V nedelu prebehol opat zavod, tentoraz Mazda 6 107kW manual vs. Passat B7 2.0TDI 103kW DSG.
Oba kombiky, hmotnost cca o 80kg viac Passat, cize plusminus podobne.
Islo sa 90-150 potom parkrat z 50 ci zo 40.
Pokial Mazda mala spravne nakvaltovane a otacky boli povedzme aspon 4000, tak to slo plusminus rovnako. Vsetcie vieme, ze tato verzia Mazdy ma pomerne dlhu prevodovku, takze obcas proste nie je dat aky kvalt aby to uz islo...
Ak by tam bola kratsia prevodovka zo 121kW verzie, tak by to bolo sulnul.
Vysledkom je, ze real world performance = Passat je o nieco rychlejsi, ale straca na zbytocnom vytacani motora do 4500rpm a vyssie, takze chcelo by to preradit rucne okolo 4200rpm.
Mazda zase straca na rucnom preradeni (mozete byt akokolvek rychly je to videt ked idu auta vedla seba, DSGcko supe kvalty a v case preradenia zacne manual stracat).
Ak ma Mazda spravny kvalt, tak to ide podobne do cca 150-160..dalej sme nesli bo stresny box
Malo byt aj video, ale zabudol som drziak na kameru a pri prvom zrychleni skoncilo GoPro na podlahe, takze mam video podlahy
.bad.decision.matters.
goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez
evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk