Přední blatník vypadá ne moc dobře opravený, zbytek auta bude na tom asi podobně. Škoda. Už jich moc není, ale tohle nevypadá že je to ve stavu, ze kterého by se vyplatilo to vyrvat ze spárů rudého moru..., proto cena vyšší...
Přední blatník je vybledlý z důvodu srážky se srnou. Co se týká koroze jsou chycené pouze sloupky pod kapotou lehce a dveře u spolujezdce vnitřní spodní roh, jinak prahy jsou naprosto v pohodě až se sám divím. Co se týká interiéru tak pouze volant by potřeboval přešít, kůže na něm byla v takovém stavu že jsem ji musel celou sundat.
Amatérsky stříknutý od původního majitele. Když jsem to kupoval bylo akorát čerstvě po srážce tudíž jsem čekal než původní majitel vyměnil pravý blinkr který byl prasklý a blatník pravil takto, s tím že jsem měl v plánu ho vyměnit ale nedostal jsem se k tomu už.
Nemám problém když bude mít někdo cestu přes Plzeň udělat si čas a všechno ukázat co bude kdo chtít vědět. Auto je pořád v aktivním provozu takže ho mám stále u sebe.
Imho cena cajk, pokud to bude chtít někdo 2-3roky dojezdit, roční náklad zanedbatelný. Pokud si to bude chtít někdo nechat dlouhodobě a vymazlit jako youngtimer, je to zlomek celkových nákladů.
Tata tehdy rozmyslel tenhle Nissan a to jen obyc 2.0 a nebo Carisma. Ta jela za 140 dost uboze, Nissan se rozje na dve kila "jako nic" na tehdejsi dobu... A ted je tu GT s otackomerem do 9tis. (to bylo tehdy neco) za 1/3 garaz platu. Asi je to uz davno no
VW Golf VIIIC 1.5 eTSI 110kw Ford Fiesta ST 1.5 EB 147kw
Popravdě já do toho auta dal peníze pouze za výměnu brzd a nový výfuk, jinak ho mám dva roky a absolutně nic nebylo potřeba na něm dělat. Můj důvod prodeje je jednoduchý .. ve 22 mě pojistka na to stojí 12k, což už je pro mě hodně.
Naposledy upravil NissanThor dne 13. 11. 2018 23:06, celkově upraveno 4