Fabia II - téma

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod televizmann 15. 5. 2014 15:52

atmosféra nic?
televizmann
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Filo0 15. 5. 2014 15:53

Atmosféra už je out, teraz sa všetko stlačuje, zachvílu budeš už mat kompresor aj na pľúcach :-))
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
220 CDi, 170PS, 400Nm - W204 navždy bokom <3
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Filo0
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod televizmann 15. 5. 2014 16:23

ty možná i třeba v hlavě,tvoje volba..a já myslel,že v nabídce slepice je i 1.4 atmosféra.. ;-) to mají zase v nepořádku konfigur?
televizmann
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 15. 5. 2014 16:25

one-z píše:
MELLO píše:FL uz mel jen 1.2TSi

Já si to myslel.

NZ ;-)
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 15. 5. 2014 20:24

Dik za upresneni, jsem pozapomnel :)
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 15. 5. 2014 20:32

:-)
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Já první 3. 7. 2014 23:05

Z ceho sou na f2/rumstru zadní kotouče? Po 67000 vypadaly jako hodně sjeta gramofonových deska a bylo nutne jejich prerovnani. Kvalita Made in bolehlavwerken, technik mi tvrdil, že málo brzdim. :-( to je vul.
Já první
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod W164 9. 7. 2014 13:38

Dotaz: při sešlápnutí spojky u FII 1,2 TSI (63kW; najeto cca 3300 km/2 měsíce) se ozve z motoru nějaké "chrastění", jakoby na něčem rotujícím, bylo prostě něco uvolněně. Takový kovový zvuk, jakoby "vydřeného" ložiska. Prostě subjektivní dojem, že je něco nesprávného, když je spojka sešlápnutá a jde to "volnoběh". Při zařazené rychlosti nic takového není slyšet...žádná kontrolka jinak nesvítí, teplota je také ok.
Servis řekl, že je to zvuk turba a je tyto zvuky jsou typické pro TSI motory. Turba jsem měl jen jako ropáky, benzíny jen atmosferické...takže to nedokáži zkušeností posoudit...

Otázka zní: je to ok a servis po přezkoušení jízdou (bez demontáže spojky) má spíše pravdu a nebo je to potřeba, kvůli budoucí možným problémům, to nějak dál prověřovat?

p.s. zvuk je spíše neznámý, než nepříjemný, takže pokud to patří ke "kultuře" provozu TSI motoru, tak se s tím snad nějak srovnám a poté, co vyměním ojetou Fábii II 1,2 TSI - až ji splatím, za Lamborghini Aventador LP 720-4 50° Anniversario , zbavím se i těchto zvuků - takový je můj plán 8-) http://www.lamborghini.com/de/modelle/a ... ebersicht/
W164
Nováček

Odeslat příspěvekod glider 9. 7. 2014 14:03

spojkove lozisko?
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kurt Heimreich 9. 7. 2014 14:46

Rozhodně to není normální, moje auto má 110 tkm a žádný takový zvuky nevydává.
Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
Kurt Heimreich
Inventář

Odeslat příspěvekod W164 10. 7. 2014 07:28

glider píše:spojkove lozisko?


hmm...něco tam bude...snad nějakým fonenďákem si to poslechnout či jak, nevím...při volnoběžce a sešlápnutém pedálu spojky to při těch cca 900 otáčkách prostě o něco "zadrhává" poměrně pravidelně, ale když otevřeš hauptnu, tak to nedokážeš přesně zjistit, odkud...jak to vyšlápneš, tak to přestane...ale spojka jinak neprokluzuje...tak nevím...takhle "chrastil" i kdysi starej katalyzátor, ale tam to za plynem...tady to chrastění reaguje spíše na otáčky...

Kurt Heimreich Rozhodně to není normální, moje auto má 110 tkm a žádný takový zvuky nevydává.


...dík za info, asi se fakt na to podívám...první, opatrný dotaz u servisu provedla zatím něžnější část rodiny, s tím, že se jedná o běžný hluk z motoru :love:
W164
Nováček

Odeslat příspěvekod pech. 15. 7. 2014 11:22

Já první píše:Z ceho sou na f2/rumstru zadní kotouče? Po 67000 vypadaly jako hodně sjeta gramofonových deska a bylo nutne jejich prerovnani. Kvalita Made in bolehlavwerken, technik mi tvrdil, že málo brzdim. :-( to je vul.


to tím může ale klidně bejt, obzvlášť pokud to jezdí věčně prázdný v klobouk režimu.
Na zadní kola připadá jen malej, díky regulaci podle zatížení u prázdnýho auta témeř zanedbatelnej účinek.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 15. 7. 2014 11:24

Je tomu tak, ja jim obcas taky "pomaham" z tahlych kopcu rucni brzdou zatazenou na prvni zub, ale mam takovy neprijemny pocit (jelikoz to docela sleduju), ze koncern a zejmena nekdetre jeho modely specialne na to trpi vic nez jine znacky
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 15. 7. 2014 11:59

Jo ten pocit mám taky, ale pořád lepší než bubny
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 15. 7. 2014 12:01

No ja ti nevim, mam moznost jezdit s hurvinkem svym vzadu kotouce a vepredu 288/25 a potom sluzebnim vzadu bubny a vepredu 256/22 a rozdil temer nepoznatelny
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků