od pech. 4. 3. 2018 08:01
Opravitelné to je. Když navštívíš nějakou protektorovnu, tak si s tím poradí. Nicméně počítej s tím,že na STK budou stejně hemzy, protože budou sekat drápem z důvodu že nejsou schopni zhodnotit, zda ten kord skutečně poškozen nebyl a tím pádem zda je oprava provedena správně...
Běžně se to opravuje na pracovních strojích, zemědělské technice, a LKW, kde je jednak vrstev kordu více, druhak nízká konstrukční rychlost, nevývaha způsobená technologií opravy nehraje roli ale hlavně, jak bylo zmíněno, vzhledem k ceně pneumatiky na tyto wergly se vyplatí investovat do opravy i když stojí značné peníze, protože cena pneumatiky je řádově vyšší...
Pokud je to nějaký menší a běžný rozměr, kdy průměrná pneumatika stojí třeba 1000-1500kč, tak je na hranici rentability, aby se někdo zabejval opravou poškozené pneumatiky která bude činit třeba 50% její ceny vzhledem k tomu že je již částečně opotřebená a logistikou s tím, že míst kde jsou to schopni skutečně dobře opravit je v republice jen několik a za třetí to stejně nevylučuje problémy na STK s nedůvěrou techniků ve kvalitu opravy...
App. Já jsem si nevzal pneumatiky s opravovanou bočnicí ani na traktorový valník, ze stejných důvodů nedůvěry v kvalitu opravy, protože pneumatiku před opravou jsem neviděl a sleva oproti nové pneu byla jen 20%...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem