Koupím výměnu těsnění pod hlavou fabia 1.4mpi -BRNO

Sekce určená k poptávce a výměně automobilů, motocyklů atd.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Jury7 27. 2. 2020 23:55

Zdravím, našel by se někdo kdo má s tímto zkušenost?
Jury7
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tslany 28. 2. 2020 00:04

Wat?
tslany
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod PeTr7650 28. 2. 2020 07:23

prodám za 1000 €
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 28. 2. 2020 07:26

:D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 28. 2. 2020 09:13

PeTr7650 píše:prodám za 1000 €

Nějaký levný, cejtím ojeb...
tslany
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Jury7 28. 2. 2020 10:01

Popravdě se mi nechce dávat 6 000. Rád bych tak za 3k :D

Těsnění mám
Olej také i s chlad.kapalinou kdyby bylo potřeba.
Jury7
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod powerball 28. 2. 2020 10:10

Tak jeste sezen gola sadu a smele do toho.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 970ka 28. 2. 2020 10:38

Za 6000 je to v pohodě,pokud je s přerovnáním hlavy.
Carrera S, Pana GZ 2000
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.III 28. 2. 2020 13:10

Jury7 píše:Popravdě se mi nechce dávat 6 000. Rád bych tak za 3k :D

Těsnění mám
Olej také i s chlad.kapalinou kdyby bylo potřeba.

Zkus to na Přemeta
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod Lukas063 28. 2. 2020 13:14

PeTr7650 píše:prodám za 1000 €

Pěkně to začalo :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 28. 2. 2020 15:18

O to horší konec bude, já bych mu to vyměnil ale kdoví zdsali je v práglu na výmenu těsnění vhodné sídliště , dědek
metyn
Inventář

Odeslat příspěvekod Jury7 28. 2. 2020 20:25

Udělám z toho menší diskuzi :D , jsem z Brna a problém je, že ani nevím v jakém je stavu to těsnění a ostatní. Auto jsem dostal od zesnulého dědy, má najeto 87t r.v. 2004.
Bohužel už se to nedozvím, jedině kontrola. Na víčku oleje nic není, chladící kapalina vypadá celkem v pohodě, jen jí asi budu muset vyměnit(zatím se mi do toho nechce)
Jediné co vím je, že něco o tom těsnění říkal..

Ale díííky jste top komunita <3
Jury7
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jouda.III 28. 2. 2020 20:30

Nejmenoval se děda Roentgen?
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod Jury7 28. 2. 2020 20:33

To je sranda? Nene bohužel ne :D
Jury7
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pech. 29. 2. 2020 11:36

Udělat těsnění pod palicí na Škoda-OHV má svoje úskalí a mechanici se s tím nechtějí srát. je to konstrukčně poměrně nezvyklý motor s tlakově litým blokem a vloženými válci. To s sebou nese to že nelze jsem sundat palici, očistit plochy, prdnout tam nové těsnění, utáhnout dle postupu na moment a čau... Palice se musí z boku spíš strhnout na bok, než zatáhnout nahoru, aby sis vložky nevytáhl. Musí se změřit přesahy vložek (0,07-0,14mm) a to jak vepředu u zdvihátek, tak vzadu za válci. Blok bývá po letech vzadu natažený a to je problém. Většinou těsnění chcípne proto, že se neměnil fridex. Takže palice bude vyhnilá a musí se stáhnout na billetru do čista (na hlavě je zespodu ryska kam až se může (skoro milimetr). Pokud jsou přesahy v pořádku, tak dát slušné těsnění (dnes už jedině Ajusa). utáhnout na moment 30Nm /60Nm 90-100Nm a pak seřídit ventily a do provozu... Je to *****čka na celý den. Musí se sundat svody, víka... Sada těsnění je tak za litr, k tomu brus v nástrojárně taky litr, a den práce... Pokud ti to někdo nabídl za 6000 je to spíše běžná cena než přemrštěná. Já si to dělám sám a ještě jedno auto v rodině mne čeká... Za 3000 ti to nepůjde dělat nikdo... Pod 5000 málokdo. Spousta lidí to dělá nahovno, protože nezná specifika těchto motorů a nebo na to prostě serou. Když se to ale neudělá pořádně, tak se to vybleje za chvíli znovu... U monobloků je to jinak.

-- 29. 2. 2020 11:43 --

Jury: klasické projevy shnilého těsnění začínají tak, že auto začne blbě topit, následně vůbec. Protože začne tlakovat do expanzky a špinit fridex, který bude kalný, mastný, smradlavý po exhalacíxh. Občas to bude i startovat na méně válců. Nakonec to začne vařit...

Pokud je fridex čistý, tak jezdi a pozoruj to... Snaž se to neuvařit, pak bývá problém s blokem...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sell: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků