Ale on musel mať nastavenú riadnu rýchlosť. Lebo keby mal nastavených 110 napr. tak to auto aj keď nevidí auto pred sebou tak pôjde do 110. Navyše to má FA, ktorý tesne pred nárazom začne aj tak brzdiť.
Možné je všetko. V každom prípade ACC je dobrý tak na dialnicu. Stále je tam vodič, ktorému to má len pomôcť a nie ho to nahradiť. Sú presne takéto situácie, ktoré to nevie. Ten vodič tam ako čo robil keď začalo auto zrýchlovať? Načo tam sedel?
Tempomat sa s tebou nebude pretláčať, stačil ťuk do brzdy a je vypnutý.
Tak. Toto by úplně stačilo. Na druhou stranu, možná by to neubrzdil ani šofér, těžko říct. Ještě se nabízí, jestli první nedokázal za horizontem úplně zastavit, pak by ho tempomat první generace vůbec nebral v potaz, což si řidič nemusel uvědomit a nebrzdil a nebrzdil až bylo pozdě.
Mne taky. Nedokazu si predstavit dalnicni horizont, ktery se nahle preklopi tak, ze ACC prestane chytat auto pred sebou.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km) K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km) K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km) goes: tak jo, zde jsi vyhral
Na diaľnici nič take nie je. Ani na okreske si to neviem príliš predstaviť. Ale ako odôvodnenie prečo je zbytočne podobnych asistentov kupovať je to dobrá story.
Ako v cr som isiel po okreskach, kde boli huste horizonty a viem si predstavit, ze to tam ma problem. Ale to neboli useky, kde by sa pricetny clovek spoliehal na auto.
Na okresce si to představit umím. Klidně i na úseku, kde se na tempomat dá jet v pohodě. Ale jedině situace s brzděním, prudké zrychlení mi přijde mimo mísu.
Ano, zrovna nouzové brzdění dokáže pěkně zašpinit trenky. I s tím obecným konstatováním souhlasím. Přesto je to a si jediná cesta, jak se nakonec, a že už tam skoro jsme, dostat k plně autonomnímu řízení.