Ne, jakože stejně jako na C4 přeřadím na čtyřku, plnej a jedu. Rozdíl je v tom, že zatímco v C4 to většinou způsobilo jen to, že mě auto začalo dojíždět pomaleji, tak tady tu rychlost srovnám a většinou zrychlím i nad a kousek poodjedu. Nebo třeba klasické zrychlení po konci zúžení z 80 na 130. Ten za mnou si většinou vyjede do levého, protože čeká, že ho budu zrdžovat. S C4 měl obvykle pravdu, tady většinou spolehlivě ujedu, navzdory dýmu z TDIčka
Na šestku to do větší akcelerace netrápím, spíš třeba do prudšího kopce řadím pětku i na udržování rychlosti, přijde mi, že je tak ten motor víc happy.
Spotřebu mám okolo 5.5, přičemž jezdím tacho limit + 10, většinou dálnice. K tomu sem tam nějaké to zrychlení, předjíždění, za mě dobré.
Řazení bych neřekl, že se mi nelíbí, ale nejspíš to bude tím, že doteď jsem jezdil víceméně jenom s frantíky, takže jsem naladěný na ten jejich styl řazení, s tou nepřesností počítám a podvědomě to kompenzuju. A když ty podvědomé pohyby dělám i tu, tak to občas je na škodu a nefunguje. To se časem poddá.