Koupím výměnu těsnění pod hlavou fabia 1.4mpi -BRNO

Sekce určená k poptávce a výměně automobilů, motocyklů atd.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Jury7 28. 2. 2020 00:55

Zdravím, našel by se někdo kdo má s tímto zkušenost?
Jury7
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tslany 28. 2. 2020 01:04

Wat?
tslany
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod PeTr7650 28. 2. 2020 08:23

prodám za 1000 €
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 28. 2. 2020 08:26

:D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 28. 2. 2020 10:13

PeTr7650 píše:prodám za 1000 €

Nějaký levný, cejtím ojeb...
tslany
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Jury7 28. 2. 2020 11:01

Popravdě se mi nechce dávat 6 000. Rád bych tak za 3k :D

Těsnění mám
Olej také i s chlad.kapalinou kdyby bylo potřeba.
Jury7
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod powerball 28. 2. 2020 11:10

Tak jeste sezen gola sadu a smele do toho.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 970ka 28. 2. 2020 11:38

Za 6000 je to v pohodě,pokud je s přerovnáním hlavy.
Carrera S, Pana GZ 2000
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.III 28. 2. 2020 14:10

Jury7 píše:Popravdě se mi nechce dávat 6 000. Rád bych tak za 3k :D

Těsnění mám
Olej také i s chlad.kapalinou kdyby bylo potřeba.

Zkus to na Přemeta
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod Lukas063 28. 2. 2020 14:14

PeTr7650 píše:prodám za 1000 €

Pěkně to začalo :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 28. 2. 2020 16:18

O to horší konec bude, já bych mu to vyměnil ale kdoví zdsali je v práglu na výmenu těsnění vhodné sídliště , dědek
metyn
Inventář

Odeslat příspěvekod Jury7 28. 2. 2020 21:25

Udělám z toho menší diskuzi :D , jsem z Brna a problém je, že ani nevím v jakém je stavu to těsnění a ostatní. Auto jsem dostal od zesnulého dědy, má najeto 87t r.v. 2004.
Bohužel už se to nedozvím, jedině kontrola. Na víčku oleje nic není, chladící kapalina vypadá celkem v pohodě, jen jí asi budu muset vyměnit(zatím se mi do toho nechce)
Jediné co vím je, že něco o tom těsnění říkal..

Ale díííky jste top komunita <3
Jury7
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jouda.III 28. 2. 2020 21:30

Nejmenoval se děda Roentgen?
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod Jury7 28. 2. 2020 21:33

To je sranda? Nene bohužel ne :D
Jury7
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pech. 29. 2. 2020 12:36

Udělat těsnění pod palicí na Škoda-OHV má svoje úskalí a mechanici se s tím nechtějí srát. je to konstrukčně poměrně nezvyklý motor s tlakově litým blokem a vloženými válci. To s sebou nese to že nelze jsem sundat palici, očistit plochy, prdnout tam nové těsnění, utáhnout dle postupu na moment a čau... Palice se musí z boku spíš strhnout na bok, než zatáhnout nahoru, aby sis vložky nevytáhl. Musí se změřit přesahy vložek (0,07-0,14mm) a to jak vepředu u zdvihátek, tak vzadu za válci. Blok bývá po letech vzadu natažený a to je problém. Většinou těsnění chcípne proto, že se neměnil fridex. Takže palice bude vyhnilá a musí se stáhnout na billetru do čista (na hlavě je zespodu ryska kam až se může (skoro milimetr). Pokud jsou přesahy v pořádku, tak dát slušné těsnění (dnes už jedině Ajusa). utáhnout na moment 30Nm /60Nm 90-100Nm a pak seřídit ventily a do provozu... Je to *****čka na celý den. Musí se sundat svody, víka... Sada těsnění je tak za litr, k tomu brus v nástrojárně taky litr, a den práce... Pokud ti to někdo nabídl za 6000 je to spíše běžná cena než přemrštěná. Já si to dělám sám a ještě jedno auto v rodině mne čeká... Za 3000 ti to nepůjde dělat nikdo... Pod 5000 málokdo. Spousta lidí to dělá nahovno, protože nezná specifika těchto motorů a nebo na to prostě serou. Když se to ale neudělá pořádně, tak se to vybleje za chvíli znovu... U monobloků je to jinak.

-- 29. 2. 2020 11:43 --

Jury: klasické projevy shnilého těsnění začínají tak, že auto začne blbě topit, následně vůbec. Protože začne tlakovat do expanzky a špinit fridex, který bude kalný, mastný, smradlavý po exhalacíxh. Občas to bude i startovat na méně válců. Nakonec to začne vařit...

Pokud je fridex čistý, tak jezdi a pozoruj to... Snaž se to neuvařit, pak bývá problém s blokem...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 29. 2. 2020 12:53

Jsem tohle nastesti kdysi nevedel, zaskrabal jsem lehce vyhnity mista (nebylo to moc) prdnul jsem na facko novy tesneni, dotahl s citem a jezdil dalsich 30kkm v pohode ;-)
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jury7 29. 2. 2020 12:55

Cením si tvojí rozsáhlé odpovědi :)
Chl.kapalina je taková jakoby rezavá a přes expanzku nejde vidět, ještě na ni mrknu. Děda to asi neměnil. Auto topí skvěle, zrovna jsem měnil kabinovy filtr a čistil průduchy pěnou a rozdíl je mega poznat(zadny pach a čistý vzduch konečně).
Přemýšlím o pročištění celého chladicího oběhu, mám nějaký flush na to. S autama jsem nikdy předtím nic nedělal, neměl jsem ani řidičák, ale celkem mě to baví(na cizím autě by mě to ale asi nebavilo :D). Když něco nevím zkouknu youtube videa zahraničních lidí nebo forum.

Díky :)
Jury7
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JardaB 29. 2. 2020 13:04

Je otazka jestli to menit rovnou nebo vyzkouset co to bude delat, jestli bylo podezreni na zavadu, vi se kdy a proc?
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jury7 29. 2. 2020 13:24

Olej byl měněn před půl rokem, mezitím ujeto 1000km, ale asi to bude v pohodě. Já jsem s tím ujel 500km a v pohodě. STK se dělala před týdnem a tam 0 závad.
Před STK jsem dělal diagnostiku a ukázali se dvě věci- https://ctrlv.cz/hiV2
Zkusím vyměnit čidlo teploty a s tou baterii noo, zkusím ještě diag, s elektrikou jsem nikdy nic nedělal :D a i do malých drátků se mi nechce, četl jsem, že by to mohlo být vlhko pod baterii(baterie úplně nová). Když tak založím nové téma v rubrice Život řidiče nebo Škoda.
Díky
Jury7
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pech. 29. 2. 2020 13:27

Pokud to topí, nevaří a jezdí, tak jezdi... Až to dozraje, tak se to projeví jak je výše uvedeno... Může to trvat týden, nebo taky půl roku... POkud je už kapalina špinavá, něco se tam klube, takže nemá cenu dělat nějaké průplachy. Ten udělej po opravě, až to dohnije.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 29. 2. 2020 13:28

Nebyla ta baterie proste jen vybita? I ta chyba cidla by s tim mohla souviset.
Kapalina muze byt spinava buh vi jak dlouho, tu bych vymenil, minimalne se to hezky proplachne.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaIIx 29. 2. 2020 13:33

Dokud to topí, tak bych to vůbec neřešil. Expanzka může být špinavá kvůli načatému těsnění celé roky a desítky tisíc kilometrů u tohoto motoru, než se to nějak víc projeví. Vzhledem k ceně auta a že už asi bude karoserie hnít, tak dřív velice pravděpodobně odejde na korozi než na motor.
JardaIIx
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod pech. 29. 2. 2020 14:40

Jako kaplinu vyměnit ano, ale průplachovou chemii bych nedával. To to těsnění dorazí... Normálně vypustit, napustit čistou vodou, ohřát, projet, vypustit a napustit novou nemrzku... Může bejt zasraná i proto, že těsnění někdo měnil a průplach čistou vodou neudělal a vyplachujou se tam hovna z dřívějška...

Každoppádně pokud to jezdí topí a nevaří, tak do toho zbytečně nešťourat a jezdit. Ať to slouží... Když je těsnění v *****, tak se s tím nedá normálně jezdit...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 29. 2. 2020 14:53

"...a vyplachujou se tam hovna z dřívějška..." tady se řeší fabka ne hovnocuc :D , dědek
metyn
Inventář

Odeslat příspěvekod pech. 29. 2. 2020 15:44

Nech si kecy, mladík. :-)
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 29. 2. 2020 15:47

:kuk: , dědek
metyn
Inventář

Odeslat příspěvekod Jury7 11. 4. 2020 11:48

Má tu někdo opravdu zkušenost s vypouštěním chladící kapaliny fabia 1.4mpi? :D Potřeboval bych to udělat, ale obávám se toho abych opravdu vypustil všechno a chci to zároveň několikrát prolít vodou a vyčistit. Díky
Jury7
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PeTr7650 11. 4. 2020 15:22

UTFG
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 12. 4. 2020 16:30

Na jistotu bude to prolít Anti-COVIDem
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 12. 4. 2020 23:43

:D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 13. 4. 2020 00:02

:D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 13. 4. 2020 09:52

Jury7 píše:Má tu někdo opravdu zkušenost s vypouštěním chladící kapaliny fabia 1.4mpi? :D Potřeboval bych to udělat, ale obávám se toho abych opravdu vypustil všechno a chci to zároveň několikrát prolít vodou a vyčistit. Díky

Vyčistit? To vypadá na solidní rozborku před panelákem. 8-)
puk123
Inventář

Odeslat příspěvekod tslany 13. 4. 2020 11:01

Dá se, jen, aby si zaparkoval tak, že by odpoledne na něj nesvítilo slunko, už začíná být vedro.
tslany
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod puk123 14. 4. 2020 09:25

Škoda, že prošvihnul ten nedávný superúplněk. :-)
puk123
Inventář

Odeslat příspěvekod MELLO 14. 4. 2020 09:47

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jury7 14. 4. 2020 21:59

Mám velkou garáž :D asi budu muset najet kolama na ňáké dřeva abych to vyvýšil :-D
Jury7
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 14. 4. 2020 22:08

Mám malý stan, mně na nohy táhne....
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 15. 4. 2020 08:30

Nohy to vydrží, ale do kratšího už nelez. :pozor
puk123
Inventář

Odeslat příspěvekod PeTr7650 15. 4. 2020 11:49

chladící se dá vyměnit bez zvednutýho auta, pokud je přístup na spodní hadici z chladiče
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jury7 27. 4. 2020 11:40

Tak jsem vyměnil expanzku a fride, 1x proplachl nakonec chemii, snad jsem to neposral :-D +4x proplach vodou a nové čidlo teploty vody
Už mám ale asi haluze, zdá se mi, že když jedu cítím ten fridex nebo co :-)) . Ale jinak nevím jak má *****ět chl.kapalina když už je používána třeba týden, zdá se mi jako nic moc vůně(olej+fridex tak mi to připadá).
A co jsem se dozvěděl tak děda už chtěl to těsnění měnit skoro, ale nedožil se toho. Vím, že všechny takové opravy dělal na favecu, to auto jsem měl rád(škoda šlo na lis).
A jinak auto korozi nemá, v zimě se jezdilo minimálně, celou dobu v garáži, jediný co má tak klasické víry a škrábance z kartáčové myčky které jsou vidět na slunci.
Nevím za jak dlouho se zašpiní fridex a expanzka, ale po týdnu už jsou nahoře trochu kousky(možná to je z minula, ale vymačkal jsem toho hodně, protože jsem tam hned na to nalil 5L kapaliny a potom to chtělo ještě dolít tak 2 deci) , ještě pár týdnů počkám a najdu si nějaký servis ať hodí očko a když tak si to za 20 tácku nechám vyměnit, ať to stojí co to stojí, ale rád bych aby to bylo pořádně.
Auto chci používat ještě 5 let...Nevím.., aspoň pro ženu nebo tak ho mít na památku :-D
Jury7
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jury7 2. 5. 2020 18:15

Po dvou týdnech se zase zamastila expanzka, škoda :D, ale nevadí.

Chtěl bych to vyměnit a potřeboval bych radu kam to třeba dát, jsem z Brna. Chtěl bych aby i rovnou odmastili okruh topení, kterej jsem už jednou hezky vyčistil. Jedná se o výměnu těsnění hlavy fabia 1.4mpi
Jury7
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hobitt 2. 5. 2020 20:25

Zajed k Vackovi na Triskalovu.
2010 Renault Laguna Grandtour 2.0 dCi
2006 Škoda Fabia Combi 1.4 16V LPG
2007 Citroën Berlingo 1.4i X
2017 Dacia Dokker 1.6 LPG
hobitt
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jury7 3. 5. 2020 14:07

Díky, teď jen přemýšlím jestli si koupit svoje vlastní těsnění a jaké a co třeba dál dokoupit, chápu, že to v servisu vše objednají, ale třeba jím tím ušetřím čas když donesu vlastní věci na to :D Nechci nějak extra ušetřit za olej nebo tak, beru shell stejně.
Aspoň kapaliny(olej..), možná to těsnění, myslím že to bude chtít jen to, auto je zachovalé :D možná něco okolo válců šrouby atp.

Třeba jsem našel těsnění za 200-300 a pak tady tohle https://www.cbdily.cz/produkt/tesneni-h ... model=2891
Jury7
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků