P: Citroën C8 2.0 HDi Exclusive

Sekce určená k prodeji automobilů, motocyklů, autopříslušenství atd.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod glider 24. 6. 2018 22:22

alfas123 píše:
Samozrejme pro cleny fora patricna sleva :-)

r


Konecne splnil co slubil.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 24. 6. 2018 22:59

To má 8 míst? To by se mělo koupit jako autobus na garážnické výlety :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 24. 6. 2018 23:06

Dobre napady mas po vikende :D
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 24. 6. 2018 23:12

Je evidentni, ze ma dobre napady jen o vikendu, ale bylo to tesny :)
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 25. 6. 2018 00:14

Souhlasim s arniem, idalni garaznicke auto, nespolehlivosti to z cehokoliv, alespon trochu moderniho neprekovnava podle me nic.

Turbo s VNT, umesteny tak, ze se k nemu neda dostat, motr s bugem, ze kdyz tomu dojde natfta, tak zkusi jet na vzduch a vybuchne, co jeste akceleruje to turbo.

Prekvapive to ma myslim docela normalni automat. Teda vramci toho jak jsou FWD automaty, ze.

-- 25. 6. 2018 01:15 --

Co absolutne nechapu je, jaktoze tyhle espace a c8 jeste obcas jdou potkat na silnici, lancie uz vsechny umreli, ale tyhle se jeste tak nejak drzi, podivne.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 25. 6. 2018 05:27

Hmmm, docela me tohle auto zajímalo, to je fakt tak spatny? Otazka taky je, v jakem je to aktualne stavu, co je potřeba opravit a tak...
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 25. 6. 2018 06:37

Podle mě teď na dovču super kára za tu cenu 8-)
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 25. 6. 2018 06:54

A naspat ako?
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 25. 6. 2018 06:55

Hádám, že stejně jako cestou tam, jak jsem psal, švagrovi se tam podělalo jen něco u zapalování, jinak je to nezmar.
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 25. 6. 2018 06:58

Tyhle modely z dob, kdy Peugeot delal modelove rady s 6kou na konci jeste tak spatne nebyly, kor po FL.
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 25. 6. 2018 08:30

JardaB píše:Hmmm, docela me tohle auto zajímalo, to je fakt tak spatny? Otazka taky je, v jakem je to aktualne stavu, co je potřeba opravit a tak...
Podle me, pokud nikdy nedojde nafta a meni se olej, za ten spravny a vcas, tak je to dost spolehlive, ale jakmile s tim treba nebouras, nebo ten servis zanedbas, tak vpc, i kvuli vetsim vecem na naprave musi dolu subframe, a vytece prevodovka atd. Je to proste super nahnacane v tom malym prostoru. A tlumice treba drzi pod pristrojvou deskou u atd.
Dalsi sranda jsou chladice, ktere jsou proste jeden pack - klima, prevod, motor, ale ne jak to je u vetsiny auta, ze rozdelas a vymenis, ale prote jeden modul - tohle je super pro servisovatelnost, kdyz je to novy - i se to tak podle me schvalne navrhuje, ale u ojetiny to, podle me nechces.
Jakmile se tam neco jen trochu posere, tak proste vyhodit nebo to stoji bazilion.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alfas123 25. 6. 2018 09:05

Zareagujem. Auto dostava poctivy servis a celkom drzi. Citroeny navyse neostanu na kraji cesty. Cestou z Rakuska tam pred par rokmi rupla tlakova hadica (zospodu) a auto stale islo, hoci tak max. 90-100 (co ale nevadi, lebo idealna cestovna rychlost je 110)
Olej sa tam menil rocne, a to, samozrejme, ten, ktory tam patri.

Auto chodilo do Citroenu k Dojackovi a k Paterovi do Radotina (faktury mam). Teraz uz chodi do Autoportu. Na nejake opravy sa oplati ist ku znamemu mechanikovi, takze pre mna jednoznacne p.Schutz z Nucic u Prahy. On tam vymenil rozvody, vodnu pumpu atd. On to dokaze bez nejakeho velkeho rozoberania. Pre zaujimavost, jeho ceny dielov nie su bohvie ako vyhodnejsie ako origo od Citroenu, niekedy aj drahsie, ale jemu proste verim, ze to spravi poctivo.

Dalsie pozitivum je, ze km sa overili zo zarucnych oprav a takisto aj z belgickeho registra, kde maju prisne zakony na stacanie. Takze auto ma realny najazd.

Cenu som takto znizil len preto, ze chcem podporit predaj. Ak sa nikto nenajde, auto si necham do rezervy. Ked stoji, nic nestoji :-) bude proste do rezervy a na cesty zo zberneho dvora ;-)
https://curve.vip/BAG9K
alfas123
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod maincoonsback 25. 6. 2018 09:52

Mně se to líbí to auto (škoda jen že citroen, ale asi to je jedno).

Ale ten nájezd už je děsivý i kdyby to byl pravej nájezd a jen na nejlepší naftu na světě. Tohle je prostě luckytip. Fór je v tom, že to ještě může dát 100t jako prd, ale taky to může zakukat na cestě z Prahy do Brna...

Jako při té avizované ceně to je asi akceptovatelné, ale proč si přidělávat starost???

Na druhou stranu auto je to pohodlné, vybavené, prostorné a k tomu i dnes ještě poměrně dost bezpečné a pokud bude O.K., tak může udělat ještě dost radostí. Ale na dovolenou už bych s tím já osobně asi fakt nejel..., leda s dobrou pojistkou.

A ještě poznámka... Na rozdíl od podobně starých VW a Fordů nerezne, což případnému majiteli odpadá dost starostí (teda pokud nebylo křáplé).
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod K86 25. 6. 2018 09:59

No ty jsi zase napsal slint :D

CR I. generace davaly na vstriky lehce 400 - 500tkm
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alfas123 25. 6. 2018 10:01

suhlasi - nehrdzavie :-)
https://curve.vip/BAG9K
alfas123
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků