Nafta - jedovaté a karcinogenní svinstvo

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 9. 9. 2015 14:20

speleo píše:Jak jsi měl dlouho ty auta? Pokud ne déle jak 10 let, tak to není moc reprezentativní :-)

3 TDI. První bylo 2 roky starý, když jsem ho kupoval a 2 roky ho měl. Potom jsem koupil zase 2 letý a měl ho 6 (to bylo načipovaný a zůstalo v rodině dalších cca 6 let), potom jsem koupil 3 letý a měl ho 8 let. Teď mám CDI, koupil jsem jako 6ti letý, mám ho zatím 2 roky. Za mne je nafta bez problémů.
Vítěz kategorie VÝKON v soutěži Průměrný výkon garáže 2014, 2016

6,2l V8 - Only milk and juice come in 2 liters...

Enzo Ferrari:"Aerodynamika je pro lidi, co nedokážou postavit pořádný motor"
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 9. 9. 2015 15:21

O.K., zjevně je to trochu o štěstí a o tom, jak se o to starali předchůdci.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 9. 9. 2015 15:25

aikoN píše:GH: Vstřiky, turbo, dvouhmota, DPF, EGR + rychlejc odchází podvozek, protože to je těžší.

Co z toho moderní turbo benzíny nemají? A když jsem zmínil rychlejší odcházení podvozku kvůli 200kg navíc u CNG, tak jsem byl k smíchu.. ;-) Dobře, vstřiky se tak nekazí. DPF stojí už dneska přijatelně a blíží se doba, kdy bude i v benzínech.
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 9. 9. 2015 15:45

To nepopírám, že se dnešní benziny bohužel čím dál víc přibližují dieslům - jak svým projevem a škodlivostí, tak i složitostí. S nástupem euro 7 to už bude úplně u řitě nejspíš a jediný rozdíl bude, kterou pistoli vytáhnu ze stojanu.

Ale dnes lze furt ještě sehnat motory, které tyto cypoviny nemají ;-)
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 9. 9. 2015 15:48

Dvouhmoty už u benzínů jsou, EGR taky, turba taky, vstřiky (ale ne tak vysokotlaké) rovněž, takže chybí jen DPF a ten skutečně bude co nevidět :-)

Zářná budoucnost nás čeká...
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 9. 9. 2015 15:58

Tak ty dvouhmoty (ty jsou skutečně u všech?) a EGR se u těch benzinů tolik neserou, stejně jako vstřiky.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 9. 9. 2015 16:12

Dvouhmoty nejsou u všech, ale u celé řady aut jo a kupodivu to neni nijaká nová záležitost, ale i můj 2.0i Fíkus z 2008 už to má.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Filo0 9. 9. 2015 18:26

Dvojhmota ruls
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
220 CDi, 170PS, 400Nm - W204 navždy bokom <3
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Filo0
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 9. 9. 2015 18:36

Dnes uz jsou ty dily celkem vychytany a nesere se to - teda spis se da rict, ze to vydrzi celou zivotnost auta, nejakych 5-7 let a 200-300kkm.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Izibia 6. 10. 2015 20:13

Proč se vlastně tak masově používá diesel, když máme jiné alternativy, které nejsou tak nebezpečné?


http://echo24.cz/a/w4Y9x/vw-dojel-na-re ... tesi-kreml
Izibia
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pech. 9. 10. 2015 18:44

Nafta do slušnýho auta nepatří.

Dvouhmota by nebyla nutná, kdyby se do aut nemontovaly ty *****.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Filo0 9. 10. 2015 18:45

Dvojhmotu má väčšina dnešných benzínov
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
220 CDi, 170PS, 400Nm - W204 navždy bokom <3
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Filo0
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 9. 10. 2015 19:17

Je to asi dan za cim dal vic chabrus klikovku a prevodovku, by to ty prime razy neustalo. A taky se na tom prijemne napakuje servis.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 9. 10. 2015 21:46

HDM ruls
anonym

Odeslat příspěvekod PeTr7650 9. 10. 2015 21:50

Nafta ruls
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků