Arnoldova senzitivita vibraci

Diskuse na témata, která se vůbec netýkají aut

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod JardaB 16. 5. 2019 09:19

To musí byt krasny pocit, když se při tom klidovem zaberu hoblujou drahy spojky, srdce technika plesa ;-)
EDIT: jen aby nedoslo k omylu, ja to vlakno nezalozil, nekdo ho oddelil a mym prispevkem k DSG chovani ve srovnani s EM to jen nahodou zacina...
Naposledy upravil JardaB dne 16. 5. 2019 10:31, celkově upraveno 1
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 16. 5. 2019 09:23

Arnie J píše:
Pajjoun píše:Tak to máš rozbitý.

Nebo zase myslíš něco jinýho. Jako s drncánim. :D

glider píše:Tvoj Kodiak je vzdy nieco extra.

Tak jsou 3 možnosti:
- je to rozbitý
- jsem přecitlivělý
- jste necitlivé lopaty

Osobně se přikláním ke třetí možnosti :D

Podle popisu se ti to chová špatně. Buď chyba auta nebo obsluhy.
Přecitlivělej samozřejmě seš. Hlavně co se Kodiaka týče. :D
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 5. 2019 09:25

JardaB píše:To musí byt krasny pocit, když se při tom klidovem zaberu hoblujou drahy spojky, srdce technika plesa ;-)

Jop
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 16. 5. 2019 09:25

JardaB píše:To musí byt krasny pocit, když se při tom klidovem zaberu hoblujou drahy spojky, srdce technika plesa ;-)

Este teba sme tu potrebovali.
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 5. 2019 09:25

Pajjoune, můžeš mi vysvětlit, jak to může být chyba obsluhy?
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 16. 5. 2019 09:32

Třeba nedosahneš pořádně na brzdu, co já vim.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 5. 2019 09:33

:D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 5. 2019 09:34

Chtělo by to asi zkusit jiný auto, ale řek bych, že je to normální.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 16. 5. 2019 09:37

Na Passate to nerobilo, ale tak to je Passat, ziadny Pezot apod.
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 5. 2019 09:49

to byl dízlový passat, ten vrní tak nějak furt, takže to tam nemusí být patrné

a co sem taháš pežot?
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 16. 5. 2019 09:50

Arnie J píše:Chtělo by to asi zkusit jiný auto, ale řek bych, že je to normální.

A když stojíš, můžeš si tlakem na brzdu hrát s otáčkama? Že by ti to lítalo z volnoběžnejch na ty lehce zvýšený? 8xx vs 1xxx.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 5. 2019 10:02

no hele s těma otáčkama je to tak, že jsou furt stejné (cca 700), akorát na D je tam cítit to vrnění jak to prokluzuje, na N je to klidné

to co jsem psal dřív, že v tom prokluzu je třeba 1000 otáček, to asi dělalo jen za studena, včera jsem to zkoušel zahřáté

hrát si s otáčkama asi trochu jde, ale jen omezeně, bo jakmile začnou růst otáčky, tak už je brzda natolik povolená, že se to začne posunovat
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 5. 2019 10:03

to jsou desne sracky co pises, nicmene ok, ze ti jeblo vime delsi dobu. Ale muzete se vratit k diskuzi nad e-golfem a vynechat tu tvou popelnici?
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 5. 2019 10:05

zalez
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 16. 5. 2019 10:06

Arnie J píše:no hele s těma otáčkama je to tak, že jsou furt stejné (cca 700), akorát na D je tam cítit to vrnění jak to prokluzuje, na N je to klidné

to co jsem psal dřív, že v tom prokluzu je třeba 1000 otáček, to asi dělalo jen za studena, včera jsem to zkoušel zahřáté

hrát si s otáčkama asi trochu jde, ale jen omezeně, bo jakmile začnou růst otáčky, tak už je brzda natolik povolená, že se to začne posunovat

Ok, tak to jsi jen přecitlivělej. :D
Jsem do teď myslel, že ti tam zůstává 1000.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků