Auto s automatem 150 - 180 tis.

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Slawall 6. 1. 2017 21:13

kofola2 píše:Koukám, že většinou doporučujete auta z francouzské provincie, to už se tak zlepšili ve spolehlivosti. Nerad bych nějakou kasičku. Všiml jsem si že většina aut má skoro 200 tis. najeto není to za ty peníze trochu hodně. Nebylo by lepší vzít třeba nižší střední v této cenove relaci. Rád bych při této stanovéné ceně auto udržel pojízdné minimálně 5 let. I když Laguna i C5 vypadají dobře, tak bych možná vzal auto nižší střední třídy s nižším nájezdem.

Laguna da v pohode 300kkm, pak se doporucuje vymenit retez a jede se dal...
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mikey89 6. 1. 2017 21:14

No když ste nakousli koncern tak mě napadl spíš Golf, teď zrovna si jeden koupil můj kolega a vypadá spokojeně :)

https://www.sauto.cz/osobni/detail/volk ... oFrom=list
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 6. 1. 2017 22:22

Tak zrovna 1.4 TSI z nejporuchovějšího období bych nechtěl.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mikey89 6. 1. 2017 22:39

Tak stačí vyměnit rozvody, ne? Nebo tam toho bylo víc?
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 6. 1. 2017 22:54

https://www.sauto.cz/osobni/detail/hyun ... oFrom=list

-- 6. 1. 2017 23:56 --

Mikey89 píše:Tak stačí vyměnit rozvody, ne? Nebo tam toho bylo víc?

přestože v průběhu let probíhaly úpravy, nejsem si jistý, jestli se ty problémy podařilo úplně odstranit. Ano, šlo o rozvody, ale myslím, že i s turbem byly problémy.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 6. 1. 2017 23:01

Tohle by mohlo fungovat, bude to hdm, sežere to výkon a hodně benzínu, ale v asii jsou automaty rozšířený, spolehlivý to bude.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 6. 1. 2017 23:02

i30 bude dobrá
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 6. 1. 2017 23:02

Kamos mal Ceed s automatom HDM. Na 1,6ku to slo celkom pekne. Potom mi povedal, ze to je dvojliter.
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Razor6 7. 1. 2017 00:16

Předloni jsem kupoval Volvo V70 D5 automat s 350k najeto, teď tam je 400k a zatim leju jenom naftu, měním olej a jezdím. Takže za mě volvácká D5 v Euro 3 verzi super. A interiér i motor je úplně někde jinde než u francouzů nebo korejců. Řekl bych, že to auto najede ještě daleko víc, než výše doporučovaný malý turbobenzíny.
Razor6
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 3MPS 7. 1. 2017 07:31

Subaru Legacy 2,0R AT

Spolehlivost: mimo pochybnosti
Převodovka: starý neprůstřelný 4°AT, který při výměnách oleje přežije cokoliv podobného od jiných značek
Servis: u specialistů levnější než než na Oktávky

Moje zkušenost po 8 letech vlastnictví vozů této značky.

V SZ rád poradím.
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod K86 7. 1. 2017 10:46

jen bych rad upozornil, ze dynamicky to bude dost hruza, kor jeste s automatem
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 7. 1. 2017 10:47

Tomu se taky vyndavá každejch 60 tisíc km motor z kastle kvůli seřízení vůle ventilů? :))
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 7. 1. 2017 10:58

Uz ti to pisu po nekolikate, ne.
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 7. 1. 2017 12:22

Speleo: o se týká pokud vím imprezy možná a v legacy tutově chrochtadla a výměny jeho vstřiků to to takhle debilně má... To je tak, když se do osobáku dá kreténský motor v provedení pro autobusy, kde to má opodstatnění protože prostor, v osobáku je to holý nesmysl, obzvlášť, když je to velké, bachraté a vysoké jak kráva, takže jejich kecy o těžíšti jsou jen snůška bezcenných bludů, když ve věco co váží 1,5t a vysoké je to pomalu jak mpv, uloží hlavu/hlavy motoru v souhrnné váze 50kg o 20cm níž....

Ta neprůstřelná spolehlivost už taky není úplně pravda, je spíše běžná, jen tam nejsou některé věci, co jinde jsou.

-- 7. 1. 2017 13:24 --

Na tenhle nájezd už by i ta nafta asi mohla dávat smysl, ale jen pokud nebude chtít velkou údržbu, takže bych se na ní pořád ještě *****...vybrat něco s lepší pověstí trochu větší benzín + hdm - dle stavu.

-- 7. 1. 2017 13:26 --

glider píše:Kamos mal Ceed s automatom HDM. Na 1,6ku to slo celkom pekne. Potom mi povedal, ze to je dvojliter.


Mno motory jsou tam kupodivu bez problémů, jen nevím co tam používali za automat.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kofola2 7. 1. 2017 13:06

Legacy/Outback mě taky napadl, ale myslím ty ročníky 2004-2005 s 2,5L s automatem.
kofola2
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků