Golf VII

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 11. 2016 14:34

quasimoto píše:To, ze zabudnes ze auto je nastartovane a len tak zaradit 1 a pustis spojku naozaj nie je chybou konkretneho auta/modelu, to iste robi kazdy SS ;)

ty zaslepené hovádko, to ti přijde normální, že start stop je tak pomalý, že se může stát toto? :

x-father píše:jednou se mě povedlo, že jsem zastavil - motor zhasl a chvíli jsme na někoho čekali v autě. Stihl jsem zapomenout, že mám vlastně "nastartováno" a když jsem viděl přicházet na koho jsem čekal, tak jsem chtěl ze zvyku zařadit rychlost, než vystoupím - stiskl jsem spojku, zařadil a začal pouštět spojku, když do toho najednou opožděně start/stop nahodil motor a auto poskočilo dopředu a chcíplo - nebýt autoholdu, který drží docela pevně, tak mě auto přejelo dítě před autem.


kde tam vidíš chybu uživatele?
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod x-father 30. 11. 2016 14:39

ta kemar zlobí vícero užovatelům. Je to minimálne problém 2 generace radií Composition Media. Ty také zatuhávají. Už se mě taky 2x stalo. Možná už je na to i svolávačka.

To, ze zabudnes ze auto je nastartovane a len tak zaradit 1 a pustis spojku naozaj nie je chybou konkretneho auta/modelu, to iste robi kazdy SS ;)


Nemáš pravdu z několika důvodů:

SS je udělaný jednak tak, že jakmile dojde k odpoutání řidiče, tak už se motor sám nenastartuje a vyžaduje manuální start. K tomuto zjevně v tomto případě nedošlo! Motor naskočil samovolně i přes odpoutání, vystoupení a otevření dvěří až po návratu (tahle část je v popisu vynechaná).

SS má nahazovat motor ihned při stlačení spojky. Občas to ale udělá se zpožděním cca 2s. Pokud by tam nebyla tato chyba, tak bych nezařadil a nepustil spojku.

A další chyby SS. jako že přijedu na semafory, neodpoutám se, neotevřu dveře a motor zhasne a když chci jet, tak me napíše, že musím natočit ručně. Taky nepochopení funkce?

Nebo přijíždím ke světlům, vyřadím a pod 6kmh auto zhasne motor. Najednou skočí zelená - já mám ještě dopřednou rychlost, zmáčknu spojku, zařadím a pustím spojku a najednou stojím, protože motor jaksi zapomněl naskočit a já jsem si přes rychlost zabrzdil. Taky jsem nějak špatně pochopil funkci?

Autohold - to že občas drží auto při rozjezdu trochu paličatě jsem si zvykl, ale už se mě stalo, že mě těsně po rozjezdu skočil na brzdy a zase mě zastavil.
ABEL: všichni, kdo odmítají vzít si mé názory za své, jsou idioti.
x-father
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 30. 11. 2016 14:52

To mi pravě ta ženska taky řikala, že několikrat ji auto uplně chciplo a musela ho znovu nahazovat, prej par nepřijemnych situaci diky tomu zažila. Vim, že maji leona v dieslu a zřejmě 2.0tdi , ale tohle s jistotou nevim. Každopadně ještě nemam zpětnou vazbu, po tom co jsem ji vzkazal po zdejšim zjištěni.
No zřejmě bude dojebana ŘJ, ale ne v autě. :D
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 30. 11. 2016 15:00

Problémy s kamerou mám taky, občas nefunguje prakticky už od začátku. SS vypínám a autohold mi přijde, že si s automatem nerozumí, tak ho mám vyplej, když chci třeba popojet jen o pár cm, tak je to s automatem skoro nemožný, s manuálem s tím nebyl problém. Jinak je super, že dvoulitr rychle topí, 1.4 se začala probouzet tak po 10 minutách, když už jsem byl pomalu na místě.
Jinak po půl roce s autem max spokojenost, teď bych už asi vzal performance, protože přece jen, když si sjedu svižnějc zatáčky na Dubou, tak je cejtit, že by ho to asi sneslo... no ale to bych na něj býval musel ještě měsíc přišetřit, už takhle to bylo tvrdě přes limit :-)
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod brasci 30. 11. 2016 15:05

No tak AH si s automatom rozumie, len pri parkovaní na cm ho treba vypínať. Lebo ak potrebujem cúvnuť pár cm k prekážke, tak je lepšie povolovať brzdu a nechať to ťah automatu v neutráli, to sa dá dávkovať presne. Ak je AH zapnutý tak musím ťuknúť plyn (stačí máličko len na deaktivovanie AH, nie naozaj pridať) a potom preložiť nohu na brzdu. Ale je lepšie na centimetrové manévrovanie znižovať tlak na brzde ako vyvíjať tlak na brzdu.

Preto sa mi páči viac systém v Mercedese. Tam na to nie je čudlík, ale aktivuje sa po zastavení ak chcem tak, že silnejšie zašliapnem brzdový pedál. Takže ho aktivujem len keď chcem a nie je aktívny stále a pri parkovaní na cenťáky netreba riešiť nejaké vypnutie. Ale inak dlhodobé státie na križivatke atď super.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 30. 11. 2016 15:12

Arnie J píše:
quasimoto píše:To, ze zabudnes ze auto je nastartovane a len tak zaradit 1 a pustis spojku naozaj nie je chybou konkretneho auta/modelu, to iste robi kazdy SS ;)

ty zaslepené hovádko, to ti přijde normální, že start stop je tak pomalý, že se může stát toto? :

x-father píše:jednou se mě povedlo, že jsem zastavil - motor zhasl a chvíli jsme na někoho čekali v autě. Stihl jsem zapomenout, že mám vlastně "nastartováno" a když jsem viděl přicházet na koho jsem čekal, tak jsem chtěl ze zvyku zařadit rychlost, než vystoupím - stiskl jsem spojku, zařadil a začal pouštět spojku, když do toho najednou opožděně start/stop nahodil motor a auto poskočilo dopředu a chcíplo - nebýt autoholdu, který drží docela pevně, tak mě auto přejelo dítě před autem.


kde tam vidíš chybu uživatele?


to řikám pořád, že se z těch nových věcí (který ve skutečnosti nepotřebujeme i když je to s nima někdy jednodušší), jednou všichni posereme
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod x-father 30. 11. 2016 15:21

Mám 1.4TSI a dle mě se ohřívá fakt rychle.

Já měl půjčenýho i G7 v benzínu 1.2 s DSG a ta se zahřívala řekl bych pomaleji.
Co se týká autoholdu, tak na automatu fungoval nějak divně. To zlatej AH na mém manuálu.

Problém toho automatu obecně byl, že člověk nikdy neví, jak dlouho po puštění brzdy se to rozjede. Někdy se to dalo do pohybu hned s puštěním brzdy, jindy jsem pustil brzdu a tak vteřinu i dýl auto stálo, než pustilo spojku a dalos se do pohybu. Když takhle i na rovince popojíždíte v garáži ke zdi o pár cm, tak to není příjemné, Stejně tak při parkování k autu.

Při rozjezdu do kopce se to sečetlo s divným AH. Mám kousek od baráku takový prudký nájezd z vedlejší na hlavní a někdy se to rozjelo z místa jindy to před rozjezdem spadlo dozadu z kopce o několik desítek cm.

BTW. na mém manuálu je tlačítko ručí brzdy, které zaaretuje brzdy a kontrolka na palubce pak svítí červeně. Pak druhé tlačítko zapíná ten autohold, kdy to po zabrždění podrží tlak v okruhu do rozjezdu. To se na palubce signalizuje zelenou kontrolkou a taky svítící oranžovou v tom tlačítku autohold.

Nicméně v automatu se to chovalo jinak. Ruční brzda, tedy za co skutečně zaaretuje brzdy a signalizuje červenou tam zatáhnout čla, ale tlačítko autohold zdí se nemělo žádnou funkci. Po stisku se nerosvítilo. Tak nevím, zda automat vůbec ten autohold používá. Viz. to předchozí co jsem o rozjezdu do kopce napsal.
ABEL: všichni, kdo odmítají vzít si mé názory za své, jsou idioti.
x-father
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 30. 11. 2016 15:23

To startování motoru ručně. To se objeví například. Když zařadíš bez spojky. Že se třeba nudíš a hraješ si s pákou.
U tebe bude dělat problém to, že ti to startuje opožděně. Pak to musí bejt docela za trest. Protože nastane tenhle případ, ikdyž si spojku zmáčk.
Sem tam sem s tím taky bojoval. Že to nezafungovalo očekávaně. Ale za 23tkm max párkrát.

A asi dost pomohlo, že sem AH nepoužíval.

U tebe může bejt chyba v řj, čidlo spojky. Něco blbě určitě bude, když se to chová nekonzistentně. (to by pod chybu užívání hodil jen někdo kdo pro vw dělá..)

Podle popisu je navíc asi verze 2016 ještě trochu debilnější, než co sem měl v 2015.

Radio se mi za ten rok kouslo třikrát. Kamera cajk. Koukám, že můžu bejt rád. Ještě celkem lepší kus. :D
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 30. 11. 2016 15:31

Nevím, nějak mi AH u toho automatu nesedí, pak se tak s ním přichází o výhodu, když při popojíždění v kolonách stačí jenom povolovat brzdu. Jako jde to řešit vypínáním/zapínáním dle situace, ale tim tlačítkem celkem opruz, kdyby bylo aspoň někde na volantu... tím pedálem to bude asi ok. Akorát je celkem prodleva při řazení zpátečky, jsem to málem nabořil, když jsem ji zařadil v prudkym kopci a chtěl rychle zacouvat a auto místo couvání začalo sjíždět dolu, tam to AH podrží než se převodovka chytne.

Měl jsem 1.4tsi v G6 a tam to byla věčnost, než to začalo topit, ale stejnak i u fábie 2.0...
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod quasimoto 30. 11. 2016 15:39

sorry ale 90% z toho co pisete je fakt nepochopenie fungujuceho systemu.
Ok s manualom nejazdim uplne casto tak sa nechcem hadat, ale ked som jazdil nikdy som nemal problem, s automatom nemam ziaden, ale v okoli ma kopec kamaratov novw VW a stazoval sa na SS a AH len jeden kamaratov otec (60tnik) a nasledne ked som mu vysvetlil ako to funguje, uz nebol problem - cize zo skusenosti vidim problem na uzivatelskej strane.

A co pises o AH a automate ze nemozes vediet po akom case sa auto rozbehne... tak bud to bolo pokazene auto alebo zase si nieco zle robil :)
Ked mas VW s autoamtom a aktivovany AH, auto sa nikdy nerozbehne samo, ale az po stlaceni plynoveho pedalu sa deaktivuje AH.
Ak je AH vypnuty, tak sa auto rozbieha samo s uvolnovanim brzdy (odhliadnuc od extra pripady hill holdu)

-pb- u automatu riesi pohyb v kolone ACC, pripadne traffic jam assist :) A AH vies samozrejme jednym stlacenim tlacidla vypnut
quasimoto
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod quasimoto 30. 11. 2016 15:39

sorry ale 90% z toho co pisete je fakt nepochopenie fungujuceho systemu.
Ok s manualom nejazdim uplne casto tak sa nechcem hadat, ale ked som jazdil nikdy som nemal problem, s automatom nemam ziaden, ale v okoli ma kopec kamaratov novw VW a stazoval sa na SS a AH len jeden kamaratov otec (60tnik) a nasledne ked som mu vysvetlil ako to funguje, uz nebol problem - cize zo skusenosti vidim problem na uzivatelskej strane.

A co pises o AH a automate ze nemozes vediet po akom case sa auto rozbehne... tak bud to bolo pokazene auto alebo zase si nieco zle robil :)
Ked mas VW s autoamtom a aktivovany AH, auto sa nikdy nerozbehne samo, ale az po stlaceni plynoveho pedalu sa deaktivuje AH.
Ak je AH vypnuty, tak sa auto rozbieha samo s uvolnovanim brzdy (odhliadnuc od extra pripady hill holdu)

-pb- u automatu riesi pohyb v kolone ACC, pripadne traffic jam assist :) A AH vies samozrejme jednym stlacenim tlacidla vypnut
quasimoto
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod x-father 30. 11. 2016 15:39

jak tak to čtu, tak ta 1.2 DSG snad ani ten AH neměla.

Jinak v G7 jsou ty TSI jiný. Hlavní rozdíl je ve třech okruzích chlazení a integrovaných výfukových svodech do bloku motoru, kde jsou právě chlazeny vodou. To má za následek jednak to, že se to rychleji ohřeje a druhak to, že při vysoké zátěži jsou spaliny ochlazovány, takže není třeba snižovat teplotu spalin dodatečným vstřikem benzínu po pracovním cyklu válce, což byla metoda použitá u předchozích TSI, které pak tak žraly, když se na to šlapalo.
ABEL: všichni, kdo odmítají vzít si mé názory za své, jsou idioti.
x-father
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 30. 11. 2016 15:43

quasimoto píše:-pb- u automatu riesi pohyb v kolone ACC, pripadne traffic jam assist :) A AH vies samozrejme jednym stlacenim tlacidla vypnut

to bych to musel mít :-)
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod x-father 30. 11. 2016 15:45

quasimoto ty jsi fakt případ, nebo neumíš číst. Přečti si chování co jsem psal a přestaň plácat kraviny, že jsem nepochopil jak to funguje.

Znovu se tě ptám, co jsem špatně na funkci pochopil, když mě AH po rozjezdu a ujetí cca 4m samočinně zatáhne natvrdo brzdu? Vůbec nekomentuješ konkrétní popsaní případy a jen plácáš kraviny. Už se prober.

A ano, jak jsem psal, tak ta 1.2TSi zřejmě AH neměla, nebo měla problém. Po stisku tlačítka se v něm nerosvítila kontrolka a dle toho jak se to rozjíždělo AH nebyl v činnosti.
Viz. to co jsi opět nečetl, nebo nepochopil:
BTW. na mém manuálu je tlačítko ručí brzdy, které zaaretuje brzdy a kontrolka na palubce pak svítí červeně. Pak druhé tlačítko zapíná ten autohold, kdy to po zabrždění podrží tlak v okruhu do rozjezdu. To se na palubce signalizuje zelenou kontrolkou a taky svítící oranžovou v tom tlačítku autohold.

Nicméně v automatu se to chovalo jinak. Ruční brzda, tedy za co skutečně zaaretuje brzdy a signalizuje červenou tam zatáhnout čla, ale tlačítko autohold zdí se nemělo žádnou funkci. Po stisku se nerosvítilo. Tak nevím, zda automat vůbec ten autohold používá. Viz. to předchozí co jsem o rozjezdu do kopce napsal.

Každopádně to bylo nové aut s 9.000km.
ABEL: všichni, kdo odmítají vzít si mé názory za své, jsou idioti.
x-father
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 30. 11. 2016 15:48

quasimoto píše:sorry ale 90% z toho co pisete je fakt nepochopenie fungujuceho systemu.

Taky myslím, jsou to kokoti.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků