P: P607 3.0 V6, super stav, 2007, 124tkm

Sekce určená k prodeji automobilů, motocyklů, autopříslušenství atd.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod evlo 19. 11. 2012 21:10

Kolik, ze za to chces? 70? I kdyz jebat to, ja jsem si vzpomel, ze jsem na citroeny.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymni 19. 11. 2012 21:18

:D
Anonymni

Odeslat příspěvekod jandaxx 19. 11. 2012 22:25

Už Ti evlo funguje houkačka?
jandaxx
Uživatel deaktivován

Odeslat příspěvekod JardaB 19. 11. 2012 22:35

Na co je houkacka? V zivote jsem to nepouzil ;-)
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Major Kure 19. 11. 2012 22:36

Nekteri jeste nepouzili rozum a taky ho maji. Tak proc ne houkacku.
[quote="goes"] je to postaveno na mych znalostech o vsem[/quote]
[quote="antracit"]Já jsem se ještě nezmýlil.[/quote]
[quote="maincoonsback"]V zásadě je můj názor na tuto věc správný.[/quote]
[quote="goes"]Major ma pravdu[/quote]
[quote="goes"]Mam ho rad.[/quote] (Majora)
Major Kure
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 19. 11. 2012 22:40

jandaxx píše:Už Ti evlo funguje houkačka?
JJ, i jsem tu psal celou storku.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 20. 11. 2012 10:08

Dzordz5 píše:No, nebudu rozebírat, jestli není divný že před rokem a něco tvrdil že je Vel Satis past a teď ho doporučuje jako alternativu nebo jestli skutečně platí rovnice stejná převodovka = stejný problémy.

Mě spíš nadzvedlo to tvrzení o pohodlí. Všimni si, že Dusan nikde v textu nepoužil slovo "JEL JSEM". A o tom ta diskuze je. Až se oběma autama projede i po problematickejch silnicích (viz zmiňovanej začátek D11 :-S ), pak se můžeme bavit dál....


Samozrejme, ze jsem jel jak P607ckou tak i Vel Satisem, jinak bych se k nim ani nevyjadroval a beru to jako samozrejmost, kterou neni potreba zminovat. Mimochodem toho Vel Satise jsem dokonce malem koupil, uz jsem mel vyhlidnuty celkem slusny kousek a selhalo to az na kontrole papiru, ktere nebyly uplne v poradku.

Dzordz5 píše:buřty: takže si to shrneme - dušan napíše, že peugeot 607 "sucks", a že MNOHEM LEPŠÍ ALTERNATIVOU je VelSatis. Majitel, kterej prolezl X servisů a diskutoval se spoustou majitelů ti napíše, že to není pravda, protože VS má x problémů a protože měl šanci srovnat obě auta - je 607 pohodlnější. A dušan (z pozice teoretika) napíše canc (přečti si pořádně bod 1) o pohodlí) - tak to znamená že s ním souhlasíš? To mi fakt hlava nebere.

A co se týče těch převodovek. Nejsem expert na automatický převodovky a nevím, jestli se do 607 dává to samý co do VS, silně ale pochybuju, že i kdyby tam byly stejný, že to automaticky znamená stejný problémy. Jinými slovy - může, ale nemusí...

Edit: tak jsem se nakonec použil pana G, a zjistil, že ve VelSatisu a p607 jsou skutečně stejné automatické převodovky. Jenže finta je v tom, že tuhle převodovku od Aisinu najdete i ve více než 40 dalších autech (http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC) - takže jednoznačně se potvrdilo, co jsem říkal: že to že je v těch autech stejná převodovka, nemusí to znamenat že bude stejně problematická i u 607my...

A perlička na závěr - když jsem googlil tu převodovku, narazil jsem na článek o velsatisu na Ar. Kromě toho že popisujou problémy co s tím autem byly mě zaujala ještě jedna věc. V diskuzi pod tím nejaky DUSAN napsal (cituji):
Vel Satisu je v bazarech minimum, ani autorizaky je vetsinou v zivote nevidely, dily jsou problem (ano, auto je odvozene od Laguny II, ale ma spoustu svych reseni) a celkove je to docela dobra past pro odvazne.

Že by DUSAN zapomněl co před rokem sám napsal v diskuzi? :mrgreen:


Pokud je to stejna prevodovka, tak vetsinou ma i stejne problemy vyjimkou byva pokud se da slaba prevodovka k prilis silnemu motoru pak se zivotnost jinak spolehlive prevodovky radikalne snizi, prikladem muze byt treba GM prevodovka v kombinaci s Volvo T6 motorem u stare S80 nebo problemy jinak osvedcenych ZF prevodovek s prvni generaci osmivalcovych dieselu na ktere proste nebyly dimenzovane. To ovsem neni pripad ani 607cky ani VS, ani jeden z nich nema zadne extremni motory, ktere by masivne vycnivaly z motoru ke kterym se bezne ty Aisiny davaji. Obcas vznikaji problemy na prevodovkach take nevhodnou zastavbou, ale to uz je celkem minoritni zalezitost.
Pokud se bavime konkretne o TF-80SC, tak problemy s razenim na techto prevodovkach, ktere konci repasi jsou spolecne vsem vozum do kterych se montovala, je to problem primo na prevodovce neni zpusobeny motorem ani vestavbou. Na druhou stranu neni to ani nic hrozneho co by neslo rozumne resit.

Co se tyce toho meho prispevku rok zpatky, tak je zcela konzistentni s tim co tady pisi a kdyz si to prectes cele, tak jen opakuji to co jsem jiz napsal. Vel Satis je narocnejsi auto na udrzbu a zejmena na sehnani (o cemz neco malo vim ;-) ) zejmena z duvodu jeho minimalni produkce. Na druhou stranu je to proti 607cce lepsi auto, ktere nabidne vice s jedinou vyjimkou a to je sestivalcovy diesel, kde 607cka ma celkem osvedceny 2.7HDI zatimco VS ma velmi neosvedcene 3.0dci to je jedina vec ve ktere ma 607dma prevahu.
Opet opakuji pokud nekdo shani auto s jednoduchym, levnym servisem a bezproblemovym provozem, tak je tahle diskuse irelevantni, protoze neco takoveho nenabidne nejenom VS, ale ani ta P607. Bavime se o dvou francouzskych pastickach z nichz jedna je modernejsi, ale jeste vice problematicka nez ta druha, nicmene ani ta druha (607) neni nic pro slabe povahy.

Jinak jeste k te poznamce o MAJITELI, tak to je vecna diskuse. Problem majitelu je, ze maji tendenci delat dalekosahle soudy ze svych zkusenosti s jednim konkretnim vozem. Znam takhle cloveka co ma tendenci se do krve hadat o tom, ze 3.0dci je neznicitelny drzak a skvely motor, ktery by si mel poridit kazdy a k tomu prida argument, ze je to preci japonsky motor. Realita je takova, ze 3.0dci je jeden z vubec nejhorsich motoru co kdy kdo vyrobil. Je tedy velmi nevhodne zalozit sve rozhodnuti o koupi ci nekoupi nejakeho vozu na narozech jednoho majitele.

burty s krenem píše:Vsak ja jsem psal, ze mi moc nejde do kupy VS a 607... na druhou stranu Dusan tady "prudi" (i mě) s pohodlim a sirkou sedadel odjakziva a to, ze je to jen teoretik a ted si neco vzal do hlavy, s tim nesouhlasim. Je obcas jen radikalnejsi... Ale ok. Rikas neco jineho. S timhle jsem nerozporoval.


Souhlasim, ze jsem mozna prilis postizen faktem, ze moje zada nejsou v uplne nejlepsim technickem stavu, takze pohodlna sedacka je pro mne zakladem pro to, abych si uzil jizdu. Na strane druhe je ovsem obecne pravda, ze sedacka je to s cim ma clovek z auta zdaleka nejvetsi kontakt a tudiz jeji kvalita je dulezita, obzvlaste u aut se kterymi se jezdi dlouhe streky.
Konkretne sedacky ve VS jsou takovy "wet dream" sedackoveho fetististy jako jsem ja. :mrgreen: Neco takoveho se do aut bezne nedava primarne asi proto, ze do vetsiny aut na trhu by se takova sedacka vesla jenom jedna, coz je malinko neprakticke. :-) Pravdou je, ze vnitrni prostor pro posadku ve VS je bez konkurence a to umoznilo namontovat dovnitr sedackove monstrum.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dzordz5 20. 11. 2012 10:54

K tomu, aby se člověk mohl zodpovědně vyjádřit k nějakému vozu vede několik cest. Můžeš být jeho majitel, který díky problémů s autem absolvuje "seznamku" s nejbližšími servisy a podobně postiženými majiteli. Můžeš být vystudovaný technik s praxí pracující v oboru, zkušený automobilový novinář, nebo servisní technik dané automobilky. Tihle lidé většinou o daném voze/automobilce vědí první poslední a často jsou schopni rychlých a přesných diagnóz (či rad a tipů). Většina z nich má ale (logicky) omezený rozhled, protože aut je spousty a informací o nich řádově více.

Znám osobně jednoho autoexperta, technika a bývalého člena redakce profi časáku Autoojetiny, který má v této oblasti mimořádně široký záběr a jeho znalosti mě často udivují.

Musím ale uznat, že ve srovnání s tebou je to naprostý břídil - když se tak podívám na historii tvých příspěvků JEN ZA NECELÝ MĚSÍC tak
- tady znalecky rozebíráš VelSatis (a jeden jsi málem koupil)
- o thread vedle hodnotíš Cadilac BTS a dotupnost jeho náhraních dílů
- u korejců probíráš "business case" Hyundai i30
- u toyoty řešít životnost Dcat motorů a CVT převodovky
- nedávno jsi testoval nový Avensis, Peugeot 508 a C5
- u fiatu posuzuješ vývoj motorů Alfy Romeo (ve srovnání s VW)
- projel jsi (a zhodnotil) nový Hyundai i40
- v diskuzi mondeo pasat diagnostikuješ motor Renaultu
- u výběru auta do 350t "rozebíráš" Hondu a její motor 1.8
- u threadu o A8 zasvěceně komentuješ 3litrovej motor
- u Volva varuješ před sypající se převodovkou
- v diskuzi o C6 "analyzuješ" vývoj Citroenu

Zkrátka - nezbývá mi než tě obdivovat. Máš v oblasti aut doslova renesanční znalosti - něco jako Leonardo da Vinci. A nám, amatérům, nezbývá než tiše sedět a nevěřícně kroutit hlavou...
Dzordz5
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod orgasmic 20. 11. 2012 10:58

:D
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod člobrda 20. 11. 2012 11:52

Dušan je prostě tragéd. To už víme, ovšem i tragéd má nebo může mít někdy pravdu.
člobrda
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod azari 20. 11. 2012 11:56

Bez rady od Dušana už bych auto nekoupil. A kdo ano, tak na to brzo dojede :-))
azari
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anorex 20. 11. 2012 12:00

ne,že bych se nezasmál... :-)
Škoda Krabička Outdoor - daily
Škoda Superb III liftback - casual
Škoda Rapid 130 5 speed - leštěná víkendofka
ex FRS

"Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod..."
Anorex
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Duri13 20. 11. 2012 12:12

Dusan píše:Jinak jeste k te poznamce o MAJITELI, tak to je vecna diskuse. Problem majitelu je, ze maji tendenci delat dalekosahle soudy ze svych zkusenosti s jednim konkretnim vozem. Znam takhle cloveka co ma tendenci se do krve hadat o tom, ze 3.0dci je neznicitelny drzak a skvely motor, ktery by si mel poridit kazdy a k tomu prida argument, ze je to preci japonsky motor. Realita je takova, ze 3.0dci je jeden z vubec nejhorsich motoru co kdy kdo vyrobil. Je tedy velmi nevhodne zalozit sve rozhodnuti o koupi ci nekoupi nejakeho vozu na narozech jednoho majitele.

A ja zase poznam 3 ludi, ktori dokazu byt objektivni aj napriek tomu, ze maju to konkretne auto. A co z toho vyplyva? *****. Rovnako ako tvoj zaver na zaklade 1 pozorovania nejakeho chlapika, ktory vidi len to svoje jedno auto.
Celkovo mi nie je jasne, preco si myslis, ze ked si obides nejake auto, precitas si o nom na nete, parkrat sa na nom zvesies, tak hned vies o tom aute VIAC nez niekto, kto si to auto tiez obisiel, tiez si o nom vela cital na nete, tiez sa bavil aj s inymi majitelmi a navyse si ho aj kupil a najazdil na nom tisice km.... :hm :oboze...uz sa zobud.
Duri13
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 20. 11. 2012 12:36

Je to marny... je to marny :D
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 20. 11. 2012 12:41

no hosi snazite se, ale dusan asi ban nedostane. porad tu pise z vas vsech nejvic k veci, ikdyby to byly sracky teoretika :D :-P
VW Golf VIIIC 1.5 eTSI 110kw
Ford Fiesta ST 1.5 EB 147kw
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků