Škoda Rapid Facelift pokec

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Jean ViC 5. 6. 2019 20:12

_maty_ píše:Jako pekne me to stve :hm jsem zvedav jestli s tim mechanici budou neco delat, pri vymene pneu za zimni to zkusim zminit.. nevim jestli u sluzebaku to bude nekdo resit..

U Renaultu by to uměli opravit. Jen ideálně to nahlásit při objednání na servis aby měli na to čas
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 5. 6. 2019 20:16

Troufnu si tvrdit, že u Škodovky to umí taky. Jen to musí vědět a mít auto fyzicky k dispozici.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _maty_ 5. 6. 2019 20:28

Nejsem si jist, ze se to auto za dobu ve firme dostane do autorizaku :hm
_maty_
Adminův miláček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 5. 6. 2019 20:40

Tak jinak, tady to nevyřešíš. Potřebuješ servis s geometrií a servisáka, kterej s ní umí. Jestli to bude autorizák nebo poslední garážista v Horní Dolní je jedno.
Vzhledem k tomu, že nejde o odklony, ale jen o souběh udělal by to můj mechanik za 10min. tyčí a metrem.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _maty_ 5. 6. 2019 21:29

Ok poresim to s nima :)
_maty_
Adminův miláček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 7. 6. 2019 18:38

Mám pro to 1.0TSI další pochvalu, konečně mě přestávají srát lidi, co na dálnici jedou nad limit, protože mě už nezavírají za kamiony. U C4 pokus o srovnání rychlosti a zařazení se do levého skončil většinou nezdarem a nakonec jsem stejně musel brzdit, tady zatím pokaždé úspěch. Jakože žádná mega střela to asi není, ale pro mě určitě výrazný posun :-)
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 7. 6. 2019 19:43

Hele jede slušně, porovnával jsem ten slabší litr s 1.2 tsi 63 kw (to nemá v žádných otáčkach větší nárust síly) a ten litr proti tomu přímo letí, ta 81 je ještě o kousek lepší. Trochu to akorát pokazil ten OPF.
Navíc u litru stačí pracovat s převodovkou a na dálnici to na většinu situací stačí.
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _maty_ 8. 6. 2019 00:08

Ten 70kw umi i 180, na to auto to uplne staci, na ten ***** podvozek to uplne staci
_maty_
Adminův miláček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 8. 6. 2019 08:49

Jo, když zmiňuješ ten podvozek, tak mám pocit, že se to v zatáčkách trochu vlní.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 8. 6. 2019 09:18

aikoN píše:Mám pro to 1.0TSI další pochvalu, konečně mě přestávají srát lidi, co na dálnici jedou nad limit, protože mě už nezavírají za kamiony. U C4 pokus o srovnání rychlosti a zařazení se do levého skončil většinou nezdarem a nakonec jsem stejně musel brzdit, tady zatím pokaždé úspěch. Jakože žádná mega střela to asi není, ale pro mě určitě výrazný posun :-)

Jako že to přišlápneš na šestku a jedeš? Je vidět kdo z čeho přesedá, když sednu do FIII tsi/70, tak rezignuju na vše. Jiný sport, těším se z malé spotřeby, běžně jedu kolem 4-4,5, minimum toho motoru je velmi podobné strému tribitovi 1,4 tdi, ale jak se po něm něco chce, tak svoje maximum má o několik litrů výše než dýzl.

Jinak divím se, že se ti nelíbí řazení a dokonce špatně zařadit. S francouzema jsem něco najezdil a řazení spíš připomíná generátor náhodných čísel :hm
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 8. 6. 2019 10:35

Ne, jakože stejně jako na C4 přeřadím na čtyřku, plnej a jedu. Rozdíl je v tom, že zatímco v C4 to většinou způsobilo jen to, že mě auto začalo dojíždět pomaleji, tak tady tu rychlost srovnám a většinou zrychlím i nad a kousek poodjedu. Nebo třeba klasické zrychlení po konci zúžení z 80 na 130. Ten za mnou si většinou vyjede do levého, protože čeká, že ho budu zrdžovat. S C4 měl obvykle pravdu, tady většinou spolehlivě ujedu, navzdory dýmu z TDIčka :D

Na šestku to do větší akcelerace netrápím, spíš třeba do prudšího kopce řadím pětku i na udržování rychlosti, přijde mi, že je tak ten motor víc happy.

Spotřebu mám okolo 5.5, přičemž jezdím tacho limit + 10, většinou dálnice. K tomu sem tam nějaké to zrychlení, předjíždění, za mě dobré.

Řazení bych neřekl, že se mi nelíbí, ale nejspíš to bude tím, že doteď jsem jezdil víceméně jenom s frantíky, takže jsem naladěný na ten jejich styl řazení, s tou nepřesností počítám a podvědomě to kompenzuju. A když ty podvědomé pohyby dělám i tu, tak to občas je na škodu a nefunguje. To se časem poddá.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _maty_ 8. 6. 2019 11:28

No ja po tom co jezdim s tim slabsim litrem uz si na fabky a rapidy davam radsi pozor, ono se to nezda, ale umi to pozlobit..
_maty_
Adminův miláček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 8. 6. 2019 12:17

Ondro; rovnako jennaladene aj MPI...vvlahkej zatazi za 5...ked tomu zacnes nakladat tak 7...takzw radsej za 5.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 8. 6. 2019 14:11

_maty_ píše:Ten 70kw umi i 180, na to auto to uplne staci, na ten ***** podvozek to uplne staci

192 GPS, co jsem se díval do knihy jízd. :D

-- 8. 6. 2019 15:13 --

aikoN píše:Jo, když zmiňuješ ten podvozek, tak mám pocit, že se to v zatáčkách trochu vlní.

Podvozek je za mne dost tragicky, v kombiku teda jak je na tom krátká nevím. To auto je v zatačkách dost nejisté a dost houpavé, což by ti ale po frantíkovi vadit nemělo.

-- 8. 6. 2019 15:16 --

Ten motor mi přijde, že má rád větší otáčky, kolem 2500-3000 vydává takový nepříjemný zvuk i v lehčí zátěži nad už je to cajk :D

Jinak když člověk pracuje dobře s převodovkou tak málokdy je to brzda. Protože většina lopat i v silnějších autech s manuálem to tahá na vyšší kvalty a tak ztrácí.
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 8. 6. 2019 14:25

No, C4 byla na frantíka právě docela tvrdá, vždycky když jsem někoho poprvé vezl, tak byl překvapený, protože čekal, že to bude houpavé a rozkydlé. Možná ty kupéčka ladili trochu sportovněji.

Mi přijde, že to možná bude tím, že to auto je lehké na předek a tím pádem nejsou ta kola tak zatížená, aby tam byla větší jistota pro vedení stopy. Ostatně to podporuje i fakt, že je celkem citlivý na boční vítr.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků