Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
qpíno píše:goes píše:Tomas B píše:Kde je goes k vysvetleni bezpecnostnich vychytavek u volva vs. ostatni automobilky?
Goes toto neresi. Goes jasne rika ze vyssi bezpecnost volva je jen fikce. To platili pred ctvrt stoletiˇ ne dnes
Když se podíváš na crash test s malým překrytím, tak Volvo z části vstřebá energii, ale z daleko větší části ve vyosené trajektorii pokračuje dál, kdežto koncern VW či BMW pohltí téměř celou energii a tím vystavuje posádku mnohem většímu přetížení, které je při nehodě zásadní. A toto je jen jeden z mála rozdílů při konstrukci karoserie, na které se přijde až po nehodě.
Jistě, Volvo již není mílovými kroky jinde jako kdysi, ale furt je v bezpečnosti dál, než většina ostatních spalovacích aut.
qpíno píše:Nicméně, to nemá smysl dál řešit.
qpíno píše:Ty ono to máš jedno, to auto odletí jak na severní, tak na jižní polokouli stejně a třeba Q7 se zase úplně stejně "zasekne" a vyhrotí už tak krizovou situaci.
Nekoukám na výsledky testů, ale na základní fyzikální zákony.
Nicméně, to nemá smysl dál řešit.
maXX_CZ píše:Zajimal by me crash test volva ve dvoustovce, jestli budou mit taky tak dobre vysledky oproti ostatnim.
SerifJohn píše:Tedy ve Volvu opravdu , ale opravdu neprezijes horsi nehodu, nez v nemcovi.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků