Speleo: o se týká pokud vím imprezy možná a v legacy tutově chrochtadla a výměny jeho vstřiků to to takhle debilně má... To je tak, když se do osobáku dá kreténský motor v provedení pro autobusy, kde to má opodstatnění protože prostor, v osobáku je to holý nesmysl, obzvlášť, když je to velké, bachraté a vysoké jak kráva, takže jejich kecy o těžíšti jsou jen snůška bezcenných bludů, když ve věco co váží 1,5t a vysoké je to pomalu jak mpv, uloží hlavu/hlavy motoru v souhrnné váze 50kg o 20cm níž....
Ta neprůstřelná spolehlivost už taky není úplně pravda, je spíše běžná, jen tam nejsou některé věci, co jinde jsou.
-- 7. 1. 2017 13:24 --Na tenhle nájezd už by i ta nafta asi mohla dávat smysl, ale jen pokud nebude chtít velkou údržbu, takže bych se na ní pořád ještě *****...vybrat něco s lepší pověstí trochu větší benzín + hdm - dle stavu.
-- 7. 1. 2017 13:26 --glider píše:Kamos mal Ceed s automatom HDM. Na 1,6ku to slo celkom pekne. Potom mi povedal, ze to je dvojliter.
Mno motory jsou tam kupodivu bez problémů, jen nevím co tam používali za automat.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem