Nabourané je to stejně jako před těmi 7 lety. Na malé auto slušný výsledek, lépe an tom byly auta jen s vícero asistenty.
Tehdy sem upozorňoval na neférovost, kdy CITIGO brali a hodnotili s prekolizním systémem a Pandu ne, s tím, že to berou podle většiny trhu. Zajímavé je, že Panda bylo první malé auto, které v Itálii tento systém mělo při uvedení na trh v serii, případně u nás za malý příplatek. U Citigo nebyl myslím hned a příplatek byl větší, ve standardu rozhodně u nás nebyl, ale díky této fintě bylo Citigo hodnoceno lépe, byť faktický dopad nehody byl na osoby stejný.
Výsledek odpovídá míře změně metodiky...
Každopádně, že má Panda nulu za výsledek, kdy konstrukce auta zůstává stabilní, osoby by u nehody nejspíš nebyly ani nijak zásadně pomuchlané je při nejmenším DIVNÉ. Já bych se Pandu nebál koupit a stále bych ji dal přednost před jinými nákupními taškami. Stále je to nejprodávanější auto v Evropě.