E-Golf

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 16. 5. 2019 16:47

Hopa26:
Jako strojvedouci je zvykly na elektricky provoz, ktery chce udrzovat a rozvijet i mimo zamestnani. Sdileni vlaku s ostatnimi si osvojil jiz pred mnoha lety, takze dokaze ocenit vsechny jeho vyhody a chape, ze nevyhody vlastne neexistuji. Casto se potrebuje prepravit do prace v noci a tak je sdileni perfektni moznost, jak vyuzit auto mimo obvyklou dobu, kdy ho nejcasteji vyuzivaji ostatni.
Je take zvykly na zpozdeni. Ackoliv je nema rad, tak umi ustat problemy s rozbitou nabijeckou nebo pomalym dobijenim, nic ho nerozhodi. Je zkratka zrozen pro elektromobilitu.
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 5. 2019 17:23

:D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 16. 5. 2019 17:27

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 16. 5. 2019 17:51

:D
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 16. 5. 2019 18:43

:D
MV_cz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 16. 5. 2019 19:25

:D
Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hopa26 16. 5. 2019 19:42

:D
hopa26
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 16. 5. 2019 19:43

:D
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 16. 5. 2019 19:56

:D
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hopa26 16. 5. 2019 20:05

Jinak s rozbitou nabijeckou na vagony bych mel pribeh. :D
Uplne jsem na to zapomnel. :D
Brecim smichy, tvl.
hopa26
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 16. 5. 2019 20:59

:D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antracit 17. 5. 2019 09:20

goes píše:Delate jakoby emobil mel okamzite reakce bez prodlevy. Ma je taky a je jednonzda kvuli svemu sw apod. Jde videt ze ma arnold najezdeni. Ale tak mamlas co uz od nej zase ty jeho pozy


Ne, nemá naprosto žádný prodlevy. To je právě to co DSG strašně chybí a nemůže mít z principu její funkce. V elektru nemáš prostě žádný prodlevy, dotkneš se plynu a okamžitě jedeš, okamžitě plný krouťák. :love:
Volkswagen Konzern spambot - laufend
VW E-golf MR2016
antracit
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 17. 5. 2019 09:20

Nelzi
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antracit 17. 5. 2019 09:22

Po dalším týdnu ježdění je mi jasný, že z elektra už nikdy zpět nepřejdu, protože normální motory fakt pro pohon auta nejsou vhodný, jen nám to cpala ropná loby do teď. :D

Snad vyhraje zdravý rozum nad ropnou loby.

A elektřinu bych klidně platil jako benzín, za ten komfort v elektroautě to fakt stojí.

-- 17. 5. 2019 08:23 --

goes píše:Nelzi


Tak si ho půjč a svez se, nechápu kde by se tam ty prodlevy podle tebe měly brát. Má snad jiný třífázový motor nějaký zpoždění, který by člověk dokázal poznat? Nemá. :D
Volkswagen Konzern spambot - laufend
VW E-golf MR2016
antracit
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 17. 5. 2019 09:25

Ano, technicky je to mozne bez pozorovatelne prodlevy.
Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků