Mazda Skyactiv nafta v oleji

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod garážmistr 27. 4. 2019 14:17

Když on se soudí rád, třebaže pořád prohrává.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 27. 4. 2019 16:01

THP je etalon :-)
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 27. 4. 2019 19:41

Předpokládám, že pežot by si koupil taky v dízlu, tudíž by byl nejspíš v pohodě.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 27. 4. 2019 21:49

Nepodcenuj skryty talent.
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 27. 4. 2019 22:27

garážmistr píše:Když on se soudí rád, třebaže pořád prohrává.

Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 28. 4. 2019 09:35

Není důležité zúčastnit se, ale vyhrát.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod addiction 28. 4. 2019 09:58

Kup kulaty susenky, budu rozdavat medaile 8-)
Not great, not terrible... but not great
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 28. 4. 2019 18:14

:D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod smíchov 3. 5. 2019 10:28

Shr3k píše:
smíchov píše:Vážení mate-li problém s naftou v oleji neváhejte kontaktovat ČOI-ku. Je úplně jedno jestli jste první nebo třetí majitel vozidla. Jedná se o jasné klamání spotřebite. To těm šmejdům nesmí projít. V případě potřeby mě neváhejte kontaktovat.

No tak konečně známe RZ a VIN. Svítí ti tam 4 servisní akce, proč si je nenecháš zdarma udělat (s ohledem na VIN JMZGJ...125*** bych rovnou připlatil 10-15 za opravnou sadu vahadel a vačky, když už budou měnit vakuovou pumpu a podložky pod vstřiky)? A jemnější filtr ti nasadili už při 15425 km, to je naprosto v pohodě. To auto může při správné údržbě (tzn. u nejbližšího servisu, který se vyzná a není předražený - aut. Bošina, neaut. Dufek) ještě skvěle sloužit. Nechápu...

Vůbec bych se s tím nesral, vybodl se na výměny u drahého Jeremiáše nebo BEKa, stejně už je to po záruce, protože prodlouženou 5/150 si nezaplatil, nakoupil levně 5W30 C3 olej a měnil ho po 10000, třeba vedle AAA Auto je chlapík, co distribuuje BG a Petro Canada a má rychloservis.

https://youtu.be/Th58DpEIX98
desítky spíš stovky podvedených? jenom v ČR.
Schválně jsem čekal na tvoji reakci. A zatím nic. Opět si vypustil něco, čeho už asi lituješ.
Ano, je to přeně tak jak píšeš. Výměna za jemnější filtr byla provedená bez mého vědomí a to při svolávačce, když mělo auto najeto 15425 km a nebylo staré ani rok. O té svolávačce jsi psal, lze to najít. Bohužel jenom půl pravdy. O tom, že došlo k nevratnému poškození motoru jsi jaksi taktně pomlčel. Byl vyměněn olej a pravděpodobně i ten filtr s pilinami a šponami jak píšeš, ale nevím kde to bereš? :-) Té svolávačce jsem nevěnoval pozornost. Ve snu by mě nenapadlo, že se tam brousí vačkový hřídel s vačkami. Při té svolávačce mi zároveň byla udělaná i první garanční prohlídka. Lze dohledat v el. garanční knížce. S autem jsem jezdil dál bez problému, až do doby než jsem jel do Německa a v Ústí se mi to rozsvítilo jak vánoční stromeček. Na pokyn servisu, kam se jsem volal, jsem to nechal odtáhnout do nejbližšího autorizovaného servisu v Ústí BEK. Tam mi byl opět vyměněn olej i když auto mělo najeto pouze 12.000 km od poslední výměny oleje a vše jsem musel zaplatit, protože na pokyn zastoupení Mazdy, p. Kiriakovského to prý bylo způsobeno vinou řidiče, že je nafta v oleji. Ten dopis je tady na netu taky. Stačí hledat. A to mě tam ještě celkem nenápadně tlačili do toho abych si u nich nechal zároveň udělat druhou garančku a tak by bylo vše skoro dokonale zamaskované. Nikdo by nic nepoznal. Dvakrát výměna oleje při garanční prohlídce. To jsem ale už odmítl, protože se mi to nějak nezdálo. Požadoval jsem jenom opravu vozidla, které bylo v záruce. Pry že mu nic není, jenom vyměnili olej, ale i to odmítli zapsat do garanční knížky, tak jsem to nechal napsat rukou technikem na fakturu.
Vezmu to stručně. To auto bylo v p*deli už když jsem s ním vyjel od prodejce za bránu a s ním i mnoho dalších. S TĚMI PILINAMI, ŠPONAMI JSEM NAJEL 15425 km. TAKŽE DOŠLO K POŠKOZENÍ VČEHO KAM SE TEN OLEJ DOSTAL. Celá série aut vyrobených v r. 2012-2013 a prodávaných ještě v roce 2014. Takže jasné klamání spotřebitele. Ta situace s odtažením a výměnou oleje se opakovala ještě 2x než jsem to auto odstavil. Naposledy jsem byl odtažen do servisu Auto Jeremiášova, kde mi bez mého vědomí vyměnili měrku za měrku s třemi body :-) a řekli, že autu nic není a odmítli to opravit. Autu nic není a po najetí 10.000 km mám litr nafty v oleji. To jsou jedinci co to tam mají po ujetí 2.000 km. :-(
Já si koupil nové auto za 800.000,-Kč a ty mi radíš co mám dělat a jak ho v klidu provozovat. Ja si to nekupoval proto abych 2x ročně běhal po servisech na výměnu oleje a nedojel s ním do cíle cesty, protože nikdy nevíš kdy se to opět rozsvítí jak vánoční stromeček. A ten interval se na 100% bude zkracovat.
No vezmu to ještě stručněji. Jasný mega podvod. Prodávali auta s výrobní konstrukční vadou. Předčasná výměna oleje na svolávačku. Výměna měrek oleje. A teď jsem našel ještě, že dokonce mají tu drzost a lepí autům samolepky viz. příloha. Nafta v oleji je jasný technický nesmysl. Stačí jenom jeden znalecký posudek za cca 4.000 Kč a celé je to na vodě. Je to jenom maskovaní výrobní vady. Nejhorší na tom je ale to, že ti šmejdi po uplynutí cca dvou let, kdy docela uspěšně maskovali výrobní vadu, těm lidem nabídnou, že to auto od nich vykoupí. Pochopitelně za podseknutou cenu, kterou ale poškozený musí akceptovat a nebo to zkusit prodat sám za pomoci inzerátu nebo bazaru. Vím o pánoví, který jim to prodal, ale musel si u nich vzít další nové auto. Takže dostali zaplaceno za auto s výrobní vadou min. výrobní náklady, které pak v klidu prodají dál jako málo jeté a prověřené vozidlo. Nový vlastník než to zjistí, tak autu jsou už víc jak tři roky a nemá šanci cokoli reklamovat. A tady nastupuje troll Shr3k Martin K, zakladatel nezávislého fóra mazdaklan.cz v roce 2014, který si ty auta koupil hned dvě, pro sebe a švagra v r. 2014 a píše o tom problému už od r. 2012 a dokonce celá farma trollů na netu radí jak ztohoven. Měnit olej blablabla.. krátké tratě, vypalování filtru a dokonce tady byl i expert, který to sváděl na klimatické podmínky. Myslím, že se jmenoval Valocký a kdysi dělal tech. ředitele v Auto Jeremiášova.

P.S. Mluvil jsem s redaktorem Světa Motoru a ten mi říkal, Kiriakovský, no to je člověk. který by neměl dělat ani ředitele autobazaru natož ředitele zastoupení Mazdy pro CZ+SK!!! To už o něčem vypovídá samo o sobě.

TROLLOVÉ UŠETŘETE MĚ TĚCH VAŠICH KECŮ O NIČEM. JE TO JENOM O TOM ABY JSTE TO ODŠOPLI DO ZTRACENA. POCHOPILS Jean ViC ????
Přílohy
Image-1.jpg
Naposledy upravil smíchov dne 3. 5. 2019 11:19, celkově upraveno 5
smíchov
Nováček

Odeslat příspěvekod Jean ViC 3. 5. 2019 10:43

a ze ti vymenili merku oleje ti jak ublizili?
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 3. 5. 2019 10:50

Asi mu dva výstupky vyhovovaly víc. Ze tří stříká hned při prvnim zásunu.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 3. 5. 2019 11:35

smichov, na tvojom mieste by som na mazdu zautocil pocas autosalonu, tuto to nik normalny necita, len ty, mazdacky trollovia a obcas daka zatulana dusa :)
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod garážmistr 3. 5. 2019 12:15

smíchov píše:
Shr3k píše:
smíchov píše:Vážení mate-li problém s naftou v oleji neváhejte kontaktovat ČOI-ku. Je úplně jedno jestli jste první nebo třetí majitel vozidla. Jedná se o jasné klamání spotřebite. To těm šmejdům nesmí projít. V případě potřeby mě neváhejte kontaktovat.

No tak konečně známe RZ a VIN. Svítí ti tam 4 servisní akce, proč si je nenecháš zdarma udělat (s ohledem na VIN JMZGJ...125*** bych rovnou připlatil 10-15 za opravnou sadu vahadel a vačky, když už budou měnit vakuovou pumpu a podložky pod vstřiky)? A jemnější filtr ti nasadili už při 15425 km, to je naprosto v pohodě. To auto může při správné údržbě (tzn. u nejbližšího servisu, který se vyzná a není předražený - aut. Bošina, neaut. Dufek) ještě skvěle sloužit. Nechápu...

Vůbec bych se s tím nesral, vybodl se na výměny u drahého Jeremiáše nebo BEKa, stejně už je to po záruce, protože prodlouženou 5/150 si nezaplatil, nakoupil levně 5W30 C3 olej a měnil ho po 10000, třeba vedle AAA Auto je chlapík, co distribuuje BG a Petro Canada a má rychloservis.

https://youtu.be/Th58DpEIX98
desítky spíš stovky podvedených? jenom v ČR.
Schválně jsem čekal na tvoji reakci. A zatím nic. Opět si vypustil něco, čeho už asi lituješ.
Ano, je to přeně tak jak píšeš. Výměna za jemnější filtr byla provedená bez mého vědomí a to při svolávačce, když mělo auto najeto 15425 km a nebylo staré ani rok. O té svolávačce jsi psal, lze to najít. Bohužel jenom půl pravdy. O tom, že došlo k nevratnému poškození motoru jsi jaksi taktně pomlčel. Byl vyměněn olej a pravděpodobně i ten filtr s pilinami a šponami jak píšeš, ale nevím kde to bereš? :-) Té svolávačce jsem nevěnoval pozornost. Ve snu by mě nenapadlo, že se tam brousí vačkový hřídel s vačkami. Při té svolávačce mi zároveň byla udělaná i první garanční prohlídka. Lze dohledat v el. garanční knížce. S autem jsem jezdil dál bez problému, až do doby než jsem jel do Německa a v Ústí se mi to rozsvítilo jak vánoční stromeček. Na pokyn servisu, kam se jsem volal, jsem to nechal odtáhnout do nejbližšího autorizovaného servisu v Ústí BEK. Tam mi byl opět vyměněn olej i když auto mělo najeto pouze 12.000 km od poslední výměny oleje a vše jsem musel zaplatit, protože na pokyn zastoupení Mazdy, p. Kiriakovského to prý bylo způsobeno vinou řidiče, že je nafta v oleji. Ten dopis je tady na netu taky. Stačí hledat. A to mě tam ještě celkem nenápadně tlačili do toho abych si u nich nechal zároveň udělat druhou garančku a tak by bylo vše skoro dokonale zamaskované. Nikdo by nic nepoznal. Dvakrát výměna oleje při garanční prohlídce. To jsem ale už odmítl, protože se mi to nějak nezdálo. Požadoval jsem jenom opravu vozidla, které bylo v záruce. Pry že mu nic není, jenom vyměnili olej, ale i to odmítli zapsat do garanční knížky, tak jsem to nechal napsat rukou technikem na fakturu.
Vezmu to stručně. To auto bylo v p*deli už když jsem s ním vyjel od prodejce za bránu a s ním i mnoho dalších. S TĚMI PILINAMI, ŠPONAMI JSEM NAJEL 15425 km. TAKŽE DOŠLO K POŠKOZENÍ VČEHO KAM SE TEN OLEJ DOSTAL. Celá série aut vyrobených v r. 2012-2013 a prodávaných ještě v roce 2014. Takže jasné klamání spotřebitele. Ta situace s odtažením a výměnou oleje se opakovala ještě 2x než jsem to auto odstavil. Naposledy jsem byl odtažen do servisu Auto Jeremiášova, kde mi bez mého vědomí vyměnili měrku za měrku s třemi body :-) a řekli, že autu nic není a odmítli to opravit. Autu nic není a po najetí 10.000 km mám litr nafty v oleji. To jsou jedinci co to tam mají po ujetí 2.000 km. :-(
Já si koupil nové auto za 800.000,-Kč a ty mi radíš co mám dělat a jak ho v klidu provozovat. Ja si to nekupoval proto abych 2x ročně běhal po servisech na výměnu oleje a nedojel s ním do cíle cesty, protože nikdy nevíš kdy se to opět rozsvítí jak vánoční stromeček. A ten interval se na 100% bude zkracovat.
No vezmu to ještě stručněji. Jasný mega podvod. Prodávali auta s výrobní konstrukční vadou. Předčasná výměna oleje na svolávačku. Výměna měrek oleje. A teď jsem našel ještě, že dokonce mají tu drzost a lepí autům samolepky viz. příloha. Nafta v oleji je jasný technický nesmysl. Stačí jenom jeden znalecký posudek za cca 4.000 Kč a celé je to na vodě. Je to jenom maskovaní výrobní vady. Nejhorší na tom je ale to, že ti šmejdi po uplynutí cca dvou let, kdy docela uspěšně maskovali výrobní vadu, těm lidem nabídnou, že to auto od nich vykoupí. Pochopitelně za podseknutou cenu, kterou ale poškozený musí akceptovat a nebo to zkusit prodat sám za pomoci inzerátu nebo bazaru. Vím o pánoví, který jim to prodal, ale musel si u nich vzít další nové auto. Takže dostali zaplaceno za auto s výrobní vadou min. výrobní náklady, které pak v klidu prodají dál jako málo jeté a prověřené vozidlo. Nový vlastník než to zjistí, tak autu jsou už víc jak tři roky a nemá šanci cokoli reklamovat. A tady nastupuje troll Shr3k Martin K, zakladatel nezávislého fóra mazdaklan.cz v roce 2014, který si ty auta koupil hned dvě, pro sebe a švagra v r. 2014 a píše o tom problému už od r. 2012 a dokonce celá farma trollů na netu radí jak ztohoven. Měnit olej blablabla.. krátké tratě, vypalování filtru a dokonce tady byl i expert, který to sváděl na klimatické podmínky. Myslím, že se jmenoval Valocký a kdysi dělal tech. ředitele v Auto Jeremiášova.

P.S. Mluvil jsem s redaktorem Světa Motoru a ten mi říkal, Kiriakovský, no to je člověk. který by neměl dělat ani ředitele autobazaru natož ředitele zastoupení Mazdy pro CZ+SK!!! To už o něčem vypovídá samo o sobě.

TROLLOVÉ UŠETŘETE MĚ TĚCH VAŠICH KECŮ O NIČEM. JE TO JENOM O TOM ABY JSTE TO ODŠOPLI DO ZTRACENA. POCHOPILS Jean ViC ????


Mýlíš se.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 3. 5. 2019 12:46

T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Lukas063 3. 5. 2019 19:57

no ty wle :-O
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků