Koupím přívěsný vozík

Sekce určená k poptávce a výměně automobilů, motocyklů atd.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod pech. 27. 10. 2017 21:11

tak já bych byl při přestavbách bez valníku v *****, koupil jsem starší větších rozměrů s domaděl papírama a pošlechtil ho, že mám dneska valník jak kule, velkej, pevnej, únosnej, neskákací s vyndavacíma čelama co jdou zavěsit na bok a s plachtou.... Že má v papírech rok výroby 1980 je úplně jedno :-) Až shnije, udělám si zase novej, jen dodržet rozměry a nezávislý zavěšení kol.

-- 27. 10. 2017 22:14 --

glider píše:Zaklad je auto s dobrym rajdom...tahal som vozik vzdy len za Favom a tam sa clovek utocil volantom po par minutach cuvania.


To není autem, to je rukama.... S fávem jsem se natahám valníku dost a couvání není sebemenší problém...
Chce to jen dvě věci 1) Musíš to umět a nepřetáčet to moc 2) aby z toho auta bylo dozadu vidět to taky dost usnadní... Couvat s valníkem s Civicem od 8G dál je náročnější než a autem, ze kterého dozadu vidět je, protože valník je většinou užší než auto a v zrcátkách je vidět blbě.... ale i to se dá...

742 na to byla lepší, sice byla podstatně slabší, ale když se naložilo hodně, míň to s ní strkalo, jak byla vzadu těžká.....
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 28. 10. 2017 00:42

Nejlíp se mi s vozejkem couvalo s novou Q7. Točíš kolečkem, koukáš na kameru a volant litá sám. :D
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 28. 10. 2017 05:32

jestli to máš tak podobně třeba i při sexu tož potěž berle :D , Meta
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod K86 30. 10. 2017 08:53

Ma cebnu si priplacet za odpruzeny vozik?
cenove to vychazi za vozik oba nebrzdene do 750kg
265x125cm odpruzeny 17990
265x125cm neodpruzeny 12990
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 30. 10. 2017 09:36

Zkušenosti na to nemám. Rozdíl není, pravda, nijak dramatický. Jen kvůli motrce snad ani ne, ta už je z velké části odpružená.
puk123
Veterán

Odeslat příspěvekod K86 30. 10. 2017 09:50

Privazana motorka ma nulove pruzici schopnosti.
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 30. 10. 2017 20:11

Má to cenu, protože chování lehkých přívěsů na základní "gumové" nápravě je s malým zatížením natolik tragické, že tě to bude po celou dobu používání srát, jak to poskakuje ta ***** a jak to *****í věci v nich naložené...

Typický příklad... Koupíš si třeba dveře, několikery, je to poměrně velké, ale váží to dohromady ***** a na gumovce budeš vymejšlet, jak to prokládat kdečím a svazovat, aby se to tam neumlátilo jak kostky v kelímku, místo toho abys to je jednoduše zajistil a bez poškození převezl v původním obalu...

Puk: motorka přivázaná k přepravě na valníku je ve vidlicích stažená prakticky na doraz vidlic a odlehčený zadek už moc nepobere...

Mám vyzkoušené, že stáhnout motorku za přední vidlice úplně stačí aby šla bez problémů a stabilně přepravovat, na gumovce budeš přivazovat i zadek aby neodskočil, protože běžná motorka s vahou pod dva metráky je na ten valník taky celkem ***** váha...

PS: pokus se vyhnout V-oji, je totiž pěkně debilní z hlediska manévrovacích možností ve velmi malých prostorách a nemá žádný funkční přínos krom zjednodušení konstrukce podvozku až na kost.

Proto jsem i já přistoupil radši k přestavbě starého přívěsu na vinutejch s tlumičema, která nakonec vyšla dráž než pořízení nového valníku podobné délky.... protože má širší korbu, vyndavací čela, slušnou kontrukci rámu, a natolik slušné chování že si do něj můžu dovolit dát i křehké věci, kterým se tam nic nestane. Ale to asi nebude cesta pro tebe, pokud na to nemáš zázemí, vybavení a především čas.

Dobrý valník se i dneska koupit dá, ale není levný... Ten co se vyrovná tomu mému je tak kolem 30 a ten můj přestavěný vyšel souhrnně skoro na 20.....
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 30. 10. 2017 21:36

na odpruzenej kaslu, zbytecnejch 5000 navic, s neodpruzenejma mam najeto dost a akorat staci prizúpusobit jizdu, jo, je to oser, ale ne za 5000.

Voj i se asi nevyhnu
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 8. 11. 2017 19:47

jakej? delka 236 nebo 263cm?
rozdil 1000kc, konstrukce stejna


:hm
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 8. 11. 2017 20:09

Pech má recht s tou v oji. Taky sem sháněl běžnou tyč. Krásně se s tím manévruje... U véčka bych už párkrát drcal nárazníkem. Nezdá se to, ale v oj je fakt na prd, zvlášť u těch menších přívěsu.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod K86 8. 11. 2017 20:37

njn, s nejvetsi pravdepodobnosti bude Voj
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 9. 11. 2017 08:56

K86 píše:jakej? delka 236 nebo 263cm?
rozdil 1000kc, konstrukce stejna
:hm

Ja bych volil kratší. Využití pro delšího nemáš, zabere méně místa, líp se s ním bude manévrovat. Při menší délce by to chrastítko mohlo být trochu pevnější. Nebudeš v podezření, že si něco kompenzuješ. :-)
puk123
Veterán

Odeslat příspěvekod K86 9. 11. 2017 09:02

Na kompenzaci sere pes :D
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 9. 11. 2017 10:17

za mě delší, těch cca 30 čísel se někdy hodí a litr navíc? sere pes , Meta
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod K86 9. 11. 2017 10:32

O litr nejde, jde mi spis o prakticke vyuziti delky vzhledem k celkove nosnosti

236cm = 132kg
263cm = 145kg
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků