co budou mit ty omezovace na 180 :-))
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 7. 2019 18:50

qpíno píše:
goes píše:
Tomas B píše:Kde je goes k vysvetleni bezpecnostnich vychytavek u volva vs. ostatni automobilky?


Goes toto neresi. Goes jasne rika ze vyssi bezpecnost volva je jen fikce. To platili pred ctvrt stoletiˇ ne dnes


Když se podíváš na crash test s malým překrytím, tak Volvo z části vstřebá energii, ale z daleko větší části ve vyosené trajektorii pokračuje dál, kdežto koncern VW či BMW pohltí téměř celou energii a tím vystavuje posádku mnohem většímu přetížení, které je při nehodě zásadní. A toto je jen jeden z mála rozdílů při konstrukci karoserie, na které se přijde až po nehodě.

Jistě, Volvo již není mílovými kroky jinde jako kdysi, ale furt je v bezpečnosti dál, než většina ostatních spalovacích aut.


A ktery test mas namysli? Evropsky? Americky? Audtralsky? Ja jen ze ruzne testy ruzne vylaedky. Kazdopadne preji ti tvuj fanatismus a presvedceni o bezpecnosti volva. Jsou to sice nesmysly ale krasne se poslouchaji
anonymni

Odeslat příspěvekod qpíno 15. 7. 2019 19:53

Ty ono to máš jedno, to auto odletí jak na severní, tak na jižní polokouli stejně a třeba Q7 se zase úplně stejně "zasekne" a vyhrotí už tak krizovou situaci.

Nekoukám na výsledky testů, ale na základní fyzikální zákony. ;-)

Nicméně, to nemá smysl dál řešit. ;-)
qpíno
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 7. 2019 19:55

Ok ty fyzikalni zakone
anonymni

Odeslat příspěvekod opasino 15. 7. 2019 20:23


Bombá :-D

-- 15. 7. 2019 21:25 --

qpíno píše:Nicméně, to nemá smysl dál řešit. ;-)

Nemá, ale nenech si do toho kecat. Volba jsou prostě nejbezpečnější auta na světě a hotovo.
opasino
Inventář

Odeslat příspěvekod SerifJohn 15. 7. 2019 22:35

qpíno píše:Ty ono to máš jedno, to auto odletí jak na severní, tak na jižní polokouli stejně a třeba Q7 se zase úplně stejně "zasekne" a vyhrotí už tak krizovou situaci.

Nekoukám na výsledky testů, ale na základní fyzikální zákony. ;-)

Nicméně, to nemá smysl dál řešit. ;-)


Nema. Staci si vygooglit vysledky small overlap testu a vsichni vidime, ze placas hovadiny. Ono ze Volvo odletlo pri tom testu trosku jinak neznamena totiz vubec, ale vubec nic.
Koukni se na absolutni cisla a zjistis, ze jak Mercedes E, tak Audi A6 a stejne tak BMW 5 maji v tomto konkretnim testu vicemene stejne hodnoceni.
Tedy ve Volvu opravdu , ale opravdu neprezijes horsi nehodu, nez v nemcovi.
SerifJohn
Inventář

Odeslat příspěvekod robbert 16. 7. 2019 06:21

maXX_CZ píše:Zajimal by me crash test volva ve dvoustovce, jestli budou mit taky tak dobre vysledky oproti ostatnim.

Proč myslíš, že nově bude jezdit jen 180?
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 7. 2019 06:38

Dej si do google “volvo omezovac”
anonymni

Odeslat příspěvekod jurajec 16. 7. 2019 07:11

SerifJohn píše:Tedy ve Volvu opravdu , ale opravdu neprezijes horsi nehodu, nez v nemcovi.


Co se mista ridice a spolujezdce tyka tak souhlasim, ale jedine Volvo ma komplet vyztuzeny vsechny sloupky tj. vcetne C sloupku i prostor zadnich sedadel takze snese brutalnejsi narazy zezadu/z boku nez ostatni auta ktera zadni sedacky vubec neresi. Je to takove male bezvyznamne plus kdyz v tom clovek vozi sve blizke.

Je ale fakt ze premiovi vyrobci uz zakladni faily v pasivni bezpecnosti vychytali a napr. nova X3 uz ma podelne vyztuhy vepredu jako Volva tj. pripravene na small overlap test (ze odhodi auto do strany nikoli ze pujde vse do A-sloupku u ridice).
Naposledy upravil jurajec dne 16. 7. 2019 07:12, celkově upraveno 1
jurajec
Štamgast

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 7. 2019 07:12

Zajimave ze se to neodrazi ve vysledich testu. Ale tak co uz
anonymni

Odeslat příspěvekod jurajec 16. 7. 2019 07:13

Testy zezadu se bouzel bezne nedelaji, byl by to problem pro vetsinu vyrobcu. A nezminil jsem Teslu, tem verim ze jsou bezpecnejsi nez Volva, pak uz jen Dodge Ram 1500 a nakladni automobily :D
Naposledy upravil jurajec dne 16. 7. 2019 07:16, celkově upraveno 1
jurajec
Štamgast

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 7. 2019 07:14

Takze varis z vody? Vis ze je to lepsi ale nemas ro jak dokazat... takze stejne tak plati ze tam jini treba vyztuhy nemaji protoze to udelaji rovnou tak ze to funguje jeste lepe. Ok
anonymni

Odeslat příspěvekod jurajec 16. 7. 2019 07:19

U stare i nove XC90/60 se chlubili tim jak je to vzadu vyztuzeno, par nehod se da dohledat napr. jak Volvo zmackly 2 kamiony mezi sebe a vsichni tam prezili. Ale nikdy sem neslysel ze by BMW u starsich generaci X3/X5 nebo Audi u Q5/Q7 machrovalo kdekoli tim ze zadni sedacky jsou OK a ze tam je vyztuz... nevim proc nevyuzili ten marketingovy potencial kdyz by to tam meli posichrovane. U stare Q5 byl skandal se small overlap testem ze prisel ridic o nohy, pak tam v USA davali dodatecne vyztuhy ale evropu nechali bejt... Treba ty premiovky hrozne podcenuju, jen se tim tak nechlubi. Spis si myslim ze na to az doposud jebali z vysoka ;)
jurajec
Štamgast

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 7. 2019 07:22

Takze cele tvoje hodnoceni prameni z toho co hlasalo Volvo a z pohledu ma vyslwdek nehod? Ok

-- 16. 7. 2019 08:22 --

Za co mas plus tak za odvahu to napsat uprimne
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků